خانه » جدیدترین » از بی مهری مسئولان خسته شده ایم

از بی مهری مسئولان خسته شده ایم

چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸   شماره ۱۱۵۴

گلایه های عضو شورای شهر آشتیان از اداره کل ورزش و جوانان استان

از بی مهری مسئولان خسته شده ایم

 مهدی مسعودی آشتیانی رییس شورای شهر آشتیان درگفتگو با وقایع استان با گلایه از بی توجهی های اداره ورزش و جوانان استان مرکزی به شهرستان آشتیان، گفت: اداره کل ورزش و جوانان از محل مالیات بر ارزش افزوده مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را برای آشتیان در نظر گرفته است که با توجه به وضعیت مکان های ورزشی شهرستان مبلغ ناچیزی است.
مسعودی افزود: مجموعه های ورزشی آشتیان قدمت زیادی دارند و اکثرا نیازمند اعتبار برای تعمیر، به عنوان نمونه با توجه به قدمت زمین چمن آشتیان که غیرقابل استفاده شده است، مقرر شده بود اعتباری برای اصلاح چمن این زمین اختصاص یابد که متاسفانه محقق نشده و همین مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان نیز برای تعمیر و نگهداری اختصاص یافته که عملا باعث مسکوت ماندن این پروژه می شود. برای پیست دومیدانی این زمین نیز اعتباری اختصاص نیافته است.
وی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی آشتیان نیازمند سیستم گرمایشی در سالن های ورزشی هستیم چرا که نزدیک به ۸ ماه سرما در شهرستان حاکم است، این کمبود را اعلام کرده بودیم که متاسفانه توجهی به آن نشده است.
رییس شورای شهر آشتیان ادامه داد: به مبلغ تخصیص یافته به آشتیان اعتراض شدیدی داریم و آن را یک تبعیض می دانیم؛ این مبلغ مشکلی را در شرایط فعلی حل نمی کند. دوستان ممکن است پاسخ هایی هم در جواب انتقادات ما داشته باشند ولی ما پروژه هایی داشته ایم که نیازمند اعتبار بودند ولی مورد بی مهری قرار گرفتیم، همین مبلغ هم در قالب تعمیر و نگهداری به شهرستان اختصاص یافته که دردی را دوا نمی کند و باعث مسکوت باقی ماندن دیگر پروژه های ورزشی شهرستان می شود.
وی از ظرفیت های این شهرستان در ورزش گفت و بیان کرد: آشتیان ظرفیت های ورزشی خیلی خوبی دارد در فوتسال جوانان و نوجوانان و بانوان فعال هستیم. مربی تیم ساحلی استان بر عهده خانم داوری است که آشتیانی هستند. در رشته های مختلف کاراته و کیک بوکسینگ هم فعال هستیم و دو تیم فعال فوتبال داریم. چرا باید به افـراد فعال در شهرستان ها بی توجهی شود؟ چرا به هیات های ورزشی شهـرستانی بی مهری می شود؟ باید برای جوانان فکر اساسی شود. مردم بابت این رفتارها ناراحت می شوند. الان اداره ورزش و جوانان ما یک سرپرست دارد و یک کارمند، که یک نفر کارمند باید وظایف متعددی را انجام دهد و دریغ از  یک متولی که مرتبط باشد با بانوان و  جوانان. دو نفری که در اداره آشتیان هستند باید حوزه جوانان و بانوان هم با تمام مشکلاتی که هست پوشش دهند.
مسعودی در پایان خاطر نشان کرد: این که بخواهند یک عدد ناچیزی را از محل ارزش افزوده ها برای آشتیان بگذارند راهگشای مشکلات مان نیست و اگر این مبلغ نباشد ما راحت تریم. چرا از ظرفیت خیران شهرستان استفاده نمی کنند در حالی که تجربه این کارها را قبلا داشته ایم. تیم های ورزشی ما گاها تنها درخواست یک وسیله برای اعزام تیم ها به محل مسابقه یا اردو را دارند، وقتی این کار کوچک هم انجام نمی شود ورزشکاران مان دچار سرخوردگی می شوند و ناامید دست از ورزش می کشند. ما منتظر پاسخ آقای حقدادی هستیم و از وی انتظار داریم که به این موضوع ورود کنند و امید را به دل جوانان و ورزشکاران شهرستان آشتیان برگردانند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.