خانه » پیشنهاد سردبیر » ورزشی نویسان استان میزبان معاون وزیر ورزش و جوانان/سوت آغاز/استان مرکزی به عنوان چهارمین استان به عضویت انجمن ورزشی نویسان در می آید

ورزشی نویسان استان میزبان معاون وزیر ورزش و جوانان/سوت آغاز/استان مرکزی به عنوان چهارمین استان به عضویت انجمن ورزشی نویسان در می آید

یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵ شماره ۴۶۳

امین نجما
وقایع استان

نخستین مجمع رسمی انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان مرکزی با حضور ریاست و اعضای هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان کشور امروز در اراک برگزار می شود.
به گزارش وقایع استان، در این مجمع که از ساعت ۱۴ در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و در حضور اعضای مجمع انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران استان مرکزی برگزار می شود، دکتر عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان کشورمان، به عنوان ریاست انجمن ورزشی نویسان ایران، ریاست مجمع را عهده دار خواهد بود.
قرار است در این جلسه که نخستین مجمع رسمی انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان مرکزی به شمار می رود، ضمن بررسی آخرین وضعیت این انجمن در استان مرکزی، انتخابات هیئت مدیره انجمن استان نیز برگزار گردد تا فعالیت های انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی شکل رسمی به خود بگیرد.
فعالیت های مربوط به تشکیل انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی از مرداد ماه سال گذشته توسط چندتن از ورزشی نویسان استان پیگیری شده است و در ابتدای امر، برای این انجمن هیئت موسس تشکیل شده است که با برگزاری جلسات مختلف از زمان آغاز فعالیتها تا به امروز، زمینه برگزاری مجمع فراهم شده است.ضمن اینکه اعضای انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان مرکزی، از معدود ورزشی نویسان استانی هستند که پیش از این نیز جلساتی با اعضای هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان کشور برگزار کرده اند. حضور در ششمین نشست فصلی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کشور نیز در مرداد ماه سال جاری از دیگر فعالیت های قابل ذکر این انجمن بوده است.
اعضای این مجمع نیز پس از فراخوان صورت گرفته از ناحیه انجمن و ارائه مدارک از سوی ورزشی نویسان متقاضی عضویت، با تایید هیئت موسس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی، تعیین شده اند که این مجمع متشکل از ۲۶ ورزشی نویس و عکاس ورزشی استان خواهد بود.
استان مرکزی چهارمین استان کشور است که ورزشی نویسان آن با انجام پیگیری ها و مکاتبات لازم، زمینه های تشکیل انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی در این استان را فراهم آورده اند و پس از برگزاری مجمع فعالیت رسمی این انجمن را آغاز می کنند.
گفتنی است انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران تشکیلاتی فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌ و غیرانتفاعی‌ به شمار می رود که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.
از اهداف مهم این تشکیلات می توان به ایجاد تشکل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ و تعاون‌ متقابل‌ در بین‌ خبرنگاران‌ ورزشی‌، براساس‌ معیارهای اخلاقی و گرایشهای حرفه‌ای‌،تبادل‌ افکار و بررسی شیوه‌های مناسب‌ مطبوعاتی‌ در جهت‌ ارتقاء هر چه‌ بیشتر علاقه‌ و فرهنگ‌ ورزشی در کشور، تبیین‌ و تبلیغ‌ تأثیرات‌ ورزش‌ در پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی و حفظ‌ سلامتی افراد جامعه‌، حمایت‌ از حقوق مشترک‌ انسانی‌، صنفی و مدنی اعضای انجمن‌، افزایش‌ دانش‌ ورزشی و حرفه‌ای اعضاء از طریق‌ برگزاری سمینارها و کلاسهای آموزشی در داخل‌ و خارج‌ از کشور و اخذ بورسیه‌ از مراکز آموزش‌ خارج‌ از کشور و همچنین حمایت‌ و تقویت‌ طرحها و برنامه‌های سازنده‌ و اصولی ارگانهای ورزشی کشور اشاره کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.