خانه » پیشنهاد سردبیر » رضایت پیروانی از امکانات اراک در اردوی یک هفته ای تیم ملی جوانان در این شهر/چقدر خـوبیم مـا

رضایت پیروانی از امکانات اراک در اردوی یک هفته ای تیم ملی جوانان در این شهر/چقدر خـوبیم مـا

یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۵   شماره ۳۳۴

گروه ورزش- وقایع استان:
اردوی یک هفته ای تیم ملی جوانان کشورمان به همت هیئت فوتبال استان مرکزی و همکاری باشگاه آلومینیوم در اراک برگزار شد.
به گزارش وقایع استان، ملی پوشان جوان کشورمان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا که مهر سال ۹۵ در بحرین برگزار می‌شود آماده می‌کند از چهارم اردیبهشت ماه و به همت هیئت فوتبال استان مرکزی اردوی آماده سازی یک هفته ای را در اراک برپا کرد و طی آن به تمرین در سالن وزنه و زمین چمن پرداخت.ضمن اینکه در طول این اردو یک دیدار تدارکاتی نیز میان تیم ملی جوانان و آلومینیوم اراک برگزار شد که تیم ملی توانست با حساب سه بر یک از سد نماینده لیگ یکی استان مرکزی بگذرد.
در این دیدار که عصر چهارشنبه و به میزبانی باشگاه آلومینیوم در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد دو تیم درصدد تدارک خود برای دیدارهای آینده برآمدند و در این بازی نفرات بسیاری را به بازی گرفتند.
هر دو تیم در دو نیمه این مسابقه ترکیبی کاملا متفاوت را به زمین بازی فرستادند.آلومینیومی ها ابتدا با نفرات بزرگسالی که در دیدار اخیرشان با شهرداری اردبیل در زمین حاضر نبودند نیمه نخست را سپری کردند و در نیمه دوم نیز ترکیبی از بازیکنان تیم های امید و جوانان آلومینیوم مقابل تیم ملی جوانان قرار گرفتند.
گل اول مسابقه را ملی پوشان ایران توسط نیما مختاری در دقیقه ۱۷ بازی به ثمر رساندند. در ادامه آلومینیوم توسط میثم آقایی گل خورده را پاسخ داد اما در نیمه دوم و با حضور بازیکنان جوان در ترکیب آلومینیوم این شاگردان پیروانی بودند که توانستند دوبار دروازه حریف را باز کنند و در پایان با نتیجه سه بر یک به برتری برسند.
ضمن اینکه بنابر توافق دو تیم در این مسابقه در حدفاصل بین دو نیمه و همچنین پایان بازی دو تیم پنج ضربه پنالتی به سمت دروازه یکدیگر شلیک کردند.
در پایان مسابقه امیرحسین پیروانی، سرمربی تیم فوتبال جوانان کشورمان گفت: تیم منتخب فوتبال جوانان و امید آلومینیوم اراک از توانمندی خوبی برخوردار بود و توجه و رسیدگی به بازیکنان پایه قوتبال آلومینیوم می تواند پشتوانه ای برای این تیم باشد.
در پایان این اردو به همت روابط عمومی هیئت فوتبال استان مرکزی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشور در جلسه ای مطبوعاتی با خبرنگاران حاضر شد.
امیرحسین پیروانی در این جلسه گفت: موفقیت تیم ملی فوتبال جوانان در گرو برگزاری مسابقات تدارکاتی با تیم های قوی داخلی و خارجی است و فدراسیون فوتبال باید به این مهم توجه داشته باشد.
سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان ادامه داد: بارها به فدراسیون فوتبال و کمیته فنی فدراسیون اعلام کردیم که نیاز است تیم فوتبال جوانان در مسابقات مختلف شرکت کند و بازیکنان در شرایط سخت مسابقات با تیم های قوی داخلی و خارجی قرار بگیرند ولی این خواسته تاکنون تحقق نیافته است.
وی افزود: بعد از انتخابات فدراسیون فوتبال که به زودی برگزار خواهد شد امیدواریم رئیس جدید فدراسیون شرایطی را فراهم کند که تیم ملی فوتبال جوانان بتواند در مسابقات تدارکاتی کشورهای آسیایی و اروپایی شرکت کند تا با تجربه کامل و در حد تیم هایی که در دور دوم مسابقات آسیایی حضور دارند ظاهر شود.
پیروانی با اشاره به شرایط مناسب اردوی یک هفته ای در اراک تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرساخت های کمپ تیم های ملی در تهران جوابگو نیست مجبور هستیم در شهرهای مختلف کشور اردوهای تیم ملی را برگزار کنیم که این بار تصمیم گرفتیم به اراک بیاییم و الحق و الانصاف باید بگوییم در طول این یک هفته امکانات بسیار خوبی از اراک در اختیار ما قرار گرفت که این امر از زیرساخت های مناسب فوتبال در اراک حکایت دارد و همین امر و میزبانی مناسب اراکیها سبب شد تا شرایط دلخواه ما در طول اردو فراهم شود.
سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: بعد از اراک اردوی مازندران را در پیش داریم و از بیستم تا بیست و هفتم اردیبهشت در شهرستان ساری اردوی هفت روزه برپا خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: قرعه کشی مرحله دوم مسابقات فوتبال جوانان آسیا یازدهم ماه جاری در بحرین انجام می شود.مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال جوانان آسیا را به خوبی پشت سر گذاشتیم و تیم فوتبال جوانان کشورمان به همراه ۱۵تیم دیگر به دور نهایی صعود کرد.
پیروانی با بیان اینکه امیدواریم در دور بعدی نیز بتوانیم موفقیت های خوبی برای کشورمان به دست بیاوریم اظهار داشت: در دور نهایی کشورها به چهار سید تقسیم شدند که متاسفانه به خاطر نتایج بد سال های گذشته، تیم فوتبال جوانان کشورمان در این مسابقات در سید چهارم قرار دارد.
سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: همچنین علاوه بر ایران تیم های ویتنام، تاجیکستان و عربستان نیز در سید چهارم قرار دارند.
وی تصریح کرد: مسابقات دور نهایی ۲۳مهرماه سال جاری در بحرین برگزار می شود و در این مسابقات چهار کشور سهمیه جام جهانی را به دست می آورند که امیدواریم تیم ایران یکی از آن چهار تیم باشد.
سرمربی تیم ملی جوانان کشورمان در ادامه در مورد کی روش، سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان کشور گفت: به اعتقاد من کی روش مانند کتاب وزین و با ارزشی است که در فوتبال کشورمان به خوبی ورق نخورده و تجربه هایش خوانده نشده است.
پیروانی ادامه داد: دنبال مقصر نیستم که چرا از تجربیات وی استفاده نشده، اما می دانم که نتوانستیم از داشته هایش در مسیر بهبود فوتبال کشورمان بهره ببریم.
وی در پایان افزود: کی روش در تیم های بزرگ و مطرح جهان مربیگری کرده و دارای تجربه های ارزشمندی است و امیدوارم در سال های آینده از تجربیاتش حداقل در تیم های پایه فوتبال، به خصوص در اردوی مربیان جوان فوتبال کشور که نگاه به آینده دارند، به خوبی استفاده کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.