خانه » جدیدترین » نمایش نبوغ و انگیزه

نمایش نبوغ و انگیزه

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸  شماره ۱۲۲۰

گفتگوی وقایع استان با مدیرعامل تیم بسکتبال نبوغ اراک که این روزها در لیگ یک بسکتبال در قد و قواره یک مدعی ظاهر شده است

نمایش نبوغ و انگیزه

یاسر هویدی

مسابقات بسکتبال لیگ دسته اول کشور چند هفته ای است که آغاز شده است و نماینده شایسته اراک تیم بسکتبال نبوغ برای بار سوم گام به این رقابتها نهاده و تا اینجای کار مطابق انتظارها در قد و قواره یک مدعی ظاهر شده است. باشگاهی که روی سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه تأکید دارد با راه‌اندازی مدرسه بسکتبال و آکادمی بر آن شده که یک مسیر اصولی و علمی را طی کند و برای رده های سنی بالاتر خود پشتوانه سازی کند و جالب اینجاست که این باشگاه از پشتوانه سازی در بسکتبال بانوان هم غافل نشده و همان قدر که با وسواس و دقت، کار بر روی بخش آقایان را ادامه می دهد به همان میزان بر روی استعدادهای بسکتبال بانوان نیز متمرکز شده است. در گزارش امروز وقایع استان پای صحبت های بیژن شاطری مدیرعامل این باشگاه نشسته ایم تا از آخرین وضعیت این تیم شما را آگاه سازیم با ما همراه باشید .

جناب آقای شاطری ضمن تشکر از زمانی که به خوانندگان روزنامه ما اختصاص داده اید وضعیت کنونی تیم را در رقابت های فصل جاری چگونه ارزیابی می نمایید؟ اوضاع فنی رقبا چگونه است؟ و در مجموع رقیبان اصلی شما کدام تیم ها هستند؟
تا اینجای کار در فصل جاری بازی ها، ۱۳ مسابقه برگزار کرده ایم که خوشبختانه در ۱۰ دیدار به پیروزی رسیده ایم و متاسفانه ۳ بازی را واگذار کرده ایم که البته این سه شکست هر یک دلایل خاص خود را داشته برای مثال در رقابت با نماینده کرمانشاه ما بیشتر به ضعف های تیم داوری باختیم تا تیم کرمانشاهی ها، در بازی با آینده سازان باید این واقعیت را عنوان کنم که تیم در مجموع از شرایط ایده آل به دور بود و بازیکنان ما نتوانستند نمایش همیشگی خود را ارائه دهند. در بازی با کوچین هم که با ۳ مصدوم از بازیکنان کلیدی ما همراه بود پای به زمین مسابقه گذاشتیم که همین مسئله بر روی کیفیت کار ما تاثیر گذاشت و بازی را واگذار کردیم. در حال حاضر تیم ما شرایط خوبی دارد و یک بازیکن مصدوم در پست ۵ داریم که حداقل دو ماه از میادین بدور خواهد بود و با همه این اوصاف به فکر افزایش میزان آمادگی خود برای مسابقات نیم فصل دوم هستیم. در خصوص رقبا سئوال کردید که باید بگویم بهترین تیم ها از نظر کیفی در گروه شمال و در کنار ما رقابت می کنند، تیم کوچین آمل که تحت پوشش و حمایت صددرصدی مجموعه کارخانجات کاله است و ۹۰درصد بازیکنان تیم ملی جوانان در این تیم توپ می زنند و واقعا رقیب بسیار قدرتمندی است و به بالاترین مرز آمادگی و هماهنگی طی این ســـال هــا رسیده اند و یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی این بازی ها هستند.تیم آتشی تهران یکی دیگر از تیم های خوب گروه ماست که خوشبختانه در دور رفت این تیم را در تهران شکست دادیم و قطعا در بازی برگشت از پس آنها در اراک بر خواهیم آمد.
تیم مهام تهران که در پوشش حمایتی کارخانجات مهام است و مانند کاله سرمایه گذاری بی نظیری را در زمینه تیم های بسکتبال خود انجام می دهد از دیگر رقیبان ما برای قهرمانی و صعود به شمار می رود.

با همین ترکیب و نتایج بدست آمده هنوز هم با قطعیت از صعود به لیگ برتر سخن می گویید؟
بله با ایمان و اعتقاد کامل و راسخ به کادر فنی و مجموعه بازیکنان متعصب و زحمتکش نبوغ اراک همچنان و با امیدواری خیلی بیشتری از صعود به لیگ برتر سخن می گویم، در صعود ما به لیگ برتر ذره ای شک و تردید نداشته باشید، هدف اصلی ما قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول است که با همت بچه ها و درایت کادر فنی به این هدف و صعود به لیگ برتر بعنوان قهرمان خواهیم رسید. در ادامه کار برای نیم فصل دوم و یا احیانا مسابقات پلی آف تیم را تقویت خواهیم کرد تا با آمادگی بیشتری به مسابقات ادامه دهیم. فاصله امتیازی با کوچین هم قطعا جبران خواهیم نمود.

ضمن سپاس از توضیحات کامل و جامعی که در خصوص وضعیت تیم فرمودید اگر صحبت و ناگفته ای باقی مانده است بفرمایید.
روی سخن پایانی من با مردم و اهالی ورزش و طرفداران ورزش بسکتبال در شهر اراک است، ببینید تیم ما جوان است و از ترکیبی کاملا بومی تشکیل شده است این بچه ها دنیایی از انگیزه هستند و در آغاز راه بسکتبال قراردارند، بازیکن های ما نیاز بیشتری به حمایت و حضور هواداران دارند، امیدوارم در بازی های دور برگشت که حساسیت رقابت ها افزایش پیدا می کند شاهد حضور بیشتری از سوی تماشاگران در بازی های خانگی خود باشیم، این تیم و جوانان غیرتمند ما نیاز به حمایت دارند، قطعا اگر سکوها پر باشد و صدای تشویق قطع نشود بازیکنان ما نمایش های به مراتب بهتری از خود ارائه خواهند داد که بسیار امیدوارم با بازی هایی که در دور رفت انجام دادیم برای بازی های خانگی در دور برگشت بتوانیم هواداران بیشتری به سالن بکشانیم و به قهرمانی بازی ها و صعود به لیگ برتر دست پیدا کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.