خانه » پیشنهاد سردبیر » بررسی روزانه اخبار انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان/بیتاک آمد

بررسی روزانه اخبار انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در استان/بیتاک آمد

یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ شماره ۵۷۹
****
علی امیدی
وقایع استان
****
رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان با اشاره به اینکه امیدواریم در یکی دو روز آینده کار بررسی صلاحیت کاندیداها به انجام برسد وتعداد رد صلاحیت ها کاهش پیدا کند اظهار داشت: توصیه می کنم به آقایان مخصوصا کسانی که پست سیاسی در استان دارند حوصله کنند وبا تانی بیایند و اسناد را ببینند. ما توقعات غیر قانونی افراد را عمل نمی کنیم جوسازی علیه ما انجام میدهند که ما آنها را رصد می کنیم و به موقع برخورد قانونی خواهیم کرد.
از سویی دیگر، با نزدیک شدن به اعلام نتایج بررسی اعتراض های کاندیداهای تایید صلاحیت نشده انتخابات شوراها در استان و شروع رسمی زمان تبلیغات انتخابات شوراها دستور العمل تبلیغ نامزدهای انتخابات در فضای مجازی هم منتشر شد. سایت «بیتاک» سایت یکپارچه تبلیغات نامزدهای انتخابات، با همکاری وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور رونمایی شده و اجرای آن بر عهده پست قرار گرفته است. معاون فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست می گوید: بیتاک در برگیرنده اطلاعات نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنها بوده و هموطنان برای اطلاع از فهرست نامزدهای انتخاباتی و صفحات شخصی آنان می توانند به این سایت مراجعه کنند.
وی افزود: همچنین انتشار دهندگان نیز می توانند با مراجعه به سامانه بیتاک و استفاده از راهنمای مربوطه از نحوه ثبت نام و فعالیت برای انتشار محتوی تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی آگاهی یافته و اقدامات لازم برای این فعالیت را انجام دهند.
معاون فناوری اطلاعات شرکت پست در پایان اظهار کرد: نامزدهای انتخابات و همچنین هموطنان می توانند به آدرس bitaak.post.ir مراجعه و با کارکردهای این سامانه آشنا شوند.
رییس جمهور آینده از خدمت به مردم غافل نشد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه فرد اصلح باید پیرو و گوش به فرمان ولی فقیه باشد گفت: ملت ایران رییس جمهوری می‌خواهند که در خدمت انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب باشد.
آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک با بیان اینکه حضور گسترده و انقلابی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت پرشور و دشمن شکن است اظهار داشت: ملت شریف ایران در روز انتخابات خالق حماسه عظیمی است که با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای زمینه شادی دوستان و یاس دشمنان را رقم می‌زنند. وی افزود: همه باید از حق رای خود استفاده کنند و در مقابل هم مسئولان باید مانند گذشته از وجه حق الناسی مردم حراست و نگهداری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تمامی نامزدها در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید در چارچوب شرع و قانون اساسی به درستی به وظایف خود عمل کنند.
آیت‌الله دری نجف آبادی بیان کرد: آرامش، رعایت اخلاق اسلامی و انتخاباتی، قانون‌مداری، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح از مهم‌ترین اولویت در این عرصه است و با انتخاب اصلح در عرصه انتخابات باید از کیان ملت با رعایت صداقت و درستکاری حراست شود.
وی با بیان اینکه فرد اصلح باید پیرو و گوش به فرمان ولی فقیه باشد گفت: ملت ایران رییس جمهوری می‌خواهند که در خدمت انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب باشد و در زمان انتخابات باید قدردان فرصتی باشیم که قانون در اختیار هر فرد گذاشته و کاندیداها پس از اخذ رای باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند.
امام جمعه اراک عنوان کرد: هرکس سکان هدایت کشتی این نظام را برعهده گرفت باید تعهد کند، به خیر و صلاح ملت بیندیشد و برای آبادی ایران سرفراز بکوشد و هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: رییس جمهور، رییس جمهور ۸۰ میلیون ایرانی است، باید به دنبال فرد اصلح و شایسته بود و از درجه بندی شهروندان خودداری و از خدمت به مردم غافل نشد..

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.