خانه » جدیدترین » مجمع عمومی بسیجیان شهرستان اراک برگزار شد

مجمع عمومی بسیجیان شهرستان اراک برگزار شد

شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴     شماره ۳۲۷

مجمع عمومی بسیجیان شهرستان اراک در چهارمین روز از دهه فجر با حضور فرماندهان حوزه های قشری و محلی ناحیه مقاومت بسیج، مسئولان معاونت های ناحیه مقاومت و نخبگان بسیجی در کانون بسیج این شهرستان برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه اراک در این مجمع گفت: هم اکنون هشت کارگروه تخصصی ماموریت های مجمع بسیج شهرستان اراک را در عرصه های مختلف پیگیری می کنند.
پاسدار محمدرضا رضایی، هدف از برگزاری مجمع عمومی بسیجیان را هم اندیشی، همدلی، بحث، تبادل نظر پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و بررسی مشکلات عنوان کرد و افزود: کارگروه ها در این مجامع به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات تعیین شده می پردازند.
وی گفت: کارگروه های مجمع بسیجیان اراک شامل کارگروه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی آموزشی و پژوهشی، بانوان، تربیتی و اخلاقی، دفاعی و کارگروه سلامت است که هر یک نیز دارای حوزه های مختلف برای فعالیت هستند.
فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: کارگروه های مجمع بسیج باید نتایج جلسات و مهمترین مصوبات کارگروه را در مجمع مطرح کرده تا در جمع بسیجیان راهکارهای جدید برای حل مشکلات احتمالی مطرح شده و نتایج مورد نظر محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: راهکارهای ارائه شده از سوی این کارگروه ها پس از مطالعات و بررسی در مجمع عمومی به تصویب رسیده و سپس راهکارهای درون سازمانی به سپاه استان و راهکارهای برون سازمانی به مدیران شهرستان ارائه می شود.
رضایی ادامه داد: برای عملی کردن اهداف و منویات مقام معظم رهبری و محقق شدن حماسه اقتصادی در کارگروه اقتصادی پیشنهادها و موضوعات خاصی در عرصه اقتصاد مقاومتی مطرح و در حال بررسی است.
وی یادآوری کرد: مرکز راهبردی بسیج بهترین مکان برای تولید فکر و ایده است و با برگزاری کارگاه های تخصصی، ایده ها و افکار جدید برای سازمان بسیج طراحی و عملیاتی شده و بسیاری از مشکلات فرارو شناسایی و برای رفع آن ها چاره اندیشی می شود.
فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار کرد: با برگزاری کارگاه های تخصصی، ایده ها و افکار جدید برای سازمان بسیج طراحی و عملیاتی شده و بسیاری از مشکلات فرارو شناسایی و برای رفع آن ها چاره اندیشی می شود.
معاون پارلمانی سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز در ادامه این نشست با تاکید بر ضرورت توجه به بحث نفوذ و انتخابات گفت: با توجه به جریان فتنه ۸۸ و توطئه دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی باید توجه جدی داشت که چه کسانی را برای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب می کنیم.
سردار حمید زاده با تاکید بر اینکه عامل تداوم انتقلاب اسلامی در اصول قانونی اساسی و بر مبنای اسلام و رهبری است گفت: دشمنان تلاش دارند در انتخابات پیشرو با نفوذ در خبرگان و ثبت نام های فله ای اصل تضمین کننده و نگهدارنده نظام را از بین ببرند.
وی با بیان اینکه در جریان فتنه ۸۸ آمریکا و اسرائیل صحنه گردان اصلی ماجرا و سران فتنه مجریان سیاستهای خصمانه فتنه گران بودند گفت: مردم ایران در جریان فتنه کودتای رنگی تمام نقشه های آمریکا، اسرائیل و اتحادیه اروپا را نقش برآب کردند.
معاون پارلمانی سازمان پدافند غیر عامل کشور در ادامه ۹ دی را مظهر نفوذ ناپذیری ایران در برابر فتنه عنوان کرد و بیان داشت: دشمنان در فتنه سال ۸۸ قصد برانداختن نظام را داشتند .
سردار حمید زاده اصلی ترین ویژگی تمام کشورهایی که آمریکایی ها در آن کشورها موفق به راه اندازی انقلاب رنگی شدند این بود که هیچکدام پایگاه مردمی نداشتند ولی در ایران ۸۵ درصد مردم پایبند به نظام بوده و در انتخابات شرکت کردند.
وی با تاکید بر اینکه اسلامی بودن محض نظام، رهبری، شورای نگهبان، از عامل تداوم بخش انقلاب هستند گفت: تا زمانی که در کشور ایران اسلام حاکم است استکبار ، عیادی کفر وآمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
گفتنی است،کشت گیاهان دارویی در مکان های فضای سبز دستگاه های اجرایی و صنایع و طرح امداد و نجات و مقابله با حوادث نا بهنگام مهمترین مسائل مطرح شده در این نشست بود.
لازم به ذکر است حرکت هیات عاشقان ولایت از کانون بسیج به سمن مسجد ولایت الغدیر، افتتاح پایگاه شهید زهره وند، و سخنرانی معاون پارلمانی سازمان پدافند غیر عامل کشور بعد از نماز مغرب و عشاء از دیگر برنامه های سپاه ناحیه اراک در چهارمین روز از دهه فجر بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.