خانه » پیشنهاد سردبیر » پتروشیمی بندر امام اولین رقیب شهرداری اراک در لیگ برتر بسکتبال/دیدار غول ها

پتروشیمی بندر امام اولین رقیب شهرداری اراک در لیگ برتر بسکتبال/دیدار غول ها

دوشنبه ۲۶ مهر ۹۵ شماره ۴۴۰

سیامک قنات

امروز دیگر بسکتبال یک ورزش مهم برای استان مرکزی و شهر اراک است. ورزشی که امید می رود با تیمی مقتدر نام استان مرکزی را در این رشته ماندگار کند. حدود ده روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر باقی مانده است و این فرصتی است تا نگاهی به رقبا و بازی های تیم شهرداری اراک بعنوان نماینده استان مرکزی در این بازی ها داشته باشیم. لیگ برتر بسکتبال کشور در هفته اول آبان ماه آغاز خواهد شد، در قرعه کشی امسال سوپر لیگ بسکتبال کشور که در تاریخ ۱۸ مهرماه با حضور سرمربیان و سرپرستان تیمهای شرکت کننده در مسابقات و باحضور ریاست و نمایندگان فدراسیون بسکتبال در تالار آزادی تهران برگزار گردیده تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند، بر این اساس برنامه مسابقات در هفته اول به شرح زیر می باشد :
شهرداری اراک (میزبان)-پتروشیمی بندرامام (میهمان)
شهرداری تبریز (میزبان)-شهرداری کاشان (میهمان)
نیروی زمینی (میزبان)-دانشگاه آزاد اسلامی (میهمان)
شهرداری گرگان (میزبان)-شیمیدر تهران (میهمان)
نفت آبادان (میزبان)-آ اس شیراز (میهمان)
هفته نخست این مسابقات در روز پنجشنبه ششم آبان ماه آغاز خواهد شد، به گزارش فدراسیون بسکتبال مسابقات فقط در هفته نخست در روز پنجشنبه برگزار می شود و بعد از آن باقی این مسابقات که به صورت رفت و برگشت می باشد. در روز های دوشنبه هر هفته در شهرهای میزبان برگزار میگردد و بازی های پلی آف که بعد از دور نخست انجام خواهد شد در روزهای دوشنبه و پنجشنبه به صورت دو بازی در هفته انجام خواهد پذیرفت.
در قرعه کشی برای بازی نخست سوپرلیگ بسکتبال کشور تیم شهرداری اراک میزبان تیم پتروشیمی بندرامام خواهد بود، تیم شهرداری در فصل گذشته مقام چهارم این مسابقات را بدست آورد و تیم پتروشیمی بندرامام نیز قهرمان این مسابقات شد و هم اکنون نیز به عنوان نماینده بسکتبال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا شرکت دارد و با حضور قدرتمند خود به جمع چهارتیم پایانی این مسابقات راه یافته است و یکی از امیدهای قهرمانی این مسابقات به شمار می آید.
رویارویی دو تیم بسکتبال شهرداری اراک و پتروشیمی بندر امام به دلیل مدعی بودن هردو تیم در این دوره از مسابقات می تـــواند جـذاب ترین مسابقه هفته نخست باشد، تیم شهرداری اراک با تقویت دو چندان خود و تلفیقی از سهمیه های ملی و خارجی و حضور بازیکنان صاحب نام بومی خود اکنون بیش از پیش چشم به یکی از سکوهای قهرمانی این مسابقات بسته است و تیم پتروشیمی بندرامام نیز همچون سال های گذشته تیم خود را برای حضور در میادین داخلی و خارجی با درایتی خاص و قدرتمندتر از همیشه راهی مسابقات کرده است.
این تیم در فصل نقل و انتقالات با حفظ بازیکنان کلیدی خود مثل بهنام یخچالی و اضافه کردن اوشین ساهاکیان و دو بازیکن خارجی جدید همچنان مدعی قهرمانی میادین بسکتبال می باشد، یکی از بازیکنان خارجی تازه به خدمت گرفته شده این تیم جیمز وایت می باشد که تمامی سالهای بازی خود را در لیگ حرفه ای ایالات متحده (NBA) بازی کرده و با تجربه ای فراوان به تیم پتروشیمی پیوسته است و علاقمندان شاهد بازیهای قدرتمند وزیبای او در مسابقات قهرمانی آسیا هستند، جدال او با بازیکنان پست ۴ و ۵ تیم شهرداری نیز یکی از جذابیتهای دیگر این دیدار می تواند باشد.
این بازی آزمون بسیار جدی برای این دو تیم مدعی به شمار می آید و چشم بسکتبال دوستان به این دیدار دوخته شده است و باقی این مسابقات هم تحت الشعاع این دیدار جذاب خواهد بود، دیداری که در هر قسمت آن یک رقابت است، دیدار دو اندیشه والا در بسکتبال، یکی محمد کسائی پور و دیگری مهران شاهین طبع، دو مربی خوش نام و صاحب نام این روزهای بسکتبال جمهوری اسلامی ایران.
از نقاط قوت تیم شهرداری اراک همین بس که این تیم در حضور انبوه هواداران متعصب خود به میدان می رود و هیچ بازیکن محروم و مصدومی ندارد و بازیکنان در آمادگی کامل تحت فرمان سرمربی کاربلد خود هستند و از نقاط قوت تیم پتروشیمی نیز می توان به آماده بودن بازیکنان این تیم به علت حضور در رقابتهای آسیایی، حضور بازیکنان خارجی و ملی تراز اول و کادر فنی با دانش این تیم اشاره کرد.
امید است که با حضور قدرتمند تماشاگران اراکی که همیشه و همیشه حامی این تیم بوده اند و بسکتبال این شهر را تنها نگذاشته اند شاهد یک بازی سراسر جذابیت و نکات فنی و آموزشی و البته یک نتیجه دلچسب برای نماینده بسکتبال شهر و استانمان در لیگ برتر بسکتبال کشور باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.