خانه » جدیدترین » ارائه وام قرض الحسنه درمان به زوجین نابارور در کیلینیک رستاک

ارائه وام قرض الحسنه درمان به زوجین نابارور در کیلینیک رستاک

دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ شماره ۱۱۰۲

ارائه وام قرض الحسنه درمان به زوجین نابارور در کیلینیک رستاک

با تاسیس و راه انــدازی کلینیک مــدرن و فوق تخصصی تشخیص و درمان ناباروری رستاک در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سینا اراک در ابتدای سال ۱۳۹۷، بیمارستان سینا به عنوان یکی از قطب های مهم در درمان ناباروری در سطح ایران و کشورهای همسایه مطرح گردید .
در این مرکز مدرن ، کلیه خدمات رایج و پیشرفته جهـان از جملـه: ivf ،IUI، میکـرواینجکشن، میکــروتسـه، هیستـروسکـوپـی، لاپاراسکــوپی، واریکوسل و آزمایش های آنالیز اسپرم و DFI با بکارگیری پزشکان ماهر و باتجربه و استفاده از روش ها و تکنولوژی های روز جهان صورت می پذیرد.
از ویژگی های بارز این کلینیک استفاده از روشهای جایگزین در درمان ناباروری از قبیل اهدای تخمک، جنین و رحم جایگزین می باشد که در حداقل زمان ممکن قابل انجام می باشد. تاسیس این کلینیک کمک بسیار بزرگی به سلامت و درمان مردم این شهر کرده که در مصاحبه ای با مدیر این کلینیک در خصوص عملکرد و سطح موفقیت شرح داده می شود.


دکتر نوشاد، متخصص ارولوژی و جراحی مردان کلینیک درمان ناباروری رستاک در گفتگو با وقایع استان بیان کرد: میزان ناباروری استان مرکزی حدود ۲۰ درصد اعلام شده اما این آمار رسمی نیست. متوسط ناباروری در کل دنیا ۱۵ درصد است که در استان مرکزی این میزان بیشتر از نرم جهانی است.
وی افزود: ناباروری علل مختلفی دارد که شایع ترین آن آلودگی صنعتی، سبک زندگی مدرن، بی تحرکی، چاقی و مادرزادی، تماس با سموم ، ژنتیکی و افزایش سن ازدواج و فرزندآوری است. در گذشته ناباروری زنان بیشتر از مردان بود که اکنون به صورت ۵۰ درصدی در میان زنان و مردان رخ می دهد.
رییس هیات مدیره کلینیک درمان ناباروری رستاک تصریح کرد: بر خلاف آنچه که در کشورهای دیگر مردم را به خوردن سبزیجات برای داشتن سلامت دعوت می کنند ما بایستی با احتیاط سبزیجات را در سبد غذایی خود وارد کنیم چرا که سرشار از سموم بوده و تاثیر زیادی در ناباروری و کاهش کیفیت باروری فرد ایجاد می کند.
دکتـر نـوشاد ادامـه داد: متوسـط موفقیت کلینیک های ناباروری در امر ivf حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد است که در مرکز ما این موفقیت تا ۴۰ درصد هم رسیده است.
وی متذکر شد: در بحث ناباروری مردان ما فرآیند درمان را به صورت پیشرفته انجام می دهیم و روش میکروتسه که بسیاری از مراکز از آن بهره مند نیستند در این کلینیک صورت می گیرد. همچنین در این مرکز عمل واریکوسل به صورت میکروسکوپی انجام می شود.
نوشاد اظهار داشت: باورهای اشتباه برخی مردم که این بیمارستان هزینه بالایی دارد را تکذیب می کنم چرا که تمامی هزینه های درمان در این کلینیک مطابق تعرفه است.
وی تاکید داشت: با ایجاد این کلینیک در اراک نیاز مراجعه بیماران به استان های اطراف را به صفر رسانده ایم.
عبدالرضا عزیزی ، مدیر کلینیک باروری و درمان ناباروری رستاک اظهار داشت: این کلینیک در خرداد ماه سال ۹۷ افتتاح شد و از آن زمان تاکنون تمامی خدمات مربوط به باروری و درمان ناباروری را انجام می گیرد.

