خانه » جدیدترین » نمایش خیره کننده آلومینیوم در هفته دوازدهم؛/خونه به خونه به چهارمیخ کشیده شد

نمایش خیره کننده آلومینیوم در هفته دوازدهم؛/خونه به خونه به چهارمیخ کشیده شد

شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴    شماره ۳۱۴

گروه ورزش- امین نجما:

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور خونه به خونه بابل را در هم کوبید.
به گزارش وقایع استان، از چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ یک، چهارشنبه تیم های آلومینیوم اراک و خونه به خونه بابل در ورزشگاه پانزده هزار نفری امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این نماینده استان مرکزی بود که توانست با ارائه نمایشی برتر با چهار گل رقیب بالانشین خود را شکست دهد.
در این مسابقه آلومینیوم اراک با ترکیب سید مهدی اسلامی، میرمهدی قریشی، مرتضی محفوظی، وحید نعمتی، ابوالفضل قربانی، رضا کاردوست، حسین احمدلو، صادق گشنی، میثم آقایی، حامد بصیری و روح اله عرب وارد بازی شد و در ادامه رضا اعتمادی، محمد آشتیانی و عماد میرجوان جایگزین میثم آقایی، رضا کاردوست و روح اله عرب شدند.
آلومینیوم بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در دقیقه چهارم حسین احمدلو روی ارسالی از سمت چپ آلومینیوم، بعد از اثرگذاری میرمهدی قریشی روی توپ، با فرصت طلبی دروازه را باز کرد تا شاگردان اکبر میثاقیان پی ببرند که روز دشواری در اراک در انتظار آنها خواهد بود.
اما حملات آلومینیوم متوقف نشد و بعد از چندین حمله جسته گریخته توسط یاران خونه به خونه این بار در دقیقه ۲۵ میرمهدی قریشی با ضربه سر توپ ارسالی از جناح راست را با تور دروازه حریف آشنا کرد.گلی که به موجبش شیرازه حریف از هم پاشیده شد.
یاران آلومینیوم اراک با این گل هم دست بردار نبودند و همچنان روی یک سوم دفاعی حریف خیمه زده بودند که فشار زیاد روی دفاع حریف در دقیقه ۳۷ بازی اشتباه مدافع خونه به خونه را به همراه داشت و به دنبال آن روح اله عرب توانست در موقعیتی تک به تک دروازه خونه به خونه را برای سومین بار در این مسابقه باز کند.
نیمه نخست بازی با همین نتیجه خاتمه یافت. در نیمه دوم نیز در دقایق ابتدایی، حکایت نیمه اول تکرار شد و کماکان این یاران آلومینیوم اراک بودند که با در اختیار داشتن توپ و میدان، با روحیه ای مناسب به سمت دروازه حریف پیش روی می کردند تا اینکه در دقیقه ۵۱ علی حقدوست مدافع تیم خونه به خونه روی یکی از حملات آلومینیوم با اثر گذاری بر روی ضربه ابوالفضل قربانی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.
یاران خونه به خونه که با این گل دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند در ادامه جلو کشیدند و در طرف مقابل نیز غلامرضا دلگرم با انجام تعویض هایی دست به اداره هر چه بیشتر بازی در دقایق باقیمانده زد تا مسابقه با همین نتیجه خاتمه یابد.
در این مسابقه علی حقدوست از خونه به خونه و ابوالفضل قربانی و صادق گشنی نیز از آلومینیوم از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
در پایان این مسابقه غلامرضا دلگرم سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران برد مقابل خونه به خونه را حاصل یکدلی بازیکنان، مربیان، مدیران و هواداران دانست.
وی خاطرنشان کرد:یکی دیگر از عوامل موفقیت تیم در چند هفته اخیر بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان است بطوری که هم اکنون متوجه شده اند که جایگاه واقعیشان در جدول بالاتر از جایگاه فعلی است.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در ادامه اظهار داشت:ما به دنبال ادامه روندی هستیم که از بازی با فولاد یزد آغاز شده و امیدوارم با برنامه ریزی ای که انجام داده ایم سریال موفقیت هایمان را تکرار کنیم و در نهایت بتوانیم در پایان فصل دل هواداران را شاد کنیم.
دلگرم با بیان این مطلب که بازیکنان جواب رویکرد مثبت باشگاه و کارخانه در هفته های اخیر را داده اند اضافه کرد: خوشبختانه پس از بازی با فولاد یزد مسئولان باشگاه و مجموعه ایرالکو حمایت همه جانبه ای از تیم داشته اند که همانطور که شاهد هستید بازیکنان نیز به این نگاه مثبت، مسئولیت پذیرانه پاسخ دادند.
وی در خصوص بازی هفته آینده مقابل پیکان تهران نیز گفت: قطعا با توجه به اینکه پیکان یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است و در حال حاضر جایگاه بسیار خوبی در جدول رده بندی دارد بازی بسیار سختی در پیش داریم اما بنده این اطمینان را به هواداران می دهم که در این بازی با تمام وجود به میدان برویم و فقط برای کسب پیروزی تلاش کنیم امری که توجه با روحیه ای بالای بازیکنان دور از دسترس نخواهد بود.
بدین ترتیب در پایان هفته دوازدهم تیم های پیکان تهران، فجرشهیدسپاسی شیراز، خونه به خونه بابل، مس کرمان، نفت آبادان، آلومینیوم اراک و ماشین سازی تبریز به ترتیب با ۲۷ ، ۲۷ ، ۲۱ ، ۲۰ ، ۱۹ ، ۱۸ و ۱۸ امتیاز در رده های اول تا هفتم جدول رده بندی جای دارند.
گفتنی است آلومینیوم هفته آینده در تهران در دیداری دشوار به مصاف پیکان صدرنشین خواهد رفت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.