خانه » جدیدترین » مدیرعامل شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان منتخب اتحادیه لوازم ساختمانی استان مرکزی شد

مدیرعامل شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان منتخب اتحادیه لوازم ساختمانی استان مرکزی شد

سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱  شماره ۱۵۸۳

مدیرعامل شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان:
ماموریت ما در گسترش فناوری، فروش محصولات باکیفیت وارائه خدمات مهندسی منحصر به فرد به مشتریانمان است

به گزارش وقایع استان شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان تنها نماینده رسمی شرکت جورج فیشر سوئیس در کشور ایران است که نقش پر رنگی در فعالیت های اقتصادی در سطح استان و کشور برعهده دارد . از آنجا که همواره پیشرو بودن و ارائه ایده های نوین و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا در سر لوحه اهداف مدیریت این مجموعه قرار داشته ارتباط با شرکت جورج فیشر سوئیس که از قدیمی ترین و پیشرو ترین کارخانجات تولید لوله ها و اتصالات مرتبط با تاسیسات مکانیک ساختمان می باشد و از سال ۱۸۰۲ در سوئیس مشغول به فعالیت است، شکل گرفته و امروزه نمایندگی بخش سیستم های لوله کشی جورج فیشر سوئیس در ایران متعلق به شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان که زیر مجموعه گروه گسترش فناوری است می باشد. در این بخش از فعالیت ها ما صدهـا پروژه ساختمانی را در کشــور به انجــام رسانده ایم.

همچنین شرکت گسترش فناوری تجارت ایرانیان با همکاری شرکت بازرسی Fis با تاسیس شعبه استان مرکزی همکاری خود را با این عضو اتاق بازرگانی ایران و سوئیس شروع کرده و آماده ارائه خدمات بازرسی کالا در داخل و خارج از کشور می باشد. امید است که با ارائه خدمات مناسب در زمینه واردات و صادرات کالا در استان مرکزی گردش با سرعت بیشتری صورت گیرد.
روزبه کندی مدیرعامل شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان در مراسم بزرگداشت دهه تولید و تجارت که روز یکشنبه ۱۲ تیرماه در اراک برگزار شد، گفت: شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان، تنها نماینده رسمی شرکت جورج فیشر سوئیس در کشور ایران است. فعالیت گروه شرکت های گسترش فناوری که شامل مجموعه های مرتبط با تاسیسات مکانیک ساختمان،صنایع دارویی،صنایع غذایی، فعالیت های کسب و کار تجاری و بازرسی می باشد که از ۱۸ سال پیش با حضور در عرصه سیستم های لوله کشی ساختمان در اراک آغاز گردید.


وی افزود: با توجه به تعلقات و وابستگی های محلی با تاکید بر استقرار و رونق بخشی اقتصادی و ایجاد زمینه های لازم جهت توسعه پایدار و ایجاد مشاغل، گروه گسترش فناوری با افتخار دفتر مرکزی خود را در این شهر راه اندازی نمود. به منظور سامان بخشی بهتر فعالیت ها و لزوم حضور در عرصه های کشوری و بین المللی دفتر این گروه در تهران نیز دایر گردید. جورج فیشر به عنوان یک شرکت پیشرو در ارائه راه حل های سیستم های لوله کشی.دارای ۱۲۵ دفتر نمایندگی و ۵۹ کارخانه ی تولید در کشورهای مختلف جهان است.
مدیرعامل شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان با اشاره به بازدید سفیر سوئیس از ظرفیت های گروه شرکت های «گسترش فناوری» در اراک و استان مرکزی در سال گذشته افزود: با توجه به قدمت روابط ایران و سوئیس و ۱۰۰ سالگی روابط نوین دیپلماتیک بین دو کشور و حفظ این روابط علی رقم همه مسائل و مشکلات و عزم جدی دو کشور به حفظ و گسترش روابط فی مابین و امضای نقشه راه تعمیق و گسترش روابط، شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان آمادگی لازم برای ایفای نقشی جدیتر و مسئولانه در جهت آشنایی، مذاکره و انجام روابط ثمر بخش و موثر بین صنایع و بخش خصوصی سوئیس با شرکت ها و صنایع اراک و استان مرکزی را دارد تا با افتخار به عنوان پلی مستحکم با برنامه ریزی دقیق، زمینه های مشترک ارتباطات و همکاری های اقتصادی را با شرکت ها، صنایع و تولیدکنندگان سوئیسی میسر نماید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.