خانه » جدیدترین » شناسایی عامل انتشار لیست اسامی کاندیداها

شناسایی عامل انتشار لیست اسامی کاندیداها

شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴     شماره ۳۲۶

معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی از شناسایی عامل انتشار لیست اسامی کاندیداهای رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت خبر داد.
شکرالله حسن‌بیگی افزود: افشای لیست اسامی کاندیداهای یکی از شهرستانهای استان پس از بررسی هیات نظارت و قبل از زمان مقرر بی اخلاقی در پروسه انتخابات است که موضوع افشای لیست توسط فرماندار و مشاور حقوقی استاندار و دستگاه قضایی پیگیری می‌شود.
وی تصریح کرد: خوشبختانه عامل انتشار شناسایی شده و این مهم در دستگاه قضایی در حال بررسی است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی در مورد انتشار برخی از اسامی در هفته نامه های استان نیز گفت: با توجه به مقوله جریان اطلاع رسانی هفته نامه های استانی اسامی درج شده را از کانالها و منابع خبری خود دریافت می کنند و نمی توان مشخص کرد که اسامی درج شده در هفته نامه ها از چه کانالی افشا شده است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی در ادامه گفت: صلاحیت پنج نامزد پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد.
شکرالله حسن‌بیگی با بیان اینکه ۱۷ نامزد در رقابت‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان مرکزی ثبت‌نام کرده بودند، اظهار کرد: سه نفر از این افراد از ادامه رقابت انصراف دادند، هشت نفر رد صلاحیت شدند و یک نفر نیز احتمالا به حوزه دیگر منتقل شده است.
وی ادامه داد: دو نفر از نامزدهای تایید صلاحیت شده سابقه نامزدی در رقابت‌های دوره قبل انتخابات مجلس خبرگان استان مرکزی را دارند.
وی اظهار کرد: وضعیت یکی از نامزدهای ثبت نام شده هنوز به ستاد انتخابات اعلام نشده است.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: مراتب تایید و رد صلاحیت نامزدها در روزهای ششم و هفتم بهمن ماه انجام می‌شود و از هشتم بهمن ماه نامزدهایی که نسبت به رد صلاحیت خود اعتراض و تقاضای رسیدگی مجدد دارند به مدت سه روز می‌توانند اقدام کنند.
حسن‌بیگی بیان کرد: از ۱۱ بهمن ماه به مدت ۱۰ روز رسیدگی مجدد صلاحیت‌ها در شورای نگهبان انجام و لیست نهایی نامزدها در ۲۱ بهمن ماه اعلام می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین کار تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان رهبری نیز از ۲۲ بهمن ماه به مدت دو هفته در برنامه‌های انتخابات کشور تعیین شده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.