خانه » جدیدترین » باخت‌های سریالی نمایندگان ایران در المپیک

باخت‌های سریالی نمایندگان ایران در المپیک

پنجشنبه ۲۱ مرداد ۹۵    شماره ۳۸۹

به نظر می‌رسد باید برای کسب مدال تا شروع رقابت‌های کشتی و وزنه‌برداری منتظر بمانیم.
روز چهارم مسابقات ایران در المپیک با رقابت گلنوش سبقت‌الهی با حریفانش آغاز شد. گلنوش سبقت اللهی در رشته تپانچه ۲۵ متر بادی در المپیک در بخش دقت، با کسب ۲۹۱ امتیاز دوازدهم شد. در بخش سرعت نیز ۲۸۱ امتیاز گرفت و در مجموع دو بخش دقت و سرعت ۵۷۲ امتیاز کسب کرد و نتوانست به مرحله نیمه‌نهایی المپیک برسد. این مسابقات در دو بخش دقت و سرعت انجام می‌شود و امتیازهای ورزشکاران در دو بخش مشخص می‌شود. در نهایت هشت نفر نخست به فینال رسیدند.
سبقت‌الهی پیش از این در رقابت‌های تپانچه بادی ده متر زنان بیست و یکم شد.
سعید ملایی جودوکار ۸۱ کیلوگرم کشورمان یکی از دو نماینده جودو کشورمان در بازی‌‌های المپیک ۲۰۱۶ در دور نخست به مصاف خالمورزایاف از روسیه رفت و با دریافت ۳ اخطار مقابل او شکست را پذیرا شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. حریف روسی او در نهایت به مدال طلا دست پیدا کرد.
مسابقات شنای ۲۰۰ متر قورباغه مردان بازی‎های المپیک در ۵ دسته برگزار شد. در هر دسته ۵ گروه ۸نفره حضور داشتند و آریا نسیمی شاد در گروه اول دسته اول در خط ۷ قرار داشت.
رکوردار ۲۰۰ متر قورباغه ایران با ثبت رکورد ۲:۲۰:۱۸ در رتبه هفتم قرار گرفت و به کار خود در بازی‎های المپیک پایان داد.
در این دسته ورزشکاران نیوزیلند، مجارستان و بلژیک اول تا سوم شدند.
شناگر اول این دسته رکورد ۲:۱۲:۴۷ را ثبت کرد. آریا در مورد رقابتش در المپیک گفت: مسابقه المپیک تنها یک ماه پس از گذشت مسابقات جهانی برگزار شد و من فقط یک ماه برای المپیک تمرین داشته‌ام و هدف بعدی‌ام قهرمانی جوانان جهان در سال آینده است.
در چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو مهسا جاور در نیمه نهایی E و F رقابت‌های روئینگ و در گروه دوم در رقابت با قایقرانان چین‌تایپه، تایلند و پرو و برای تعیین رتبه نهایی با ثبت زمان ۸:۴۵:۵۴ دوم شد و با فینال E صعود کرد. مهسا جاور برای قرار گرفتن در یکی از رده‌های بیست وچهارم تا بیست و هشتم تلاش می‌کند.
زهرا نعمتی کمان‌دار شایسته کشورمان اولین بانوی آسیایی است که هم در المپیک و هم در پارالمپیک شرکت می‌کند. پیش از او دوازده نفر موفق به انجام این کار شده بودند. نعمتی دارنده‌ی طلای مسابقات پار المپیک لندن است . رقابت‌های مرحله حذفی (یک سی‌ودوم) تیراندازی با کمان سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک برزیل از روز چهارشنبه از ساعت ۲۳:۱۰ آغاز شد که بر اساس آن زهرا نعمتی در مصاف با حریفی از روسیه با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و در همین ابتدای کار حذف شد.
اینا استفانوا از روسیه در ست‌های اول، سوم و چهارم به‌ترتیب با نتایج ۲۸ بر ۲۱، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۷ بر ۲۶ پیروز شد و نعمتی تنها در ست دوم با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ برتر از حریف ظاهر شد. نعمتی در این دیدار ۳ تیر را به خال وسط و امتیاز ۱۰ زد و حریفش در ۴ تیر موفق به این کار شد.
در آخرین رقابت روز چهارم بازی‌ها نیز والیبال ایران سه بر دو مغلوب لهستان شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.