خانه » پیشنهاد سردبیر » نگاهی به نتایج هفته چهارم لیگ یک فوتبال کشور/لیگ یک زیر چکمه بختیاری ها

نگاهی به نتایج هفته چهارم لیگ یک فوتبال کشور/لیگ یک زیر چکمه بختیاری ها

دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶   شماره ۶۷۲

***

وقایع استان

احمد سیاری

***

هفته چهارم مسابقات لیگ دسته اول کشور جام ازادگان عصر شنبه ۱۱ شهریور با برگزاری ۹ دیدار برگزار گردید و با ادامه صدرنشینی نفتی های مسجد سلیمان و اولین شکست شهرداری چیهای ماهشهر همراه بود، گل سرسبد بازی های این هفته را نیز نساجی مازنداران به نام خود زد و توانست خونه به خونه بابل را شکست دهید در بررسی نتایج این هفته از بازی ها با ما همراه باشید.
نفت مسجدسلیمان درورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فجر شهید سپاسی شیراز رفت.مسجد سلیمانی ها گویا دوباره گمشده خود را پیدا کرده و در این دیدار سکوهای بیشتری را با حضور گرم خود پر کرده بودند اما تیم شهرشان برای رسیدن به گل در مقابل کاکوهای شیرازی جان به لب شد و آنقدر حمله کرد تا بالاخره در دقیقه ۷۹اکبر آفاق یک گل برای نفت مسجدسلیمان زد تا بازی هفته چهارم لیگ دسته یک با این گل سه امتیازی به پایان برسد و ۵ هزار تماشاگر مسجدسلیمانی با خوشحالی به خانه بروند.با این برد تیم نفت مسجدسلیمان ۱۲ امتیازی شد و به صدر جدول مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان رفت. و اما دربی مازندران در حضور بیست هزار تماشاگر قائمشهری برگزار گردید. با توجه به حساسیت بالای این بازی دربی مازندران تدابیر شدید امنیتی قبل از شروع مسابقه اتخاذ شده بود اما متأسفانه بعد از پایان این دیدار و شکست خونه به خونه هواداران ۲ تیم با هم درگیر شدند که متأسفانه شاهد اتفاقات تلخی در پایان بازی بودیم.
۲ هوادار بابلی به دلیل پرتاب سنگ هواداران راهی بیمارستان شدند، شیشه‌های اتوبوس هواداران خونه به خونه که قصد رفتن به شهر بابل را داشتند شکسته شد.
همچنین هواداران خونه به خونه بعد از پایان مسابقه در ورزشگاه محبوس شدند و نمی‌توانستند از ورزشگاه خارج شوند. این درگیری حتی به خیابان‌های شهر نیز منتقل شد که منجر به درگیری‌های فیزیکی و پرتاب سنگ از سوی هواداران ۲ تیم شد.
ترافیک شدید در خیابان شهر جویبار قائمشهر سبب شد تا اتوبوس تیم خونه به خونه با توقف های پی در پی روبرو شود و همین مسئله سبب شد تا هواداران نساجی حاضر در این خیابان دست به فحاشی و آسیب رساندن به اتوبوس تیم خونه به خونه بزنند. با تمامی این حواشی قائمشهری ها با هدایت مهدی پاشازاده و گلزنی محمد آشتیانی بازیکن نام آشنای اراکی خود این دیدار را فتح کردند.
ماشین سازی تبریز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر رفت که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.سجاد فیض الهی در دقیقه ۲۳ از روی نقطه پنالتی برای ایرانجوان بوشهر به ثمر رساند گل مساوی ماشین سازی را هم اتابک زارعی در دقیقه ۸۸ زد. این اولین امتیاز لیگ برای تیم بوشهری است که در رده پانزدهم جدول قرار داشت.
دو تیم اکسین و راه آهن نیز به مصاف یکدیگر رفتند که تیم اکسین در این دیدار بازی را بهتر شروع کرد و چند موقعیت خوب روی دروازه حریف تدارک دید تا سرانجام در دقیقه ۲۹ با حرکت تیمی زیبا و با ضربه سر رمضانی به گل رسید. بعد از گل بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم موقعیت های نصفه و نیمه ای برای گلزنی داشتند اما توپها راهی به دروازه نبرد تا بازی در نیمه اول با همان یک گل پایان یابد.
در نیمه دوم راه آهن بازی بهتری ارائه داد و چندین موقعیت روی دروازه اکسین ایجاد نمود اما این اکسین بود که در دقایق پایانی روی حرکت تیمی و پاس زیبای رمضانی توسط حسین زاده به گل رسید.
مس رفسنجان بدون شک تیم هفته لقب می گیرد آنجا که این تیم دست به کار بزرگی زد و شهرداری ماهشهر این تیم خوب و یکدست را توانست با یک گل شکست دهد البته ناگغته نماند که ماهشهری ها چندین بار فرصت این را داشتند که دست خالی از ورزشگاه خارج نشوند و حداقل به گل تساوی برسند که با بی دقتی مهاجمان و دیگر بازیکنان این تیم فرصت از دست رفت.
صبای قم با هومن افاضلی توانست دست به کار بزرگی بزند و در اولین دیداری که افاضلی بر روی نیمکت قمی ها حضور داشت این تیم موفق شد ملوان بند انزلی را متوقف نماید مقایسه بازیکن ها ی دو تیم و شرایط آنها قبل از بازی نشان می داد ملوانی ها کار راحتی برای پیروزی در این دیدار دارند که البته به سد محکم صبای قم برخورد کردند و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر یک مساوی خاتمه یافت.
برق جدید فارس توانست در شیراز با یک گل شهرداری تبریز را شکست دهد در این دیدار پایاپای هر دو تیم حتی می توانستنـد گل های بیشتری نیز به ثمر برسانند که البته مسابقه با همین یک گل و سه امتیاز شیرین برای شیرازی ها به اتمام رسید.
اما در ورزشگاه کارگران تهران بادرانی ها با سه گل زیبا توانستند تیم دست و پا بسته شهرمان را بدرقه کنند. در یک فوتبال یکطرفه خصوصا در نیمه دوم بادران سه بار دروازه آلومینیوم را باز کرد و چندین موقعیت دیگر را نیز از دست داد فعلا زمان پرداختن به شرایط آلومینیوم فرا نرسیده است ولی در پیامی کوتاه به مدیرعامل محترم این باشگاه اعلام می داریم با علی حنطه فقط و فقط زمان را از دست می دهید. چاره کنید.
دربی کویر را نیز کرمانی ها به نام خود زدند و در یک بازی زیبا توانستند گل گهر سیرجان را با نتیجه سه بر یک شکست دهند.
در این دیدار کاملا یکطرفه فوتبـــال خوب و روان مسی های کرمان جای هیچگونه حرکتی برای سیرجانی ها باقی نگذاشته بود و این تیم خیلی زود تسلیم بازی خوب کرمانی ها شد. در حال حاضر نفت مسجدسلیمان با ۱۲ امتیاز از چهار بازی و بدون دریافت حتی یک گل شرایط بسیار مطلوبی در جدول بازی ها دارد و آلومینیوم هفته به هفته به قعر جدول نزدیک تر می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.