خانه » جدیدترین » برگزاری دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی

برگزاری دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸  شماره ۱۲۱۴

برگزاری دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی

دکتر متین میلانی مدیر موسسه مدیر فردا گفت: دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی با موضوعیت بررسی چالش های کارآفرینی و با ارایه گواهینامه از سازمان صنعت، معدن و تجارت سوم بهمن ماه جاری در سالن ستارگان اراک برگزار خواهد شد. وی افزود: این کنفرانس با حضور صنعتگران و دانشجویان و با هدف ایجاد حلقه گم شده میان دانشگاه و صنعت در راستای کارآفرینی برگزار می شود.
میلانی با بیان اینکه بازاریابی و فروش مهمترین نیازهای صنایع هستند، اظهار کرد: برخی از صنایع در حالی که تولید کنندگان بی رقیب و قوی هستند در بحث فروش و بازاریابی با مشکل مواجه هستند که تلاش داریم با برگزاری این کنفرانس ها این مشکل را مرتفع کنیم.
مدیر موسسه مدیر فردا ادامه داد: این کنفرانس با نگرش توام دیدگاه های آکادمیک و تجربی اولین بار سال گذشته برگزار شد و امسال نیز برای دومین سال متوالی است که کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی در اراک برگزار می شود و به ۵ کارآفرین برتر نیز تندیس اهدا خواهد شد.
میلانی افزود: امسال به دنبال این هستیم تا خلایی را که در آموزش های آکادمیک وجود دارد به رویکرد ملموس و قابل درک تبدیل کنیم و به همین دلیل در این کنفرانس از کارآفرینان بزرگ کشور و استان دعوت کرده ایم.
وی بیان کرد: کارآفرین کسی است که با تمام مشکلات موجود افرادی را کنار خویش جمع می کند تا بواسطه این حضور و ابتکار و خلاقیتش محصول مورد نیاز جامعه را تولید کند.
مدیر موسسه مدیر فردا هدف از برگزاری این کنفرانس را عملیاتی کردن مباحث کارآفرینی دانست و عنوان کرد: کار موسسه مدیر فردا مشاوره کسب و کار است و هدفش نیز کمک به کارآفرینان برای عملیاتی کردن ایده های خلاقانه آنها و تبدیل این موضوع به شغل است.
ذوالفقاری معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی نیز گفت: در حمایت از موسسه مدیر فردا، شرکت شهرکهای صنعتی در بحث موارد آموزشی از این موسسه حمایت می کند.
حمیدرضا رستمی معاونت آموزش، پـژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه ای استان مرکزی نیز بیان کرد: جامعه به این نتیجه رسیده است که نیاز به مهارت گره گشای بسیاری از مسایل است و از اینرو است که کار موسسه مدیر فردا اقدامی ارزشمند در راستای عملیاتی کردن ایده های کارآفرینان بشمار می رود.
فرشید شاه محمدی رییس هیات مدیره انجمن تخصصی تحقیق و توسعه استان مرکزی نیز اظهار کرد: برگزاری کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی عاملی برای شکوفا شدن اقتصاد و بکارگیری ایده های خلاقانه کارآفرینان است. لازم به ذکر است دومین کنفرانس برترین های فروش و کارآفرینی سوم بهمن ماه در سالن ستارگان اراک برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.