خانه » اخبار » توصیه های دکتر به شهردار

توصیه های دکتر به شهردار

دوشنبه ۹ اردی بهشت ۱۳۹۸  شماره ۱۰۷۴

توصیه های دکتر به شهردار

«دکتر علی اکبر کریمی» نماینده اراک، خنداب و کمیجان از دفتر روزنامه وقایع استان بازدید کرد

عباس لعل بار

دکتر علی اکبر کریمی نماینده اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با حضور در دفتر روزنامه وقایع استان ضمن دیدار با اعضای تحریریه روزنامه سال نو را به آنها تبریک گفت. دکتر کریمی روزنامه وقایع استان را به عنوان یکی از فعال ترین و حرفه ای ترین رسانه های استان معرفی و تاکید داشت: اعضای تحریریه این نشریه با نگاهی تخصصی و مطالبه گر و فارغ از هرگونه مشی کاسبکارانه بصورت صادقانه قلم می زنند و توانسته اند با کاری حرفه ای در عرصه مطبوعات نام خوشی از خود به جا بگذارند.
دکتر کریمی در این دیدار با اشاره به انتخاب شهردار جدید اراک تاکید داشت که وی از مدیران با سابقه شهری بوده و امید دارد که بتواند با تجربه ای که از قبل اندوخته بتواند مشکلات شهر اراک را مدیریت و حل و فصل نماید.
وی به محمدحسین شفیعی شهردار اراک چند توصیه هم کرد. نماینده اراک اظهار داشت که متاسفانه اراک در حوزه توسعه عمران شهری گام های بلندی در سال های اخیر بر نداشته و مسئولان این حوزه بدهکار مردم هستند.
وی ادامه داد: مدیران شهری باید تلاش کنند که توسعه اراک را به عنوان پیشانی و مرکز استان در اولویت کارهای شان قرار دهند.
کریمی بیان کرد:شهر اراک از ظرفیت های خوبی برخوردار است و باید این شهر را از نظر گردشگری و خدماتی به جایگاهی رساند که منجر به افزایش ماندگاری مسافران در طول سال شود.
وی به شهردار توصیه کرد که در انجام پروژه های جدید اولویت بندی را لحاط نماید و هر چه سریع تر طرح ها و پروژه های بلاتکلیف قبل را سامان دهد.
کریمی از شهردار خواست که تقاطع های غیرهمسطحی که مدت هاست به طول انجامیده و برای مردم مزاحمت ایجاد کرده را به پایان برساند و در تعریف پروژه های جدید بدون لحاظ اولویت و الزام پروژه جدیدی را کلید نزند.
نماینده اراک تاکید داشت: ترمیم و بازسازی دیواره رودخانه اراک از مهمترین اقداماتی است که باید توسط مدیران شهری دنبال شود تا در صورت وقوع سیل شاهد خسارات سنگین به شهر نباشیم.
وی همچنین بیان کرد: توسعه فضای سبز اراک برای کاهش آلودگی شهر و همچنین ایجاد محیط تفریحی برای مردم از اهمیت زیادی برخوردار است که باید به آن عنایت ویژه ای داشت.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.