خانه » پیشنهاد سردبیر » «محمد عسگری» سرپرست باشگاه شهرداری اراک شد/بازگشتِ مرد رویاساز

«محمد عسگری» سرپرست باشگاه شهرداری اراک شد/بازگشتِ مرد رویاساز

پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷  شماره ۸۲۱

***

مصطفی خدابخشی

خبرنگار ورزشی

***

سرانجام باشگاه شهرداری اراک سرپرست جدید خود را شناخت و فعالیت های این باشگاه از سر گرفته شد. محمد عسگری در حالی روز گذشته جایگزین عزیزمحمدی شد که به دلیل مشکلات بوجود آمده برای باشگاه شهرداری عملا فعالیت های آن تعطیل شده بود. پس از اعلام خبر سرپرستی محمد عسگری، وی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران بیان کرد: آنچه امروز با نگاهی به وضعیت باشگاه مسلم است این است که باید اساس و بنیان باشگاه شهرداری اراک اصلاح شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه باشگاه باید شخصیت حقوقی مستقل داشته باشد، گفت: قطعا با نظر مثبت شهرداری و شورای شهر اراک این اصلاحات به انجام خواهد رسید و باید با توجه به شرایط و خواسته شهروندان عمل کرد.
عسگری تصریح کرد: اولویت مجموعه باشگاه شهرداری اراک قطعا توسعه ورزش‌های عمومی و همگانی در محلات خواهد بود و بخش عمده بودجه‌های باشگاه باید صرف شهروندان شود، سپس به سراغ ورزش قهرمانی رفت.
سرپرست باشگاه شهرداری اراک اظهار کرد: علاوه بر بخشنامه، نظر باشگاه ورود به ورزش محلات است چراکه باید مردم و تمامی شهروندان با ورزش درگیر شوند.
محمد عسگری مدیرعامل تازه منصوب شده باشگاه شهرداری اراک متولد سال ۱۳۵۲ دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت اجرایی و کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است که از سوابق درخشانی هم در سالهای فعالیت خود به عنوان ورزشکار و هم در عرصه مدیریت ورزشی برخوردار است.
عسگری پیش از آنکه به عنوان یک افتخار برای جامعه ورزش استان مرکزی باشد به عنوان دبیرکل و نائب رئیس فدراسیون ورزش های رزمی کشور سالها در راس هرم تصمیم گیری جامعه ورزش های رزمی کشور مشغول خدمت به ورزشکاران بود. وی در استان مرکزی در سمت رئیس هیات ورزش های رزمی، سرپرست هیات ووشو و رئیس هیات کونگ فو استان مرکزی فعالیت داشته است و عملکردی قابل قبول را از خود بر جای گذاشته است.
قهرمان بازی های آسیایی سال ۲۰۰۹ ویتنام با تجربه گرانسنگ مدیریت ورزشی در بالاترین سطح ورزش کشور برای دومین بار به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک منصوب می شود که با استقبال چشمگیر جامعه ورزش استان مرکزی نیز روبرو شده است.
مربی و داور درجه یک رزمی کشور روزگاری که برای نخستین بار بر مسند تصمیم گیری باشگاه شهرداری اراک نشست تیم فوتبالی را تحویل گرفت که سال قبلش به اسم همیاری اراک و با سلام و صلوات در هفته پایانی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در لیگ ماندگار شده بود و عسگری آمده بود تا با بهره گیری از توانایی های مدیریتی خود بر سال ها انتظار جامعه ورزش استان مرکزی برای داشتن تیمی در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور خط بطلان بکشد. نتایج امیدوار کننده مجموعه تحت هدایت عسگری با استقبال چشم نواز تماشاگران از بازی های تیم شهرداری مواجه میشد و تیم فوتبال شهرداری اراک در قامت یک مدعی در حال رقابت با سایر رقبا بود.
اما تنگ نظران ورزش استان مرکزی که تاب دیدن حرکت رو به جلو باشگاه شهرداری اراک را نداشتند هر روز حاشیه سازی کردند تا شهرداری اراک در پایان فصل با کسب عنوان چهارمی رقابت ها را به پایان برساند. عنوانی که تکرار آن بعد از عسگری به رویایی دست نیافتنی تبدیل شد و تیم فوتبال شهرداری در سالهای بعد به لیگ دسته دوم و بعد از آن به لیگ دسته سوم سقوط کرد. هر چند در سالهای بعد از عسگری و در زمان مدیرعاملی محمدرضا عزیزمحمدی ساختار باشگاه با تحت پوشش گرفتن سایر رشته های ورزشی عریض و طویل شد و جامعه ورزش استان روزهای خوش صعود تیم بستکبال و والیبال به لیگ برتر و آقایی در رشته های سپک تاکرا و هاکی کاراته و تکواندو و سایر رشته های ورزشی و میدان دادن به بانوان ورزشکار را تجربه کرد.
عسگری از توجه و نگاه به ظرفیت های فرهنگی نیز غافل نبوده است و در زمان مدیرعاملی خود در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک نخستین فرهنگسرای شهر را پایه گذاری و افتتاح کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.