خانه » جدیدترین » دو مدال بر سینه تکواندوکاران استان در شش ماهه نخست امسال

دو مدال بر سینه تکواندوکاران استان در شش ماهه نخست امسال

یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸   شماره ۱۱۴۴

گفتگوی «وقایع استان» با رییس هیات تکواندو استان مرکزی

دو مدال بر سینه تکواندوکاران استان در شش ماهه نخست امسال

طاهره قهیه ای

رییس هیات تکواندو استان مرکزی از کسب دو مدال برون مرزی در ۶ ماهه اول سال جاری توسط تکواندوکاران این استان خبر داد و گفت: طی ۶ ماهه اول سال جاری در رده سنی نونهالان حسین فتحی موفق به کسب مدال نقره در سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی امان اردن شد.
حسن ویسمه در گفتگو با خبرنگار وقایع، افزود: زهرا جودکی نیز در بیست و هفتمین دوره مسابقات جهانی هانوادانگ در شهر پیونگ چانگ کره جنوبی و در رده سنی بالای ۱۹ سال موفق به کسب نشان طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات شد.
وی با اشاره به اینکه کسب این دو مدال برون مرزی برای تکواندو استان مرکزی بسیار حائز اهمیت است، ابراز کرد: در مسابقات کشوری نیز در این مدت مدال های مختلفی توسط تکواندوکاران استان کسب شده است که از آن جمله می توان به کسب مدال نقره در بخش آقایان و کسب مدال طلا بانوان در مسابقات کشوری اشاره کرد.
ویسمه ادامه داد: در مسابقات استعدادهای برتر نیز تکواندوکاران استان موفق به کسب دو مدال طلا و نقره در بخش آقایان و کسب یک مدال برنز در بخش بانوان شدند.
رییس هیات تکواندو استان مرکزی در خصوص برنامه های انجام شده توسط این هیات در ۶ ماهه سال جاری گفت: برگزاری دوره دانش افزایی داوری و مربی گری در دو بخش آقایان و بانوان، شرکت در لیگ کشوری و در رده سنی نونهالان در دو بخش آقایـان و بانـوان و شـرکت در لیگ منطقه ای کشور در بخش بانوان از جمله برنامه های انجام شده توسط این هیـات در سال جـاری است که هنوز این لیگ ها به اتمام نرسیده اند.
وی افزود: در رده سنی نوجوانـان، جوانـان و بزرگسـالان نیز بازیکنان مطرح استان مرکزی در لیگ های کشوری استان های دیگر مسابقه می دهند.
ویسمه با اشاره به جایگاه هیات تکواندو استان مرکزی در کشور، گفت: ارزیابی سال ۹۷ هنوز اعلام نشده است اما مطمئنا هیات تکواندو استان مرکزی در رتبه خوبی در این رده بندی قرار خواهد گرفت.
رییس هیات تکواندو استان مرکزی در ادامه پیرامون برنامه های آینده این هیات ابراز کرد: برگزاری لیگ استان که هم اکنون در بخش بانوان در حال برگزاری است، برگزاری کلاس درجه ۳ داوری بانوان، اعزام به مسابقات انتخابی اردوهای تیم ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش آقایان و بانوان از جمله برنامه های آینده این هیات است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴ داور آقا و ۲ داور بانو از استان مرکزی برای حضور در مسابقات مختلف قهرمان کشوری و لیگ کشوری دعوت می شوند، گفت: در استان مرکزی ۵۱ داور آقا و ۲۸ داور بانو، ۴۷ مربی آقا و ۲۶ مربی بانو وجود دارد.
ویسمه در پایان یادآور شد: هیات تکواندو استان مرکزی سال گذشته از حمایت باشگاه شهرداری اراک برخوردار بود و امسال با توجه به شرایط مالی کشور این حمایت نبوده که اگر بتوانیم اسپانسری را برای حمایت از این هیات جذب کنیم کاری خوب و مطلوب است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.