خانه » پیشنهاد سردبیر » شروع خوب تیم والیبال شهرداری اراک در لیگ برتر/یک گام محکم

شروع خوب تیم والیبال شهرداری اراک در لیگ برتر/یک گام محکم

سه شنبه ۴ آبان ۹۵ شماره ۴۴۷

گروه ورزش- یاسر هویدی

پس از راهیابی نماینده اراک به لیگ برتر والیبال موجی از شور و شعف در میان اهالی ورزش و جوانان پر شور اراک بوجود آمد، حال و روز خوب ورزش استان با حضور نمایندگان بسکتبال و والیبال باشگاه شهرداری بهبودی دوچندان یافت. هفته گذشته این تیم اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل سایپا را در خانه خود تجربه کرد.
تیم شهرداری اراک در مصاف با شاگردان آرمات در نهایت ۳ بر ۲ مغلوب مهمان خود شد. شهرداری اراک دو ست این بازی را ۲۶-۲۴ و ۲۵-۲۲ برد اما سه ست را ۲۵-۱۹ ، ۲۵-۱۷ و ۱۵-۱۱ به حریف واگذار کرد؛ ولی بازی خوب در مقابل این تیم نشان از آمادگی این تیم برای حضور در این بازی ها دارد. در این مقال سعی شده نگاهی به عملکرد این تیم و چگونگی راهیابی آن به لیگ برتر داشته باشیم.
از همان آغاز راه مسابقات لیگ دسته اول و گام های مستحکم باشگاه شهرداری برای تشکیل تیمی با داعیه صعود مشخص بود چراغ روشنی دیگر برای آسمان سوت و کور ورزش استان در راه است انتخاب خوب و هوشمندانه نقدی به عنوان سرمربی، کسی که سابقه بسیار بلند بالایی در والیبال کشور دارد و همچنین بخدمت گرفتن بهترین بازیکنان برای سطح لیگ یک، گروه آنالیز کارکشته و مجرب و همچنین برگزاری اردوهای آماده سازی همه و همه نشان از حضور یک تیم مقتدر در مسابقات لیگ دسته اول داشت.
با شروع مسابقات تصورات به واقعیت بدل گردید و شهرداری اراک با حضور پر قدرت و با کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول گام به کارزار لیگ برتر گذاشت. در فاصله زمانی تا آغاز مسابقات لیگ برتر مدیریت باشگاه شهرداری با مطالعات بسیار و به دور از تعجیل و پرداختن به نام های دور از تصور تیمی خوب و شایسته را برای حضور در مسابقات سطح برتر کشور ساخته و پراخته کردند و ناگفته نماند این تدارک و آماده سازی فراخور با بودجه ارگانی دولتی چون شهرداری بود، قطعا اگر از نظر بودجه و سرمایه دست مدیریت این باشگاه بازتر بود میزان تدابیر برای آماده سازی این تیم نیز بالاتر می رفت.
اردوهای آماده سازی خوبی برگزار شد و در زمینه جذب بازیکن نیز شهرداری خوب عمل کرده و نمونه آن حضور کاپیتان سابق تیم ملی علیرضا نادی در تیم شهرداری اراک است. تیم شهرداری زیر نظر مربی با دانشی چون نقدی و کادر فنی بخوبی و به سختی تمرین کرد تا حضوری آبرومندانه را در اولین تجربه لیگ برتر نماینده اراک به نمایش بگذارد.
به هر روی هفته اول مسابقات لیگ برتر کشور برگزار شد و به جرات می توان گفت تمامی چشم ها بسوی حضور قدرتمند نماینده اراک خیره ماند تیم شهرداری در اولین میدان و در مصاف با سایپا تیم متمول و قدیمی والیبال کشور آنچنان نمایش تحسین برانگیزی از خود به نمایش گذاشت که حتی خوشبین ترین ورزشدوست اراک نیز تصور نمی کرد فقط چند امتیاز مانده بود تا شهرداری اولین شگفتی مسابقات را رقم بزند.
در تمامی رسانه های ورزشی سخن از حضور خوب و قدرتمند شهرداری در هفته اول مسابقات بود سرپرست تیم سایپا در یک مصاحبه رادیویی این هشدار را به تمامی تیم های حاضر در مسابقات در خصوص رویارویی با تیم قدرتمند شهرداری عنوان داشت و افزود شهرداری اراک با حضور پر شور تماشاگرانش یقه تمامی تیم های کشور را خواهد گرفت.
