خانه » پیشنهاد سردبیر » نگاهی به عملکرد نمایندگان استان در پایان هفته ای ورزشی؛/از شکست در هندبال تا پیروزی در بسکتبال با ویلچر

نگاهی به عملکرد نمایندگان استان در پایان هفته ای ورزشی؛/از شکست در هندبال تا پیروزی در بسکتبال با ویلچر

یکشنبه ۲۳ آبان ۹۵ شماره ۴۶۳

وقایع استان:
نمایندگان ورزش استان مرکزی که در فصل جاری به لطف سرمایه گذاری شهرداری اراک در ورزش، تعدادشان از سالهای پیش بسیار بیشتر است در روزهای پایانی هفته گذشته در رشته های مختلف به میدان رفتند که در این نوشتار قصد داریم به بررسی نتایج آنها بپردازیم:
هاکی؛ تساوی قهرمان در نخستین گام
تیم هاکی شهرداری اراک، قهرمان دو دوره اخیر رقابتهای لیگ برتر هاکی کشور برای برگزاری دیدارهای اول و دوم خود در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر هاکی به مهدی شهر سمنان رفت و به دو تساوی دست یافت. شاگردان ابوالفضل یوسفی در این دیدارها دو تساوی یک بر یک و چهار بر چهار کسب کردند. در هفته بعدی این رقابتها شهرداری می بایست چهارم و پنجم آذر در اراک از شهرداری تبریز پذیرایی کند.
هندبال؛ شکست نماینده استان در آغاز راه
تیم هندبال هپکو اراک، که به عنوان قدیمی ترین تیم لیگ برتر هندبال ایران شناخته می شود، این فصل رقابتهای لیگ برتر هاکی را نیز با مشکلات همیشگی نشات گرفته از عدم حمایت های لازم، آغاز کرد. نماینده استان که زمزمه هایی مبنی بر عدم حضورش در این دوره نیز به گوش می رسید در اولین گام جمعه میهمان مس کرمان بود که در پایان با حساب ۳۱ بر ۲۷ مغلوب این تیم شد.
بسکتبال با ویلچر؛ پیروزی شهرداری اراک در خانه حریف
رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور نیز روز جمعه آغاز شد و در نخستین هفته شهرداری اراک در خوزستان به مصاف ملی حفاری خوزستان رفت و در پایان در دیداری نزدیک با نتیجه ۵۷ بر ۵۵ مقابل رقیب پیروز شد. شهرداری اراک در این دوره در گروه الف علاوه بر ملی حفاری با تیم های جانبازان فارس و ایثار قم رقابت می کند که در هفته دوم می بایست ۵ آذر در اراک از ایثار قم پذیرایی کند. ضمن اینکه زمزمه هایی مبنی بر انصراف تیم جانبازان فارس از این رقابتها به گوش می رسد.

بسکتبال؛ پیروزی شهرداری در شهرآورد لیگ یکی ها
هفته سوم رقابتهای لیگ دسته اول بسکتبال کشور عصر جمعه در نقاط مختلف کشور برگزار شد که در یکی از این دیدارها در اراک، دو تیم شهرداری و ماشین سازی اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شهرداری موفق شد با حساب ۷۰ بر ۵۵ از سد حریف خود برسد و به دومین پیروزی خود در این بازیها دست یابد.این دیدار به میزبانی شهرداری و در سالن امام خمینی اراک برگزار شد. شهرداری با این پیروزی ۵ امتیازی شد و در جایگاه پنجم گروه جنوب این رقابتها قرار گرفت و ماشین سازی نیز بدون پیروزی و با ۳ امتیاز آخرین تیم گروه است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.