خانه » پیشنهاد سردبیر » در گفتگو با سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک مطرح شد:/در بی پولی ها سراغ پیشکسوتانمان نرویم

در گفتگو با سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک مطرح شد:/در بی پولی ها سراغ پیشکسوتانمان نرویم

سه شنبه ۱۱ آبان شماره ۴۵۳
وقایع استان:
در ادامه بازی های لیگ دسته دوم فوتبال کشور نماینده استان مرکزی در دیدار معوقه از هفته دوم توانست در برابر تیم فوتبال شهباز نوژن البرز با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.در این دیدار احمد عرب زاد و ساسان رفیعی گل های شهرداری اراک را به ثمر رساندند. کسب هفت امتیاز از سه دیدار اخیر این تیم نشان می دهد علی رغم اینکه این تیم عملکرد نامطلوبی در چند هفته آغازی بازی ها داشت هم اکنون مسیر را یافته و روند رو به جلویی داشته است البته نباید از این نکته غافل شد که این مسئله به دلیل برنامه ریزی فدراسیون در خصوص بازیهای لیگ دو و تغییرات به وجود آمده بود که تا حدودی تیم شهردرای اراک را متضرر کرد. برای بررسی و تحلیل و اطلاع از شرایط کنونی این تیم وقایع استان گفتگویی با حسین عبدی سرمربی شهرداری داشته است که در ادامه می آید.
با توجه به اینکه در بازی با تیم شهباز نوژن شما یک گل عقب بودید، ولی توانستید بازی را به دست گرفته و در نهایت به پیروزی برسید، ارزیابی خودتان از عملکرد بازیکنان تیمتان چیست؟
بازیکنان ما در هفته های گذشته روزهای سختی را گذراندند؛ ولی در سه بازی گذشته واقعا از جان و دل مایه گذاشته و برای موفقیت تیم تلاش کردند، البته نباید از تلاش کادر فنی تیم که همواره همراه ما بودند تا بتوانیم این روزها را پشت سر بگذاریم، چشم پوشید. بازی مقابل تیم شهباز نوژن بازی دشواری بود، تیم حریف از بازیکنان جوان و سخت کوشی استفاده می کرد و حتی ما یک گل هم عقب افتادیم ولی با تلاش همه جانبه توانستیم نتیجه رو بسود خود رقم بزنیم و به امتیاز گیری هایمان ادامه دهیم.
به نظر شما دلیل عدم نتیجه گیری مطلوب در هفته های ابتدایی چه بود؟
دلیل اصلی این اتفاق برنامه ریزی نامناسب فدراسیون و تغییراتی بود که در برنامه بازی ها بوجود آمد به طوریکه ما ناخواسته چند بازی پشت سر هم را به عنوان مهمان مقابل حریفان قرار گرفتیم و این باعث شد تا نتوانیم فرم اصلی خود را به نمایش بگذاریم؛ ولی در ادامه همانطور که مشاهد می کنید با میزبانی در چند بازی اخیر توانستیم به جدول بازی ها برگردیم، دلیل اصلی دیگر هم این بود که بودجه باشگاه برای جذب بازیکنان خوب برای این مسابقات محدود بود و نتوانستیم لیست مد نظر خود را کامل کنیم، در واقع بازیکن هایی که برای مذاکره مراجعه می کردند وقتی از مطالبات معوقه فصل قبل بازیکنان مطلع می شدند از حضور در تیم دلسرد شده و مذاکرات را رها می کردند.
روند آماده سازی تیم قبل از فصل را چطور ارزیابی می کنید؟
با توجه به بضاعت و بودجه در اختیار بازیکنانی را جذب و اردوهایی را برگزار کردیم، به نظر روند آماده سازی تیم نه ۱۰۰ درصد ولی با بالاترین میزان انجام شد و همانطور که اشاره کردم اگر برنامه ریزی مناسب تری از سوی فدراسیون صورت می گرفت و همچنین بازیکنان مدنظر ما کاملا جذب می شدند قطعا نتایج بمراتب بهتری کسب می کردیم.
