خانه » جدیدترین » گام های پر امید

گام های پر امید

سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸   شماره ۱۱۷۸

گام های پر امید

امسال تیم بسکتبال نبوغ اراک برای صعود به لیگ برتر شانس زیادی دارد

طاهره قهیه ای

در شرایط اقتصادی امروز جامعه تیم داری و باشگاه داری یکی از کارهای سختی است که در راستای حمایت از جوانان و ورزشکاران، همچنین ایجاد انگیزه برای ورزش کردن نوجوانان، کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد نشاط در جامعه کاری ارزشمند خواهد بود.
جوانان و نوجوانان ورزشکار و ورزش دوست اراکی با حمایت شرکت نبوغ سرمایش از تیم بسکتبال این شهر، شانس حضور تیم بسکتبال نبوغ اراک در لیگ یک را مجدد به دست آوردند.
اولین نشست سرمربی و مدیرعامل باشگاه نبوغ اراک با خبرنگاران و ورزشی نویسان استان مرکزی برگزار و در خصوص شرایط تیم و اهداف آن بحث و گفتگو شد که در ادامه می خوانید.
بهرام رمضان، سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک در این نشست گفت: هدف ما شکوفا شدن استعداد بازیکنان و حضوری آبرومند و در شان بسکتبال استان در لیگ یک است.
وی با بیان اینکه از تیرماه امسال تمرینات را شروع کردیم، افزود: اعضای تیم بسکتبال نبوغ زیر ۲۱ سال هستند و فقط یک بازیکن بالای ۲۳ سال در تیم حضور دارد و با توجه به جوان بودن تیم و تمریناتی که انجام می دهیم امسال به دنبال قهرمان شدن در لیگ هستیم و در بعد فنی تمام تلاشمان را می کنیم تا به هدف مان برسیم.
رمضان با اشاره به اینکه امسال ۶ بازیکن در سوپرلیگ و ۴ بازیکن در لیگ یک داریم، ابراز کرد: تیم نبوغ در گروه شمال بازی می کند و نزدیک به ۲۴ بازی را باید در لیگ یک انجام دهیم، ضمن اینکه امسال بازیکنانمان را آزاد گذاشتیم تا تجربه بازی در سوپرلیگ و دیگر تیم های لیگ یک را داشته باشند.
سرمربی تیم بسکتبال نبوغ اراک ادامه داد: باید به بازیکنانمان انگیزه مثبت برای حضوری قدرتمند در لیگ را بدهیم و با توجه به تجربه و شناخت، همینطور اعتقادی که نسبت به بازیکنانمان داریم می گویم امسال به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.
رمضان با بیان اینکه تیم نبوغ فصل گذشته با جوانان خود مستحق قهرمانی در لیگی بود که از نظر نوع برگزاری وضعیت جالبی را پشت سر نگذاشت و در نهایت با اشتباهات داوری، قهرمانی را از تیم‌ گرفتند، اظهار کرد: در این اوضاع اقتصادی شرکت هزینه زیادی را برای تیم اختصاص داده و این خود دلگرمی برای جوانان و بازیکنان است تا با تمام قدرت در لیگ یک حضور پیدا کنند.
بیژن شاطری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نبوغ اراک نیز گفت: امسال سومین سال حضور تیم بسکتبال نبوغ در لیگ یک است و دو سال است که مدرسه تخصصی بسکتبال را در تمام رده های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان راه اندازی کرده ایم.
وی هدف از تشکیل مدرسه تخصصی بسکتبال را آموزش، کشف استعداد و رشد این استعدادها دانست و افزود: یکی از اهداف بلند ما حضور خوب و موفق در لیگ برتر است که این مهم نیز ملزم به ایجاد زیرساخت ها و استفاده از پتانسیل ها است.
شاطری گفت: سال گذشته بازیکنانی که داشتیم را آزاد گذاشتیم تا با کسب تجربه در سوپرلیگ و با بازگشت به تیم نبوغ، با تجربه خود به حضور آبرومندانه تیم در سوپرلیگ فصل آینده کمک کنند و امسال نیز بتوانیم جوانان مستعد دیگری را به بسکتبال استان و کشور معرفی کنیم.
مدیرعامل باشگاه نبوغ اراک اظهار کرد: متاسفانه بعضی‌ها گمان می‌کنند که مجموعه نبوغ سرمایش صرفا به قصد تبلیغ مجموعه خود پا به عرصه تیمداری در ورزش گذاشته است؛ اما چنین موردی به هیچ عنوان در اهداف نبوغ سرمایش تعریف نشده و تمام سعی و تلاش این مجموعه برای رشد و ارتقای بسکتبال شهر اراک و استان مرکزی است و یکی از اهداف این شرکت تیمداری در رشته بسکتبال است.
وی در پایان یادآور شد: با آموزش و پرورش در بخش استعدادیابی امسال فعالیت خوبی داشتیم و تمام فکر و ذکرمان در زمینه استعدادیابی و آموزش به آنها است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.