خانه » جدیدترین » یک صعود دلچسب

یک صعود دلچسب

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ شماره ۱۷۹۶ 

یاسمین شاه میرزایی: تیم آلومینیوم اراک در مرحله حذفی باید در مقابل تیم نساجی مازندران صف آرایی می کرد تا با رسیدن به پیروزی در مقابل این تیم به مرحله بعد صعود بکند. در نیمه اول هر دو تیم با تساوی صفر-صفر زمین را به مقصد رختکن ترک کردند و در نیمه دوم هم تا دقایق پایانی با وجود موقعیت های خوب روی دروازه هر دو تیم بازی بدون گل پیگیری شد.
قهاری در قامت یک ناجی!
به ثبت رساندن گل اول آلومینیوم توسط احسان قهاری در دقیقه شصت و دوم مسابقه باعث شد تا بازیکنان و کادر فنی این تیم نفس راحتی بکشند و با خیال آسوده تری به ادامه کار بپردازند.
با سوت پایان این بازی تیم نساجی با شکست در خانه از دور رقابت ها حذف شدند و یاران حسینی به مرحله بعد صعود کردند. پایان این مسابقه با درگیری لفظی سرمربی تیم نساجی با حسن اکرمی داور این مسابقه همراه بود. آلکاراس سرمربی اسپانیایی نساجی در نشست خبری پس از مسابقه اظهار کرد: با توجه به شرایط بد زمین امکان پاسکاری نبود و دو تیم در این مسئله مشکل داشتند. تیم ما سرعت لازم را نداشت و نمی توانست به پاسکاری رو بیاورد. ما احتیاج داریم سطح کادرمان را بالا ببریم و تیم را ارتقاء بدهیم.ارسال هایی که ما از سمت کناره ها داشتیم، کیفیت خوبی نداشتند. سرمربی تیم آلومینیوم هم در کنفرانس خبری بعد از بازی در برابر نساجی گفت: علی رغم اینکه کمبود بازیک داشتیم و تعطیلات تیم به ندازه یک پیش فصل بود اما توانستیم تیم را خوب آماده بکنیم و با بازی هماهنگ و آگاهانه تیم نساجی را کنترل کنیم. حسینی در باره عملکرد احسان قهاری در این بازی اضافه کرد: من این بازیکن را از سال های پیش می شناختم. قهاری به ما پیشنهاد داد و ماهم سریع اورا جذب کردیم. در تیم ما رقابت است و هر بازیکنی که عملکرد بهتری از خود نشان بدهد بازی می کند. بعد از این صعود دلچسب، حالا تیم آلومینیوم در روز پنج شنبه بیست و ششم بهمن ماه باید در رقابتی به مصاف پرسپولیس برود.
سوت آغاز این مسابقه در اراک زده می شود و باید ببینیم شاگردان حسینی در خانه چه عملکردی از خود نشان می دهند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.