خانه » اخبار » زمین چمن مصنوعی کوی هجرت شهر اراک به بهره برداری رسید

زمین چمن مصنوعی کوی هجرت شهر اراک به بهره برداری رسید

دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱  شماره ۱۵۵۳

زمین چمن مصنوعی کوی هجرت شهر اراک عصر شنبه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی این کلانشهر به بهره‌برداری رسید.
شهردار کلانشهر اراک در آیین بهره‌برداری از این زمین چمن مصنوعی، گفت: این طرح ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و در زمینی به متراژ حدود یک هزار و ۲۰۰ متر مربع ایجاد شده است.
علیرضا کریمی افزود: رویکرد شهرداری اراک، در گذشته ارائه خدمات مناسب شهری به مردم بوده که در این دوره نیز تقویت شده و خدمت به مناطق کم برخوردار در اولویت اقدامات شورای شهر و شهرداری قرار گرفته و این رویکرد به طور قطع با جدیت استمرار دارد تا مناطق کم‌برخوردار به توازن توسعه‌ای ارتقا یابند و عدالت اجتماعی در این مناطق نیز اجرایی شود.
شهردار کلانشهر اراک اظهار کرد: قول مساعد داده می‌شود این روند با قوت ادامه داشته باشد و در حوزه توسعه فضای سبز، امور ورزشی، خدمات شهری و همچنین فعالیت فرهنگی نیز گام‌های موثری با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط برداشته شود.
وی ادامه داد: بهره‌برداری از این زمین چمن مصنوعی، مطالبه به حق شهروندان و کوچک‌ترین خدمتی است که از سوی مسئولان شهری به ساکنان این منطقه ارائه می شود.
کریمی عنوان کرد: رویکرد مدیریت شهری و شورای ششم اسلامی شهر مشارکت دادن و بهره‌برداری طرح ها به دست خود شهروندان است و مسئولان شهری هم به واسطه حضور مردم در این منطقه حضور یافتند چرا که بر این باور هستیم که این امکانات متعلق و مطالبه به حق شهروندان است و ما خدمتگزار مردم هستیم.
رئیس شورای ششم اسلامی کلانشهر اراک نیز در این آیین گفت: نوع نگرش این دوره از شورا نیز توجه و ارائه خدمات شهری مناسب به مناطق کم برخوردار است و این مهم با تعامل و همکاری شهرداری استمرار دارد و در اولویت اقدامات است.
سید وحید میرنظامی افزود: ساخت سازه های سنگین و پرهزینه اکنون منسوخ شده و ساخت سایت های ورزشی کم هزینه و سازه های سبکی متداول است.
وی بیان کرد: سرانه فضای ورزشی در کل کشور نسبت به جمعیت و استانداردهای جهانی تا حدودی فاصله دارد که در خصوص شهر اراک نیز این امر صدق می کند و در بعضی مناطق سرانه فضای ورزشی کمتر از یک متر است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.