با اشاره به نمایش جذاب شهرداری اراک در گام نخست به تمامی تیم های حاضر در مسابقات هشدار حضوری قدرتمند را داد. قطعا با حضور پرشور تماشاگران اراکی در ادامه مسابقات و همچنین آشنایی بیشتر بازیکنان این تیم با فضای حاکم بر مسابقات لیگ برتر می توان روزهای خوبی را برای والیبال اراک متصور شد.
هرچند به نظر نگارنده ذکر یک نکته در این مقال ضروری است و آن اینکه مبادا عطش بازیکنان شهرداری برای حضور در مسابقات لیگ برتر با نمایش خوب هفته اول کم کم فروکش نماید و بی شک این هنر کادر فنی این تیم است که روحیه مبارزه را همچنان در میان بازیکنان این تیم زنده نگاه خواهد داشت.
حیف است در این میان و پس از رونقی که بسکتبال شهرداری به ورزش استان بخشید و حالا با حضور تیم والیبال این باشگاه و همچنین حضور دوباره ورزشدوستان اراکی در سالن های ورزشی سخنی از مدیریت کارآمد این باشگاه به میان نیاوریم، زیرا کارنامه وی و میزان تاثیر مدیریتی بر روند امور باشگاه ختم به نتایجی شده که در بالاترین سطح بازدهی شور و نشاط و رضایتمندی جوانان و ورزشدوستان اراکی را بهمراه داشته است.حضور دو تیم پرقدرت در مسابقات لیگ برتر بسکتبال و والیبال و همچنین فعالیت در دیگر رشته نشان از برنامه ریزی مدون و مدیریتی سازماندهی شده در این باشگاه می دهد امید است سلسله تغییرات مدیریتی باشگاه های ورزشی که مانند قارچی سمی روح ورزش این مملکت را می خورد گزندی به ثبات پایدار باشگاه شهرداری نرساند و مدیرعامل این باشگاه بهمراه تیم مدیریتی اش بتوانند روز به روز بیشتر و بیشتر به ورزش استان خدمت نمایند.
سرخوردگی جوانان اراکی بدلیل محرومیت از تماشای مسابقات لیگ های برتر در رشته های مختلف در اراک چند صباحی است با حضور نماینده بسکتبال و حالا نماینده والیبال باشگاه شهرداری اراک به امید و شعفی بی حد و حصر بدل شده و این شدنی نبود مگر با کار و تلاش سازماندهی شده و برنامه ریزی مدون بلند مدت در این باشگاه که امید است این روند مثبت و رو به رشد ادامه داشته و با افزایش اعتبارات این باشگاه شاهد قدرت نمایی نمایندگان دیگر شهرداری در رشته های مختلف باشیم.
سخن آخر با سرمایه های اصلی ورزش استان تماشاگران و هواداران پرشور اراکی است، حال که مجالی دیگر یافته ایم برای همبستگی و حمایتی پر شور از دیگر نماینده شهرمان در مسابقات لیگ برتر بایستی خیلی هوشیارتر و هوشمند تر به هواداری از تیم شهرمان بپردازیم، حواشی رخ داده در سکوهای فصل قبل مسابقات شهرداری از ذهن هیچکس پاک نخواهد شد و در این میان فقط حساسیت بر روی تماشاگران و هواداران اراکی بالاتر رفت، قطعا فضای مسابقات والیبال متفاوت از دیگر ورزش هاست و بایستی تغییر نگرشی در چگونگی حمایت و حتی برخورد با تیم میهمان در سالن های اراک داشته باشیم، امیدواریم هواداران پرشور والیبال شهرداری با رعایت بیشتر مواردی که باعث مانور تیم های حریف بر روی آنها می شود اجازه هرگونه حاشیه سازی را برای این تیم دوست داشتنی ندهند. شهرداری و سکوهای سالن همیشه انتظار حضور پرشور تماشاگران و هواداران اراکی را می کشد و حیف است در این میان بازوهای حمایتی این تیم را ناتوان نمایند. شهرداری اراک در دومین گام خود در لیگ برتر روز چهارشنبه پنجم آبان به مصاف تیم شهرداری تبریز با هدایت عادل بناکار می رود. این تیم در اولین بازی خود در رقابت های لیگ برتر والیبال در حالی برابر تیم قدرتمند بانک سرمایه صف آرایی کرد که در پایان با حساب ۳ بر صفر مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.