خانه » جدیدترین » چرا پاشازاده می خواهد در فوتبال اراک بماند/چند دلیل کاملا اراکی

چرا پاشازاده می خواهد در فوتبال اراک بماند/چند دلیل کاملا اراکی

شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ شماره ۶۰۵
فوتبال برای اراکی ها سال های سال است که مورد اهمیت بوده و همیشه ورزشگاه های این شهر در بازی های خانگی مملو از تماشاگر بوده است. تماشاگرانی که بی شک از اخبار پیرامون تیم های بومی این شهر غافل نیستند و حتی هر یک کارشناسی در مسائل پیرامون آن هستند. هم اکنون تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعنوان نماینده این شهر در لیگ دسته یک کشور حضور دارد. این تیم در فصلی که گذشت حاشیه های مختلفی چون تغییر سرمربی و مدیرعاملی خود را داشت. وقایع استان در شماره های مختلف به وضعیت و شرایط این تیم پرداخته است. در این شماره یادداشتی که از سوی برخی از مخاطبان و فوتبالدوستان این شهر پیرامون وضعیت تیم به این روزنامه ارسال شده است را می خوانیم:
بسیار در اخبار و گفته ها شنیده ایم که مهدی پاشازاده علاقه زیادی به حضور و ماندن در فوتبال اراک دارد؛ اما این سوال نیز پیش می آید که چرا وی چه در ایران، چه اتریش و حتی با وجود پیشنهاد مالی مطلوب تیم نساجی همچنان بر کار در اراک تمایل دارد.
به ظن و گمان بعضی از اهالی جامعه ورزش و فوتبال که بر مسائل پیرامون فوتبال این شهر اشراف و آگاهی دارند این اصرار و رغبت دلایلی دارد که از چشم مربی کاربلد و باهوشی چون پاشازاده دور نمانده است. دلایلی که فقط در اراک می توان آن ها را یافت. در ذیل به اختصار به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:
۱٫ فقط در شهری چون اراک غریب نوازی به حد اعلا وجود دارد و تا جایی پیش رفته که به غریب پرستی تبدیل شده است.
۲٫ تنها در اراک است که سرمربی اختیار صد در صد داخل و خارج زمین و همچنین باشگاه را دارد.
۳٫ فقط در اراک سرمربی می تواند تمام پول باشگاه را در اختیار داشته باشد و تقسیم بندی کند.
۴٫ تنها در شهری چون اراک می تواند سرمربی لیگ یک و همکارانش دو روز در هفته برای تمرین و بازی حضور داشته باشند.
۵٫ تنها در اراک می توان دید که بازیکن ۲۳ ساله در نیم فصل دوم با قرار صد میلیونی می آید و فقط نیم ساعت برای تیم بازی می کند.
۶٫ در اراک می توان جایگاهی به دست آورد که برای یک ماه کارکرد سرمربی و همکاران نفری ۲۰ تا ۳۰ میلیون از باشگاه دریافت کنند در حالیکه به گفته خودشان برای شش ماه کار در تیم راه آهن همین افراد حتی یک میلیون هم دریافت نکرده اند.
۷٫ فقط در اراک است که بازیکن در تمرین حاضر نمی شود؛ ولی در بازی با پارس جم در ترکیب تیم قرار می گیرد.
۸٫ در شهری چون اراک است که مربی، بازیکن و مدیریت یکدیگر را تخریب و فرصت را برای سواستفاده غیربومی ها فراهم می کنند.
۹٫ فقط در اراک بازیکن، مربی و تماشاچی حق اظهار نظر و حق خواهی ندارد.
۱۰٫ تنها در اراک مدیر عامل پنج بار ابلاغ مدیریت می گیرد، ولی حتی پنج روز هم در اراک و دفتر باشگاه حضور ندارد.
۱۱٫ در اراک است که می توان بعد از باخت در برابر تیم ته جدولی گفت: خیلی خوب نتیجه گرفتیم. این ها بی شک دلایل خوبی برای ماندن و شوق حضور در اراک است که قابل درنگ و تامل است. شاعر می گوید «کاری کنید که بماند کاری نکنید که بمانید». بنابراین قضاوت باشد با آنان که با عدالت وبصیرت واقعی به مسائل نگاه می کنند نه براساس مصالح شخصی و گروهی.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.