خانه » پیشنهاد سردبیر » نامه نگاری مجمع نمایندگان استان با معاون اول رییس جمهور/نه بزرگ به سیاسی کاری در سازمان محیط زیست

نامه نگاری مجمع نمایندگان استان با معاون اول رییس جمهور/نه بزرگ به سیاسی کاری در سازمان محیط زیست

دوشنبه ۱۳ دی ۹۵ شماره ۴۹۶
وقایع استان:
مجمع نمایندگان استان بار دیگر با وزیر بهداشت و درمان دیدار کردند. سیدمهدی مقدسی دراین باره گفت: نمایندگان استان در این دیدار بصورت مفصل در خصوص ضرورت تسریع در اختصاص اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام بیمارستان ولی عصر، آیت الله خوانساری، بیمارستان شهرستان خنداب و تجهیز و تامین نیروی بیمارستان کمیجان و همچنین شبانه روزی کردن تنها درمانگاه کوی علی بن ابی طالب اراک مذاکره کردیم و مقرر شد از طریق رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک پیگیری شود.
مقدسی افزود: مردم اراک از لحاظ مراکز درمانی سخت در مضیقه هستند و شخص وزیر نسبت به کمبود امکانات و تخت بیمارستانی در مراکز درمانی استان اذعان داشتند و امیدواریم به تعهدات شان عمل کنند.
مجمع نمایندگان استان اما، امروز اقدام به نگارش یک نامه به اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور نمودند و در آن از وی درخواست کردند مدیرکلی آشنا و توانمند در اداره کل محیط زیست استان منصوب کنند.
مجمع نمایندگان استان مرکزی در این نامه نوشتند: از آنجا که محیط زیست و مسائل مربوط به آن از امور مهم به شمار می‌آید و با توجه به چالش‌ها و مشکلات و گستردگی امور مرتبط با این حوزه در استان مرکزی، مقتضی است در مورد انتصاب مدیرکل این حوزه در استان به نحوی تصمیم‌گیری شود که فردی کارشناس، مدیر و توانمند و آشنا به مسائل زیست محیطی در این پست منصوب شود. متأسفانه ریاست سازمان محیط زیست کشور در خصوص این انتصاب تحرک و هماهنگی لازم را ندارد که همین مسئله موجبات دغدغه مردم و نمایندگان استان مرکزی را فراهم آورده است. پر واضح است به کارگیری افراد سیاسی در پست‌های تخصصی و کارشناسی جز ایجاد مشکل برای مردم و افزایش آسیب‌های زیست محیطی و گسترش کانون‌های بحران نتیجه دیگری را در پی نخواهد داشت.
پیش تر محمد حسینی رییس سابق مجمع نمایندگان استان با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان مرکزی از عملکرد مدیرکل محیط زیست استان مرکزی رضایت ندارد گفت: استان مرکزی با بحران آلودگی هوا روبرو است و انتظار میرود بهترین عملکرد را از مدیرکل حفاظت محیط زیست استان شاهد باشیم.
حسینی بیان داشت: عملکرد ابراهیمی کارنامی رضایت مجمع را در پی نداشته است و کتبا به خانم ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست این نارضایتی را اعلام کرده ایم.
وی افزود: لازم است فردی توانمندتر به عنوان مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی معرفی شود و از طرف مجمع نمایندگان حمید رضا جلالوندی که در حال حاضر مدیر کل دفتر ارزیابی و اثرات زیست محیطی سازمان محیط زیست است برای این سمت پیشنهاد شده است.
مدتهاست شایعاتی مبنی بر اینکه ابراهیمی کارنامی مدیرکل فعلی محیط زیست استان درخواست انتقال خود را نموده در فضای رسانه ای پیچیده است. همزمان خبرهایی مبنی بر حضور سعید محمودی مدیرکل محیط زیست سیستان وبلوچستان هم شنیده می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.