خانه » جدیدترین » خوشه های خشم، پیرهای با تجربه

خوشه های خشم، پیرهای با تجربه

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸   شماره ۱۱۲۷

«وقایع استان» بررسی می کند؛ وضعیت نمایندگان استان در لیگ یک فوتبال کشور

خوشه های خشم، پیرهای با تجربه

یاسر هویدی
چیزی دیگر به آغاز رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور نمانده است و مانند سال های قبل، آلومینیوم در لیگ دسته اول آغازی چند باره خواهد داشت و دیگر پیر باتجربه ای شده است در رقابتهای لیگ دسته اول! اما امسال اتفاق جالبی افتاده است و استان مرکزی دو نماینده در لیگ دسته خواهد داشت. تیم خوب و شایسته خوشه طلایی ساوه نماینده تازه وارد به لیگ دسته اول است که تعداد نماینده های دیار آفتاب را به دو نماینده افزایش داده است. اواخر هفته گذشته دو نماینده استان در دیداری دوستانه که جنبه تدارکاتی و افزایش میزان آمادگی داشت در ورزشگاه امام خمینی به دیدار یکدیگر رفتند، در گزارش امروز این دیدار دوستانه دو تیم را دستمایه قرار داده ایم تا به تحلیل و بررسی وضعیت آماده سازی تیم ها بپردازیم .
***
این دیدار در هوای بسیار گرم این روزهای اراک برگزار شد و نکته جالب آن این بود که تمامی مقامات ارشد باشگاه و کارخانه از حمید محرابی مدیرعامل گرفته تا بوالحسنی مدیر کارخانه آلومینیوم برای تماشای بازی و آگاهی از میزان آمادگی آلومینیوم در استادیوم حاضر شده بودند، مدیران باشگاه خوشه طلایی ساوه و شخص حسین پرویزی مدیرعامل این باشگاه نیز حضور داشتند که در پایان این دیدار آلومینیوم توانست مقتدرانه و با حساب ۵ بر ۱ بر حریف تازه وارد خود را شکست دهد.
سید میثم آقایی، علی زینالی، محمود قائدرحمتی، محمد علینژاد و نیما درودی گلهای آلومینیوم را در این دیدار به ثمر رساندند و در طرف مقابل نیز امیر زلیکانی تک گل خوشه طلایی ساوه را در این مسابقه وارد دروازه آلومینیوم کرد.
گرچه هنوز تیم ها درگیر روزهای پایانی تمرینات بدنسازی خود هستند ولی این دیدار نشانه هایی قابل اتکا از میزان کارکرد مناسب اردوهای آماده سازی پیش روی ما قرارداد. نمی توان صددرصد از روی همین یک بازی به نتیجه ای متقن در خصوص شرایط تیم ها رسید ولی می توان دورنمایی کلی از این منظر را حاصل کرد که تیم ها یک ماه اخیر را چگونه صرف کرده اند.
اما تیم خوشه طلایی ساوه، این تیم خوب و شایسته ساوه که این روزها بابت خلف وعده مسئولان برای بهبود وضعیت ورزشگاه شهرشان خشمگین هستند، توسط بخش خصوصی با مشقت های بسیار توانست مقام اول لیگ دسته دوم فصل قبل را کسب نماید. خوشه از مجموعه ای بازیکن جوان تشکیل شده است که با کسب تجربه بیشتر می تواند روزهای خوبی را برای این تیم متصور شد. محسن عاشوری ستاره بی بدیل سالهای دور فوتبال ایران با اشتیاق فراوان سه سال از عمر مربیگری خود را صرف این تیم نموده است و به جرات می توان گفت تجربه تنها کاستی این تیم برای رقابتهای پیش روست. تیم ساوه قطعا در روزهای آغازین رقابت های این فصل ممکن است با چالش های زیادی در رقابت با حریفان با تجربه رو به رو شود ولی مطمئنا این تیم به روزهای ثبات خواهد رسید و می تواند نتایج خوبی را برای فوتبال استان بدست آورد. این تیم در بعضی پست ها نیاز به بازیکنانی با کیفیت بالاتر دارد تا بتواند روزهای سخت و نفسگیر رقابت های لیگ دسته اول را به سلامت بگذراند. در تجربه و تسلط محسن عاشوری شکی نیست ولی خوب خود عاشوری نیز باید با شرایط کار در لیگ دسته اول بیشترآشنا شود.
