خانه » جدیدترین » نخستین جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق توسط تشکل مردم نهاد گردشیاران برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق توسط تشکل مردم نهاد گردشیاران برگزار می شود

شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰   شماره ۱۴۷۶

نخستین جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق توسط تشکل مردم نهاد گردشیاران برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی توسعه گردشگری پایدار و خلاق توسط تشکل مردم نهاد گردشیاران برگزار می شود. هما داوری دبیر این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار وقایع استان گفت: این جشنواره از ۲۸ مهرماه مصادف با روز ملی اراک آغاز خواهد شد و تا جمعه ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت، جشنواره غیرحضوری بوده و تنها کارگاه نجوم، پنجشنبه شب ۲۹ مهرماه به صورت حضوری و در فضای باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد گردشیاران افزود: در روز دوم جشنواره، شهر اراک میزبان اساتید شاخص گردشگری ایران خواهد بود که در خانه امیرکبیر سخنرانی خواهند داشت و ما در کنار بازدید از جاذبه های تاریخی اراک مثل بازار این شهر از روستای هزاوه نیز بازدید خواهیم داشت همچنین از طریق فضای مجازی برنامه به صورت زنده برای مخاطبان و ایران دوستان سراسر دنیا پخش خواهد شد.
داوری اظهار کرد: هدف ما از جشنواره، گسترش دانش روز گردشگری، خلاقیت در کارآفرینی و اشتغالزایی در کنار معرفی مقاصد نوین گردشگری همچون اراک و استان مرکزی است.
وی خاطرنشان کرد: موضوعاتی که در این جشنواره توسط اساتید شاخص کشور عنوان خواهد شد موضوعات روز گردشگری است. به گفته وی از مهمترین ویژگی های جشنواره این است که عواید مالی جشنواره برای احیای جنگل های زاگرس تخصیص داده می شود. همچنین برای تمام شرکت کنندگان حاضر در کارگاه های جشنواره گواهی معتبر از پارک ملّی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی صادر خواهد شد. لینک ثبت نام جشنواره از شنبه ۱۰ مهرماه در دسترس علاقمندان خواهد بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.