خانه » جدیدترین » شرکت پارس دکل گستر برای چهارمین بار به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی برگزیده شد

شرکت پارس دکل گستر برای چهارمین بار به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی برگزیده شد

سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱  شماره ۱۵۸۳

مدیرعامل شرکت پارس دکل گستر: پارس دکل گستر از تولیدکنندگان برتر کشور در بخش سازه های پست برق و دکل های تلسکوپی است

در جشن بزرگداشت دهه تولید و تجارت که عصر روز یکشنبه دوازدهم تیر ماه با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس خانه صنعت و معدن ایران، استاندار مرکزی و جمعی از مدیران و فعالان صنفی و صنعتی استان مرکزی در محل فرهنگسرای شهر اراک برگزار گردید، از شرکت پارس دکل گستر به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ تجلیل به عمل آمد.
به گزارش وقایع شرکت پارس دکل گستر از سال ۱۳۸۵ تا کنون با کادری متشکل از مدیرانی دانش آموخته با هدف تامین نیازهای روزافزون صنایع مختلف در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع سازه های فلزی به ویژه در پروژه های برق و مخابرات فعالیت دارد.

پارس دکل گستر، مجوز تولید سالیانه بالغ بر ۲۳ هزارتن محصول را دارد که عمده آن در بازارهای داخلی عرصه می شود
علی رخصتی موسس، سهامدار و مدیرعامل شرکت پارس دکل گستردر گفت و گو با خبرنگار روزنامه وقایع استان گفت: شرکت پارس دکل گستر از سال ۱۳۸۵ در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع سازه های فلزی چون دکل های انتقال نیرو از ۱۱ الی ۴۰۰ کیلو ولت، سازه های پست های برق( گنتری و پایه تجهیزات)، دکل های تلسکوپی چند وجهی، پایه های روشنایی، دکل های مخابراتی، گاردریل و گریتینگ در پروژه های برقی و مخابراتی فعالیت دارد.
وی افزود: این شرکت تا کنون ۴ بار به عنوان واحد نمونه صنعتی در استان مرکزی انتخاب شده و توانسته با کارفرماهای مختلفی چون شرکت های خصوصی پیمانکار در صنعت برق همکاری داشته باشد و پروژه های مختلفی را در اقصی نقاط کشور به اجرا برساند.
مدیرعامل شرکت پارس دکل گستر اظهار کرد: همانطور که از نام شرکت پیداست، یکی از محصولات عمده پارس دکل گستر، دکل های انتقال نیرو است که در قالب دکل های مشبک با نبشی و ورق و دکل های تلسکوپی با ورق های خم دار تولید می شود. علاوه بر آن به جرات می توان گفت این شرکت یکی از تولیدکننده های برتر در بخش سازه های پست برق و دکل های تلسکوپی به شمار می رود و از شرکت های برتر کشور در این حوزه به شمار می رود.
رخصتی خاطرنشان کرد: طبق پروانه بهره برداری پارس دکل گستر، مجوز تولید سالیانه بالغ بر ۲۳ هزارتن محصول را دارد که عمده آن در بازارهای داخلی عرصه می شود. اما ما در این مدت توانسته ایم علاوه بر تامین نیاز داخلی، به کشور هایی چون عراق، سوریه، ارمنستان، افغانستان و کشورآفریقایی نیجریه هم صادرات داشته ایم.

واحد آزمایشگاهی شرکت پارس دکل گستر موفق به دریافت تاییدیه های مختلف از واحد استاندارد پژوهشگاه نیرو و توانیر شده است
وی یکی از اهداف پارس دکل گستر را تبدیل این شرکت به یک واحد دانش بنیان عنوان کرد و افزود: آزمایشگاه مرجع متالورژی شرکت پارس دکل گستر دارای گواهینامه بین المللی ۱۷۰۲۵ استاندارد ایران، از دستگاه های مجهزی با گواهینامه کالبیراسیون مورد تایید استاندارد ایران بهره مند است و قادر به اجرای آزمون های مختلفی چون کششی، خمش، ضربه، آنالیز تعیین درصد عناصر، ضخامت سنجی، گالوانیزه و سختی سنجی است. ما در این آزمایشگاه توانسته ایم آنالیز شیمیایی مواد خام اولیه مورد نیاز خود شرکت و سایر صنایع فعال در این حوزه را به انجام برسانیم و در همین راستا تاییدیه های مختلفی را از اداره استاندارد پژوهشگاه نیرو، توانیر و نفت دریافت نموده ایم.

برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در واحد آموزشی پارس دکل گستر
مدیرعامل شرکت پارس دکل گستر اشاره کرد: از فعالیت های ویژه شرکت پارس گستر می توان به همکاری با دانشگاه ها و سازمان فنی حرفه ای اشاره نمود. ما در کنار فعالیت های تولیدی خود به عنوان یک مرکز آموزشگاهی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی کرده ایم و علاقه مندان به رشته های مرتبط می توانند با حضور در دوره های آموزشی شرکت پارس دکل گستر، مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای دریافت نمایند.

حمایت مالی پارس دکل گستر از تیم های ورزشی استان
وی خاطرنشان کرد: شرکت پارس دکل گستر همچنین در راستای ایفای رسالت اجتماعی خود در حوزه ورزش قدم های موثری برداشته و بسیاری از تیم های استان در رشته های پاورلیفتینگ، وزنه برداری، تنیس روی میز، شنا و شیرجه با حمایت مالی این شرکت توانسته اند در مسابقات مطرحی حضور پیدا کنند.لازم به ذکر است که تنها تیم فوتبال ساحلی استان مرکزی نیز به صورت انحصاری با حمایت شرکت پارس دکل گستر فعالیت دارد و توانسته موفقیت های چشمگیری را هم رقم بزند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.