تیم های حاضر در گروه را چگونه ارزیابی می کنید؟
به جرات می توان گفت تقریبا تمامی تیم ها در یک سطح هستند، چهار یا پنج تیم بسیار خوب در گروه ما قرادارند مانند برق نوین شیراز و نفت و گاز گچساران که سابقه بازی در لیگ دو را دارند و از آمادگی بالایی برخوردار هستند، البته رویارویی با تمام تیم های گروه سخت است و تمامی تیم ها داعیه صعود به لیگ یک را دارند؛ ولی تیم ما هم تیم جوان و با انگیزه ای است که امیدواریم در ادامه مسابقات بتوانیم با سربلندی از رویارویی با این حریفان خارج شویم.
با توجه به حضور تیم های متعدد باشگاه شهرداری اراک در سطح ورزش کشور نظرتان در مورد عملکرد و نگاه آن به ورزش چیست؟
جا دارد به طور ویژه از آقای مهندس عزیزمحمدی، مرد پرتلاش ورزش استان تقدیر و تشکر کنم که با بودجه محدودی واقعا شهرداری اراک را به عنوان یک باشگاه کامل در اکثر مسابقات شرکت داده اند در هفته ا ی که گذشت هفت تیم این باشگاه به مسابقات مختلف از جمله لیگ برتر اعزام شدند در رشته هایی چون بسکتبال ، والیبال، هاکی، فوتبال و….. این نشان از عشق و علاقه در وجود ایشان دارد که با کمترین بودجه چراغ ورزش را در شهرداری و شهر اراک روشن نگاه داشته اند و تا آنجا که می توانستند و بودجه اجازه می داد به تیم فوتبال شهرداری هم توجه نموده اند.
از هواداران فوتبال اراک چه انتظاری دارید؟
هواداران فوتبال اراک از فوتبال این شهر دلزده شده اند و همانگونه که می بینید برای بازیهای آلومینیوم هم حتی هزار تماشاگر به ورزشگاه نمی آید و این موضوع حتما بایستی کارشناسی گردد که چرا هواداران به فوتبال این شهر پشت کرده اند اما همان بیست، سی نفری که برای بازیهای شهرداری می آیند نهایت توان خود را برای تشویق و حمایت بکار می گیرند که جا ی تشکر دارد.
رویکرد باشگاه های آلومینیوم و شهرداری را در استفاده از پیشکسوتان چگونه ارزیابی می کنید؟
حرکت خوبی در این دو باشگاه اغاز شده که امیدوارم ادامه دار باشد وجود افرادی مانند حمید نعمتی ، ابوالفضل قدمیان و تورج تربتی در این فوتبال به پیشرفت همه جانبه در تمامی سطوح کمک خواهد کرد؛ ولی یک مسئله وجود دارد اینکه نکند در روزهای بی پولی فوتبال به این عزیزان روی آوردیم و به همان چشمی که به غیر بومی ها نگاه می کنیم این عزیزان را که واقعا حق به گردن فوتبال دارند ببینیم و از تجربیات آنها استفاده کنیم.
و سخن آخر ؟
متاسفانه ورزش اراک با تمام بنگاه های اقتصادی و صنعتی موجود از نظر بودجه در تنگناست. با این همه منابع تولیدی موجود چرا باشگاه های ما بایستی اینقدر فشار مالی را تحمل کنند؟چرا یک اسپانسر پیش قدم نمی شود تا باری از روی دوش باشگاه ها بردارد. قطعا این فشار اقتصادی و مالی اگر ادامه پیدا کند ممکن است به هر تصمیمی از سوی این دو باشگاه منتج شود که قطعا لطمه اصلی را مردم و ورزش استان می بینند.از مسئولین استدعا دارم حامی تیم های ورزشی شهر باشند از تیم ها حمایت کنند تا بتوانیم شادی و نشاط را برای جوانان و همشهریان به ارمغان آوریم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.