خانه » جدیدترین » جوابیه آنالیزور تیم فوتبال آلومینیوم اراک به مطلب چاپ شده در روزنامه وقایع استان

جوابیه آنالیزور تیم فوتبال آلومینیوم اراک به مطلب چاپ شده در روزنامه وقایع استان

دوشنبه ۲۲ خرداد ۹۶ شماره ۶۰۷
از آنجا که رسالت رسانه ای ما در همه حال شنیدن آرا و نظرات گوناگون می باشد پیرو چاپ مطلبی در خصوص چرایی علاقمندی مهدی پاشازاده به فعالیت در اراک احمدرضا بهادری پور به انتقاد از این مطلب پرداخت و موارد زیر را عنوان نمود که برای استحضار خوانندگان در ادامه خواهیم آورد:
سلام و درود خود را تقدیم هواداران و خوانندگان روزنامه وقایع استان می کنم، امیدوارم از سوی مسئولین روزنامه وقایع استان پیگیری گردد که این مطلب توسط چه کسی کار شده است چون به زعم ما توهین های بزرگی به شخص آقای پاشازاده و کمک مربیان و بازیکنان این تیم شده است.
مهدی پاشازاده اگر دوست دارد در اراک باشد بدلیل این است که شهر اراک بخاطر خاطرات خوب و خدمات ارزنده وی علاقه مند به حضور مهدی پاشازاده در این شهر است و این کاملا طبیعی و دو سویه می باشد.
مهدی پاشازاده به دلیل اینکه باج به کسی در این فوتبال نداد محبوب بوده است. در خصوص غریب نوازی بایستی عرض کنم که در اکثر استانها این مورد مشاهده می شود و از اول و ازل اراک مهد غریب نوازی بوده است و این موضوع در زمان آقای پاشازاده باب نشده و از قبل چه در خصوص بازیکن، چه مدیر و چه مربی بوده است.
در خصوص پرداخت پول از سوی وی به بازیکنان شما یک مورد را نام ببریدکه آقای پاشازاده پول به بازیکن پرداخت کرده است. ابدا اینگونه نبود که کل اختیار باشگاه و واریزی ها در عنان آقای پاشازاده باشد فقط وی می توانند به مدیریت باشگاه پیشنهاد بدهند که کدام یک از بازیکنان زحمت بیشتری کشیده اند و بایستی در پرداخت ها توجه بیشتری به آنها شود.یک مثال برای خوانندگان عزیز میزنم، ما بازیکنی داشتیم به نام محسن حمیدی این بازیکن کلا یک بازی برای ما انجام داد و پس از آن با تمارض به مصدومیت از تیم کناره گرفت و به شهرستان خود بازگشت آیا این بازیکن مستحق دریافت یکنواخت پرداختی با بازیکنی همچون هادی شکوری است که یک نیم فصل برای این تیم بازی کرد؟
در خصوص اینکه مهدی پاشازاده و همکارانش دو روز در هفته سر تمرین می آمدند اوج بی انصافی نگارنده آن مطلب است و بایستی عرض کنم آقای پاشازاده فقط و فقط تمرینات ریکاوری تیم را همراهی نمی کردند و در بقیه جلسات تمرینی حضور داشتند. البته در دوهفته پایانی وضعیت تیم مشخص بود، بازیکنان اعتصاب بودند و تمرینات برگزار نمی شد. باشگاه هیچ پولی نداشت و اعلام شده بود که فصل بعد تیم داری صورت نخواهد گرفت.در خصوص بازیکن زیر ۲۳ سال که با صدمیلیون آمدند و نیم ساعت بازی کردند بایستی عنوان کنم کذب محض هست. هیچ بازیکنی با این رقم و این وضعیت برای این تیم بازی نکرده است، خواهشمندم نگارنده کمی دقت کنند و اطلاعات کاملی داشته باشند.بحث اینکه در زمان ایشان تخریب بازیکن و مربی در این دوره صورت گرفته است. یک خبر و یا مورد را عنوان نمایید که حاکی این مطلب باشد.در خصوص اعلام رضایت آقای پاشازاده از بازی آخر بایستی عنوان کنم تیم قبل از بازی آخر مقابل فجر سپاسی تمرین نداشت و بازیکنان در مضیغه مالی بودند و در بدترین وضعیت روحی قرار داشتند و آقای پاشازاده تصمیم گرفتند از جوانهای تیم استفاده کنند که در این بازی پرگل که با شکست ما همراه بود آقای پاشازاده از وضعیت فنی و نحوه بازی بازیکنان جوان تیم ابراز رضایت نمودند و وضعیت تیم ما هم در جدول مشخص بود.اگر ابراز رضایت هم بود از شرایط ماقبل مسابقه این تیم بود.در خصوص دستمزد هم بایستی عنوان کنم که وی پس از صعود از لیگ دو به یک کل طلب خود را بخشیده و تیم را ترک کردند.اگر انتظار داشتند که آقای پاشازاده در تمام مدت حضور در اراک مطالبات خود را ببخشند و مجانی کار کنند که خیال باطلی است.
در پایان بایستی عنوان کنم امیدوارم نگارنده این مطلب متوجه مطالب اشتباه خود شده باشد و اینگونه هر چه به ذهن می رسد را به رشته تحریر در نیاورد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.