خانه » جدیدترین » شرکت صنایع کاغذسازی کاوه به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ شناخته شد

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ شناخته شد

سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱  شماره ۱۵۸۳

مدیرعامل شرکت کاغذسازی کاوه: این شرکت توانسته علاوه بر تولید کالای استراتژیک به حفظ محیط زیست هم کمک کند

شعار کاغذسازی کاوه: از بازیافت تا کاغذ بسته بندی

در جشن بزرگداشت دهه تولید و تجارت که عصر روز یکشنبه دوازدهم تیر ماه با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس خانه صنعت و معدن ایران، استاندار مرکزی و جمعی از مدیران و فعالان حوزه اصناف وصنعت استان مرکزی در محل فرهنگسرای شهر اراک برگزار گردید، از شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ تجلیل به عمل آمد.
به گزارش وقایع استان شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو، از زیر مجموعه های شستا می باشد که با بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده و نیز برخورداری از آزمایشگاه مجهز و مرجع، توانسته است گواهی تحقیق و توسعه از وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب نماید. در سایه استفاده از تجهیزات مدرن آزمایشگاهی، فرایند کنترل کیفی محصول در این شرکت به صورت مستمر، با دقت بالا و به منظور کسب رضایتمندی مشتریان انجام می شود.
کاغذسازی کاوه به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده کاغذ بازیافتی مورد نیاز صنایع بسته بندی در بازارهای داخلی و خارجی، بر آن است تا با استفاده از فن‌آوری متناسب و توسعه منابع انسانی و با محور مشتری مداری نسبت به تنوع و توسعه توان کمی و کیفی تولید و افزایش سهم بازار به ویژه بازارهای خارجی در جهت تامین منافع ذینفعان اقدام نماید. این شرکت در راستای احترام به حقوق جامعه همواره خود را ملزم به رعایت قوانین و مقررات ملی ، خصوصاً مسایل زیست محیطی می‌داند. این شرکت در سال ۱۴۰۰ به عنوان برگزیده کنفرانس برند سبز معرفی شد.
شرکت صنایع کاغذسازی کاوه با شعار «از بازیافت تا کاغذ بسته بندی» با تولید کاغذ از ضایعات کاغذ و مقوا، نقش مهمی در چرخه بازیافت و ایجاد زنجیره ارزش در صنعت کاغذسازی و بسته بندی ایفا نموده، ضمن جمع آوری ضایعات کاغذ و مقوا و تبدیل آن به کاغذ بسته بندی، کمک شایانی نیز به محیط زیست می نماید. کاغذسازی کاوه همسو با اندیشه سبز، توسعه پایدار و رعایت قوانین ملی حفظ محیط زیست، سیستم مدیریت زیست محیطی خود را بر مبنای استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ مستقر نموده است. با تولید هر تن کاغذ از آخال(ضایعات کاغذ) در صنایع کاغذسازی کاوه، از قطع هفده اصله درخت جلوگیری می شود.

امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره کاغذسازی کاوه در گفت و گو با خبرنگار وقایع استان گفت: این شرکت، تولیدکننده انواع کاغذ بسته بندی است که به عنوان یک کالای واسطه ای مورد استفاده قـــرار می گیرد چرا که هر کالایی قبل از اینکه به دست مصرف کننده برسد نیازمند بسته بندی با کارتن است که شرکت کاغذسازی کاوه، کاغذهای مورد استفاده در این کارتن ها را تولید می کند.
وی افزود: خوشبختانه شرکت تولیدات مطلوبی داشته است که توانسته علاوه بر تامین نیاز داخلی صادرات خوبی هم به کشورهای همسایه داشته باشد به طوری که امسال با تلاش و همت کارکنان توانستیم رکورد صادرات شرکت در سال های گذشته را بشکنیم و به عنوان یک شرکت نمونه انتخاب شدیم.
اسفندیاری اظهار کرد: آنچه که باعث شده شرکت کاغذسازی کاوه میان سایر تولیدکنندگان شاخص باشد این است که محصولات این شرکت صد در صد از ضایعات کاغذی تولید می شود، یعنی این شرکت نه تنها به تولید یک یک کالای استراتژیک پرداخته بلکه در راستای بهبود محیط زیست نیز قدم برداشته است، به گونه ای که با تولید هر تن کاغذ از آخال(ضایعات کاغذ)، دیگر لازم نیست هفده اصله درخت قطع شود.
مدیرعامل کاغذسازی کاوه گفت: شرکت کاغذسازی کاوه از معدود شرکت هایی است که از سال های گذشته تا کنون با شرکت های دانش بنیان در زمینه هایی چون تامین مواد اولیه، تامین تجهیزات و ماشین آلات همکاری داشته و در نظر داریم خودمان نیز در راستای دانش بنیان در سال های آتی فعالیت هایی را به انجام برسانیم.

***

محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت در جریان بزرگداشت دهه تولید و تجارت گفت: با برگزاری میز خدمت در استان اصفهان، مشکل ۵۱۵ واحد صنعتی و تولیدی رفع شد که این مهم در استان مرکزی نیز جهت رفع مشکلات واحدهای تولیدی اجرا می شود. وی رویکرد جدید وزارت صمت را در کنار هم دیدن تولید و تجارت عنوان کرد و گفت: امسال به اذعان صاحبان صنایع، به این مهم توجه ویژه شده و برای اولین بار حضور رئیس جمهور در جشن صنعت مشاهده شده است.
سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت و معدن ایران نیز در جریان این آیین با بیان اینکه در این گردهمایی ها می خواهیم به خود ببالیم و به بیگانگان بگوییم که چه هستیم اظهار کرد: طبق بند یک اقتصاد مقاومتی باید خصوصی سازی برای کاهش تصدی دولتی عملیاتی شود، اما نیاز است که بدنه دولت نیز کوچک شود، انصاف نیست که جامعه تولید کار کند و اصناف فعالیت کنند و مالیات پرداخت کنند و دولت ۹ میلیون نفر حقوق بگیر داشته باشد. یکی از خواسته های مقام معظم رهبری کوچک شدن دولت بود که امیدواریم این مهم در جهت حمایت از تولید و کارگر هرچه زودتر محقق شود.
فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی نیز دوازدهم تیرماه ۱۴۰۱ در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن و دهه تولید و تجارت با اشاره به اینکه نظام اداری نیازمند جراحی است، اظهار کرد: رییس جمهوری از زمانی که ریاست قوه قضاییه را بر عهده داشت مکررا بر تحول نظام اداری تاکید داشت و امیدواریم که قوه مجریه در اجرای این تحول موفق باشد. وی تصریح کرد: عموما در بازدیدها و جلسات، تولیدکنندگان و صنعتگران مشکلاتی را مطرح می کنند که اساسا ریشه در یک ناکارآمدی مفرط در نظام اداری دارد و این شرایط بروکراتیک نمی تواند موانع را رفع کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.