خانه » جدیدترین » بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از«گلبانگ» تنها آموزشگاه رسمی گویندگی و فن بیان استان

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از«گلبانگ» تنها آموزشگاه رسمی گویندگی و فن بیان استان

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸  شماره ۱۲۱۹

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از«گلبانگ» تنها آموزشگاه رسمی گویندگی و فن بیان استان

حجت الاسلام عباس دانشی،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به همراه افشین حسینی، معاون هنری این اداره کل از آموزشگاه «گلبانگ»، تنها آموزشگاه رسمی و دارای مجوز اداره کل فرهنگ و هنر استان بازدید کرد.
مصطفی ابراهیمی مدیر آموزشگاه گویندگی و فن بیان گلبانگ با اشاره به روند فعالیت ها و برنامه های این آموزشگاه اظهار کرد: این آموزشگاه از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرد که در آن سرفصل های آموزشی گویندگی، فن بیان، مهارت های ارتباط کلامی و غیر کلامی در قالب دو دوره مقدماتی و تکمیلی آموزش داده می شود.
وی ادامه داد: سیاست و رویکرد اصلی آموزشگاه گلبانگ در آمد زایی نیست،بلکه به دنبال کشف استعدادهای گویندگی و اجرا است به همین خاطر است که لزوم ورود هر فرد در دوره کسب امتیاز لازم در ارزیابی تخصصی و کارشناسی آموزشگاه قبل دوره است، در واقع قبل از ورود هر فرد در دوره در استدیو تخصصی گویندگی آموزشگاه از فرد تست گرفتـــه می شود، و در صورت کسب امتیاز های لازم فرد مجاز به ثبت نام در دوره مقدماتی می شود.
ابراهیمی تصریح کرد: مدت زمان هر دوره دو الی سه ماه است که پایان هر دوره با حضور نماینده رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از تک تک هنرجویان آزمون تخصصی عملی گرفته می شود و به افرادی که امتیاز آزمون آنان بالای ۶۰ از ۱۰۰ باشد گواهی رسمی پایان دوره از سوی آموزشگاه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا می گردد.
مدرس دوره های آموزشی گلبانگ با اشاره به اینکه برخی از هنرجــویان فارغ التحصیل گلبــانگ در برنامه های رادیویی و تلویزیونی شبکه آفتاب به عنوان مجری و گوینده فعالیت می کنند، گفت: این آموزشگاه در تولید برنامه های رادیویی شبکه آفتاب همکاری های لازم را داشته است که می توان به برنامه های رادیویی چون حکایت های ماندگار،شجره طیبه،کار و‌کارگر، سپهر دانش،یار مهربان،یک نفس تازه و… اشاره کرد.
ابراهیمی در پایان بیان کرد: علاوه بر دوره های گویندگی و فن و بیان، آموزشگاه با توجه به استودیو تخصصی گویندگی و دوبلور که دارد، دوره آموزشی دوبلور را برای علاقه مندان در این رشته برگزار کرده است و تا کنون توانسته دو فیلم سینمایی بلند را با همکاری هنرجویان این دوره دوبله کند.
گفتنی است: مدرس تمامی دوره های این آموزشگاه مصطفی ابراهیمی با ۲۴ سال سابقه اجرا و گویندگی در شبکه آفتاب است که وی علاوه بر فعالیت در این شبکه سابقه فعالیت طولانی گویندگی رادیو و تلویزیون را دارا است.
علاقه مندان برای ثبت نام در دوره های آموزشی گویندگی و فن بیان گلبانگ، می توانند همه روزه به غیر از جمعه ها به آدرس خیابان شهید بهشتی،کوچه حاج آقاصابر،روبروی مجتمع رزمندگان، پلاک ۳۴۸۵ آموزشگاه گویندگی و فن بیان گلبانگ مراجعه کنند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.