خانه » جدیدترین » اتحادیه شرکت های تعاونی کارکنان استان بازوی اجرایی دولت و همشهریان است

اتحادیه شرکت های تعاونی کارکنان استان بازوی اجرایی دولت و همشهریان است

شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹  شماره ۱۳۸۸

گفتگو با مجید رحمتی عضو هیات مدیره اتحادیه شرکت های تعاونی کارکنان دولت استان مرکزی و رییس کمیسیون مصرف اتاق تعاون استان مرکزی

اتحادیه شرکت های تعاونی کارکنان استان بازوی اجرایی دولت و همشهریان است

مریم رسولی

گرانی های سرسام آور عرصه را برای مردم تنگ کرده است؛ این وضعیت در بازار کار را به جایی رسانده که مردم برای تأمین مایحتاج روزانه‌ خود باید یا در صف باشند یا مانند افرادی که چیزی گم کرده اند به دنبال کالای کمیاب شده مورد نظرشان بگردند و آن را پیدا کنند.
روغن جامد خوراکی به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سبد کالای خانواده‌های ایرانی، اخیرا با کمبود و گرانی مواجه شده است.، بویژه در چند هفته اخیر این گرانی و کمبود به روغن مایع خوراکی نیز سرایت کرده بود، به طوری که در فروشگاه‌هـــا و مغازه های خرده فروشی محصولی تحت عنوان روغن مایع وجود نداشته و در صورت وجود نیز به صورت محدود (هر نفر یک روغن یک لیتری) به فروش می‌رسید.
در هفته های اخیر بسیاری از مردم از کمبود روغن در فروشگاه ها گلایه کرده و می گویند: نمی توانند در فروشگاه های محل زندگی خود روغن پیدا کنند و باید به فروشگاه های متعدد مراجعه کرده تا در نهایت بعد از چند ساعت گشت و گذار بین فروشگاه‌ها، بتوانند یک عدد روغن مایع کوچک به صورت سهمیه‌ای دریافت کنند!
با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا ازدحام جمعیت در اماکن عمومی خطرناک است، ولی برخی از شهروندان به دستورالعمل‌های بهداشتی ‌توجهی نشان نمی دهند در صف های خرید روغن حضور پیدا می کنند.
در این رابطه وقایع استان با مجید رحمتی مدیرعامل شرکت تعاونی توحید استان مرکزی، عضو هیات مدیره اتحادیه شرکت های تعاونی کارکنان دولت استان مرکزی و رییس کمیسیون مصرف اتاق تعاون استان مرکزی به گفتگو پرداخته است که در ادامه می خوانید.
مدیرعامل شرکت تعاونی توحید استان مرکزی گفت: اتحادیه شرکت های تعاونی کارکنان استان مرکزی تاکنون بیش از ۱۱۰۰ تن روغن پخت و پز و سرخ کردنی تامین و توزیع کرده است که توزیع ۷۵۰ تن آن، توسط شرکت تعاونی مصرف کارکنان دولت و کارگری بوده و ۳۵۰ تن دیگر آن هم در اختیار اصناف قرارداده شده که با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و نظارت و بازرسی سازمان صنعت و معدن و تجارت توزیع گردیده است.
رحمتی بیان کرد: اتحادیه شرکت های تعاونی کارکنان دولت استان مرکزی بازوی اجرایی دولت و همشهریان و ستاد تنظیم بازار کشور و استان در همه مقاطع است و در تهیه و توزیع کالاهای اساسی در چند سال اخیر، با دولت همراهی و همکاری نموده است.
وی افزود: شرکت های تعاونی مصرفی تعاونی و کارمندی در زمان هایی که کمبود کالاهای اساسی در بازار، با هماهنگی و نظارت نهاد ها و سازمان های مربوطه کلیه کالاهای اساسی، از قبیل برنج، روغن، شکر، گوشت، مرغ را توزیع نموده است.
رییس کمیسیون مصرف اتاق تعاون استان مرکزی ادامه داد: کلیه کالاهایی که امسال با وجود شرایط کرونا توزیع شده اند، با رعایت پروتکل های بهداشتی بوده البته به دلیل صف های طولانی که در تعاونی ها تشکیل می شود، مشکلاتی را در این زمینه برای تعاونی ها دربر داشته است و ما از شهروندان انتظار داریم که همکاری های بیشتری را با تعاونی ها باشند.
رحمتی افزود: امیدواریم ازین پس، شاهد باشیم که صفی در خصوص کاهای اساسی نداشته باشیم و شهروندان هم آسوده خاطر باشند چرا که کلیه کالاهای اساسی تا عید تامین و ذخیره شده و به مرور توزیع خواهد شد.
وی در پایان از کلیه نهادها و سازمان هایی که با اتحادیه و شرکت های تعاونی همکاری کردند و همچنین تعاونی هایی که در همه مقطع همراه دولت بوده اند و کالای اساسی را توزیع نموده اند، تشکر کرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.