خانه » پیشنهاد سردبیر » در بکستبال رقیب می طلبیم/شهرداری اراک شیک و با کیفیت درست مثل قهرمان ها

در بکستبال رقیب می طلبیم/شهرداری اراک شیک و با کیفیت درست مثل قهرمان ها

چهارشنبه ۱۹ آبان شماره ۴۶۰

امین نجما
وقایع استان

تیم بسکتبال شهرداری اراک در سومین هفته رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با ارائه نمایشی مقتدرانه از سد حریف قدرتمند خود گذشت.
به گزارش وقایع استان، نماینده بسکتبال استان که پس از درخشش در رقابتهای فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال به عنوان یک پدیده، در این فصل رویاهای بزرگتری در سر دارد با قرعه کشی صورت گرفته در آغاز فصل، در نیم فصل نخست در خانه به مصاف تیم های قدرتمند و مدعی مسابقات می رود که در همین راستا، در هفته سوم اراکیها میزبانی از تیم نفت آبادان را عهده دار بودند.
در این مسابقه که مثل همه دیدارهای دو فصل اخیر لیگ برتر بسکتبال در اراک، با استقبال مناسب ورزش دوستان اراکی و شور و حرارتی مثال زدنی برگزار شد، شاگردان محمد کسایی پور که در دو دیدار قبلی خود یک شکست و یک پیروزی را تجربه کرده بودند، با کامل شدن ترکیب خود در طول این دیدار برتری خود را بر حریف دیکته کردند و مقابل تیمی که بدون شک یکی از قدرتهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال خواهد بود، کیفیتی به مراتب بالاتر ارائه دادند.تیمی که در رقابتهای فصل گذشته نیز تا فینال مسابقات پیش روی کرده بود.
در کوارتر نخست این دیدار دو تیم پایاپای یکدیگر پیش آمدند و در پایان این آبادانیها بودند که با حساب ۱۹-۱۷ از رقیب خود پیش افتادند. اما در کوارتر دوم، نماینده استان که از حمایت بی وقفه هواداران خود نیز بهره می برد، رفته رفته از حریف خود پیشی گرفت و توانست در پایان این کوارتر ضمن جبران دو امتیاز، به ۶ امتیاز برتری مقابل رقیب دست یابد و با نتیجه ۴۵ بر ۳۹ به رختکن برود.
در نیمه دوم نیز شهرداری توانست برتری خود را حفظ و حتی بهبود بخشد. شاگردان محمد کسایی پور هر چه از زمان مسابقه می گذشت، عملکرد بهتری از خود به جای می گذاشتند و در پایان کوارتر سوم به ۱۳ امتیاز برتری مقابل تیم قدرتمند اما استثنائاً آشفته نفت آبادان رسیدند و تا حدودی پیروزی خود را پیش از کوارتر آخر قطعی کردند. در پایان این کوارتر تابلوی امتیازات نتیجه ۶۷ بر ۵۴ را نشان می داد.در کوارتر پایانی مسابقه نیز تلاشهای نفتی ها جواب نداد و علی رغم کم کردن فاصله در برخی دقایق، در پایان اختلاف باز هم بیشتر شد و شهرداری اراک توانست با حساب ۸۶ بر ۷۰ از سد حریف خود بگذرد.
عملکرد هماهنگ و یکدست یاران شهرداری در این مسابقه از یکسو و درخشش بازیکنانی که در این فصل به شهرداری اراک پیوسته اند از سوی دیگر، نمایشی مطلوب از این تیم در هفته سوم بازیها به جای گذاشت. کوینتون هاسلی، یار آمریکایی شهرداری که در این فصل به ترکیب این تیم اضافه شده است در تمامی دقایق این مسابقه برای تیمش درخشید و در پایان با کسب ۳۲ امتیاز، ۶ ریباند و ۳ پاس منجر به گل بهترین بازیکن زمین شناخته شد. نکته جالب اینکه هاسلی با این آمار امتیازآورترین بازیکن هفته سوم رقابتهای لیگ برتر نیز شناخته شد. دنیل ویلیامز دیگر یار آمریکایی شهرداری نیز با ۲۰ امتیاز ۵ ریباند و ۲ پاس منجر به گل عملکرد بسیار خوبی از خود در این دیدار ارائه داد.نکته جالب اینکه ویلیامز نیز در تمامی دقایق مسابقه در زمین حاضر بود که این امر به خوبی نشان می دهد بازیکنان خارجی جذب شده در این فصل، مهره های کلیدی ای برای تیمشان به شمار می روند.
با نمایشی که از شهرداری اراک طی سه هفته آغازین رقابتهای لیگ برتر شاهد بوده ایم و با سطح کیفی ای که این تیم علی الخصوص در دیدار سوم از خود به نمایش گذاشت و البته با افزایش کیفیتی که شامل حال هواداران این تیم نیز شده است، می توانیم ادعا کنیم اکنون و در حالی که تنها دو فصل از حضور نماینده اراک در لیگ برتر می گذرد، نماینده استان با تمامی محدودیت هایی که از لحاظ بودجه ای نسبت به رقبای متمول خود داشته است، قابلیت این را دارد که در این فصل، چیزی فراتر از یک پدیده برای لیگ برتر به شمار برود و این بار پله پله به رویا نزدیک و نزدیکتر شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.