در خلال برگزاری این دیدار پرویزی مدیرعامل خوشه طلایی ساوه در جمع اهالی رسانه و در پاسخ به سئوال خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فردای ورزش گفت : دیدارهای تیم فوتبال این باشگاه به دنبال عدم تجهیز استادیوم شهیدچمران ساوه در قم برگزار خواهد شد.حسین پرویزی ضمن اعلام این خبر افزود: باید گفت خروج خوشه طلایی از استان مرکزی امری تاسف بار برای مسئولان استان است و بسیار متاسفیم کــه می بایست به دنبال عدم آماده سازی مناسب استادیوم چمران ساوه دیدارهایمان را در قم برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: طی سه ماه گذشته پیشرفت فیزیکی بازسازی استادیوم شهیدچمران ساوه صفر بوده است و همین امر سبب شده است در آستانه برگزاری مسابقات خوشه طلایی با مشکل جدی میزبانی روبرو باشد و در این راستا ناچار به برگزاری بازی های خانگی تیم در قم هستیم.مدیرعامل باشگاه خوشه طلایی ساوه خاطرنشان کرد: متاسفانه مشخص نیست مسئولین در آغاز راه بر چه اساسی در خصوص بازسازی استادیوم وعده و وعید داده اند چرا که در حال حاضر اعتباری برای این کار وجود ندارد.پرویزی در پایان اضافه کرد: امیدوارم نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی پیگیر این بی محبتی و کم لطفی در حق جوانان ساوجی باشد.
و اما آلومینیوم که تمرینات خود را به موقع و زیر نظر محمود فکری مربی کاربلد کشور آغاز نمود شرایط متفاوت تری دارد، در سایه درایت مدیرعامل این باشگاه سرمربی تیم بموقع انتخاب شد و تمرینات در زمان مناسب با حضور حداکثری بازیکنان قدیم و جدید آغاز شد . آنچه ما از کیفیت ارائه شده این تیم در دیدار دوستانه اخیر متوجه شدیم این بود که آلومینیوم شرایط مناسب و امیدوار کننده ای دارد. اول اینکه اطراف نیمکت تیم خلوت شده است و ارتباط لب خط با بازیکنان با نظم و توسط دستیار اول فکری انجــام می شود. نظم حاکم بر تیم به چشم می آید و از همه مهم تر ارائه نمایش باکیفیتی از فوتبال بود که هم در دفاع تیمی و هم در شکل گیری حملات این تیم شرایط مناسبی را از خود بروز داد.
فکری در این دیدار نشان داد که دیگر آخرین جابجایی ها را در بین بازیکنان برای تکمیل ترکیب دلخواهش انجام می دهد و بایستی عنوان نمود این تیم نیاز مبرم به یک فوروارد قهار دارد چراکه میثم آقایی بیشتر در پشت سر فورواردها بازی کرده و البته در آن منطقه کارایی بیشتری دارد. این تیم امیدواری زیادی را برای حاضرین در ورزشگاه ایجادکرد و حالا بی صبرانه تر به انتظار رقابت ها خواهیم نشست، روزنامه وقایع استان حالا رسالتی سنگین تر در قبال نمایندگان استان در رقابتهای لیگ دسته اول دارد چرا که خوشه طلایی ساوه نیز به حمایت های رسانه ای حتی بیشتر از آلومینیوم محتاج است که امیدار هستیم این تیم در سایه حمایت های تمامی رسانه های استان مرکزی بتواند نتایج درخوری بدست آورد. لیگ یک از روز ۲۶ مرداد ماه آغاز خواهد شد و در هفته نخست آلومینیوم می بایست از فجرسپاسی شیراز پذیرایی کند و خوشه طلایی نیز در تهران میهمان نیروزمینی خواهد بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.