وی افزود: با توجه به کیفیت تجهیزات و کادر درمانی مجرب ، خوشبختانه نتایج بسیار خوبی هم برای این کار بدست آوردیم که می توان به راحتی ادعا کرد که تجهیزات این کلینیک مجهزترین مرکز درمان ناباروری در غرب کشور است. برخی از تجهیزات این کلینیک منحصر به فرد است .
عـــزیزی عنوان کرد: طی این مدت حدود ۱۲۰۰ زوجین پرونده تشکیل شده است کــه مراحل درمانی را پشت سر می گذارند. تمامی خــدمات مرتبط به درمـــان ناباروری از جملـــه iui ،ivf ،micro injection و عمل های هیستروسکوپی و لاپاراسکوپی ، عمل های مرتبط با ناباروری مردان شامل واریکوسل و میکروتسه و همچنین آزمایشگاه پیشرفته آندرولوژی و جنین شناسی در این کلینیک انجام می شود.
همچنین کلینیک درمان ناباروری رستاک دارای دو اتاق استاندارد و مجهز عمل ویژه آقایان و خانم ها به صورت تفکیکی می باشد.
در این کلینیک مجموعا حدود ۱۰ پزشک متخصص و فوق تخصص داریم.تمامی فرآیندهای مرتبط ناباروری که در سطح دنیا انجام می شود ، در این کلینیک وجود دارد.
عزیزی تاکید داشت: تعرفه های این کلینیک کاملا خصوصی نشده و پایین تر از نرخ خصوصی است. با توجه به اینکه این شهر یک شهر کارگری و با درآمد پایین است سعی کرده ایم نرخ های این بخش را تعدیل کنیم تا مراجعین نیازی نداشته باشند برای درمان به خارج از استان رجوع کنند و بتوانند از خدمات اینجا استفاده نمایند.
مدیر کلینیک باروری و درمان ناباروری رستاک اضافه کرد: تفاهم نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی داریم که درخصوص کمک به زوج های نابارور است که ۸۵ درصد هزینه های تعرفه دولتی را دولت پرداخت کند و مابقی آن را بیمار بپردازد.
وی متذکر شد: از ابتدای تیرماه به زوج های کم درآمد که فاقد بیمه تکمیلی باشند وام قرض الحسنه درمان که مبلغ آن بین ۳ تا ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است ، پرداخت می کنیم.
عزیزی تصریح کرد: خدمات مشاوره اولیه درمان در این کلینیک رایگان است و هزینه ای از بیمار اخذ نمی شود و وقتی وارد مرحله درمان شد هزینه ها را اعمال می کنیم. سرعت در پاسخگویی، تلاش در کوتاه کردن نوبت دهی به بیماران، استفاده از پزشکان متخصص سایر نقاط کشور مانند تهران، ایجاد ارتباط با سایر مراکز ناباروری و حتی خارج از کشور که در همین راستا تفاهم نامه همکاری با یکی از قدیمی ترین مراکز ناباروری در استانبول ترکیه که زمینه همکاری ما با آنجا منعقد شده است.
وی افزود: این مرکز ناباروری بــه انــدازه ای اعتماد سازی داشته که از استان های همجوار و نیز کشور های خارجی مانند عراق و اقلیم کردستان مراجعه می نمایند.
مدیر کلینیک باروری و درمان ناباروری رستاک خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت های خوبی که این کلینیک دارد، استقرار این کلینیک در خود بیمارستان است و بیمار از ظرفیت های بیمارستان می تواند بیشترین استفاده را ببرد.
کل فرآیند درمان از صفر تا صد در این بیمارستان خدمات رسانی می شود. حتی برای مراجعین شهرستانی که امکان اسکان برایشان وجود ندارد از طریق یک موسسه خیریه شرایط اسکان را برایشان فراهم کرده ایم.

۱ دیدگاه

  1. به خدا دوست داریم بچه داشته باشیم هم هزینه های بیمارستان زیاد و هم تخمک اهدایی نیست چه خاکی به سرمون بریزیم

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.