خانه » جدیدترین » درخشش بی پایان

درخشش بی پایان

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸   شماره ۱۲۴۰

گفتگو با سید مهدی سجادی ستاره بی چون و چرای تیم امید آلومینیوم اراک

درخشش بی پایان

یاسر هویدی

در مرحله های اول و دوم لیگ دسته اول امیدهای کشور بازیکنی از اراک خوش درخشید و چهره شد که به زعم کارشناسان و اهالی فوتبال پایه به زودی چشم ها را خیره خواهد کرد، صحبت از سید مهدی سجادی است. وی متولد ۲۵ مهرماه ۱۳۷۸ در اراک، دانشجوی مقطع کاردانی رشته کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی است و در پست مهاجم تیم فوتبال امید آلومینیوم بازی می کندکه با ارائه نمایش هــای بی نظیر و به ثمر رساندن گل های فراوان نقش بسزایی در صعود تیم دوست داشتنی امید آلومینیوم به مرحله نهایی رقابت ها داشت، به همین دلیل گفتگویی کوتاه با این ستاره بی چون و چرای تیم امید آلومینیوم داشته ایم که در ادامه می خوانید.

نقطه شروع فوتبال برای شما یا به تعبیر دیگر و ساده تر آنچه باعث شد فوتبال را انتخاب کنی چه بود؟

من یک خانواده تمام ورزشی دارم، پدرم یک فوتبالیست قدیمی و برادرم که اگر شانس با وی یار بود و مصدومیت های پی در پی گریبان وی را نمی گرفت قطعا فوتبالیست بزرگی می شد باعث شد که من هم فوتبال را برای ورزش حرفه ای خود انتخاب کنم، فوتبال درخانواده ما یک اصل اساسی و جدا ناشدنی است و محور اصلی زندگی در خانواده ما محسوب می شود. فوتبال را از سن ۷ سالگی در مدرسه فوتبال شروع کردم و تا سن ۱۵ سالگی در اراک و استان مقام های زیادی به دست آوردم ولی از سن ۱۵ سالگی به بعد، به فوتبال حرفه ای تر نگاه کردم و توانستم در فوتبال پایه کشور هم حرفی برای گفتن داشته باشم.

از مقام ها و عناوینی که در فـوتبال بدست آورده اید، بگویید.

– صعود با تیم جوانان شهرداری اراک به لیگ یک کشور در فصل ۹۵/۹۴ برای اولین بار
– حضور در تیم جوانان شهرداری اراک در لیگ یک کشور در فصل ۹۶/۹۵
– حضور در تیم امید آلومینیوم اراک در مسابقات لیگ یک در فصل ۹۷/۹۶ و صعود از مرحله اول
– حضور در تیم جوانان آلومینیوم درفصل۹۷/۹۶ صعود از مرحله اول تا یک قدمی لیگ یک
– حضور در تیم امید آلومینیوم در فصل ۹۸/۹۷ و حضور در بین چهار تیم برتر کشور

یکی از پیشرفت های بزرگ شما حضور در تمرینات تیم بزرگسالان آلومینیوم است در این باره صحبت بفرمایید.

بله دوسالی می شود که به عنوان سهمیه امید در تیم بزرگسالان حضور دارم ولی با توجه به اینکه امسال تیم بزرگسالان برای صعود به لیگ برتر در کورس قهرمانی حضور دارد، فرصت بازی در تیم بزرگسالان را از دست دادم، امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که هم شاهد صعود تیم بزرگسالان به لیگ برتر باشیم و هم شاهد افزایش حضور بازیکنان جوان بومی در این تیم. حضور در کنار بازیکنان بزرگ و با تجربه تیم بزرگسالان خصوصا بازیکنان بومی این تیم برای من سراسر تجربه و انگیزه می باشد.

در مورد بازی های فصل جاری دسته اول امیدهای کشور برای ما بگویید.

امسال در لیگ دسته یک امیدهای کشور، با به ثمر رساندن ۶ گل در مرحله اول و ۶ گل در مرحله دوم ، در مجموع ۱۲ گل، توانستم خودم را به خوبی در این مسابقات نشان دهم و امیدوارم این درخشش من که قطعا در قالب یک کار دسته جمعی رخ داده است منجربه صعود تیم امید به لیگ برتر امیدهای کشور شود.

در مرحله دوم که به صورت مجتمع به میزبانی نود ارومیه در شهر ارومیه برگزار شـد کیفیت تیم های حاضر را چگونه ارزیابی می نمایید؟

حضور تیم های بسیار قدرتمند در این مرحله از مسابقات ، کار را برای ما بسیار سخت کرده بود (ملوان بندر انزلی-فجرشهید سپاسی -ماشین سازی تبریز – نود ارومیه-الومینیوم اراک) ولی با همت هم تیمی هایم و درایت کادر فنی توانستیم در عین ناباوری به مرحله نهایی صعود کنیم. واقعا در این بازی ها از دل و جان برای اعتلای فوتبال اراک مایه گذاشتیم که در پایان توانستیم با ۲ برد ۱ تساوی و۱ باخت بعد از تیم نود ارومیه بعنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کنیم .

و صحبت پایانی.
جا دارد از کادر فنی تیم فوتبال امید آلومینیـــوم کمال تشکر را داشتـه باشم که به معنای واقعی برای آماده سازی تیم ما از جان مایه گذاشتند، از مدیریت باشگاه آلومینیوم هم سپاسگزارم که تا جایی که توان داشتند امکانات لازم را برای خلق موفقیت مهیا نمودند. و در آخر از پدر و مادر عزیزم که همه جوره حمایتم می کنند سپاسگزارم و امیدوارم با کسب موفقیت های بیشتر در فوتبال بتوانم گوشه ای زحمات ایشان را جبران نمایم. من اگر حمایت ها و حضور خانواده خصوصا پدر و مادرم را همراه نمی دیدم محال بود که بتوانم چهره خوبی در فوتبال از خود به جای بگذارم. امیدوارم امسال هم تیم امید آلومینیوم و هم تیم بزرگسالان آلومینیوم به لیگ برتر صعود کنند و فصل جدیدی در فوتبال این شهر رقم خورد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.