خانه » پیشنهاد سردبیر »  «وقایع استان» از پشت پرده بداخلاقی های برخی سیاسیون استان گزارش می دهد/ دال مثل دورویی

 «وقایع استان» از پشت پرده بداخلاقی های برخی سیاسیون استان گزارش می دهد/ دال مثل دورویی

دوشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۶   شماره ۷۴۵

***

وقایع استان

نورا خسروی

***

روزنامه وقایع استان به عنوان یکی از رسانه های تاثیرگذار و پرمخاطب در استان همواره رسالت خود را شفاف سازی و آگاه نمودن جامعه قرار داده و در این مسیر با هیچ کسی عهد اخوت نبسته و تنها با در نظرگرفتن اخلاق در پی رساندن پیام و حرف مردم به مسئولانی است کــه می توانند گره ای از مشکلات آنها باز کنند و با شفاف ساختن فعالیت های سیاسی و اقتصادی گروه ها و چهره های سیاسی و اقتصادی استان راه را برای جولان دادن کاسبان و افراطیون ببندند.
در این مسیر وقایع استان همواره یاریگر این مسئولان خواهد بود و در برداشتن گام های بلند در این وادی هیچ بیمی به خود راه نخواهد داد. به همین بهانه به سراغ دکتر بهمن اخوان نماینده دوره های پیشین مجلس و مدیرعامل سابق ایرالکو رفتیم تا با او در این باره گپ و گفتی بزنیم. وی در این گفتگو به خبرنگار وقایع استان گفت: خوشبختانه بنده را همگان می شناسند خط قرمز بنده تا به امروز نظام، رهبری و مردم بوده است. در دوره ششم مجلس با وجود تمام افراطی گری هایی که وجود داشت و جدای از تمام مسائل سیاسی نسبت به شخصیت فرهنگی و محترم رئیس دولت اصلاحات ارادت ویژه داشته و هم اکنون نیز دارم. کارنامه بهمن اخوان مشخص بوده و هیچ زمان نان را به نرخ روز نخورده ام و تنها به منافع ملی مردم و کشورم اهمیت داده ام.
وی افزود: در مجلس هشتم مخالف نقطه نظرها و سیاست پوپولیستی محمود احمدی نژاد بودم و به همین علت تهمت های بسیاری به بنده زده شد اما همیشه گذشت زمان همه موضوعات را مشــخص می کند. آن زمان مطرح کردم که هر دولتی بر سر کار آید دولتی ورشکسته خواهد بود اگر آن ۵۶ هزار میلیارد تومان یارانه ها را صرف صنعت، کشاورزی و دامداری می کردیم و اگر مدیران، دلسوز منافع ملی کشور بودند امروز وضعیت بهتری در جامعه حاکم بود.
دکتر بهمن اخوان با اشاره به اهمیت هر دو جناح اصولــگرا و اصــلاح طلب گفت: اصــلاح طلب و اصول گرای واقعی کسی است که به منافع ملی مردم و کشورش بیندیشد. متأسفانه در شهر اراک یک عده اصلاح طلب و اصولگرای بدلی و دو رو وجود دارد که تنها به منافع شخصی خود فکر می کنند.
اصلاح طلبانی که برخی با هویت روزنامه نگاری و با تشکیل باندهای مخوف به دنبال براندازی نظام باج گیری از برخی مسئولین هستند. هویت این افراد برای اصلاح طلبان و اصول گرایان واقعی استان مرکزی و شهر اراک شناخته شده است.
وی در پاسخ به این سوال که آقازاده در همان مرحله اول دولت روحانی مقرر بود که استاندار استان مرکزی شوند و این امر بنابر دلایلی رخ نداد گفت: تمامی کارها برای استاندار شدنش صورت گرفته و به مرحله امضا رسیده بود و اولویت اول استاندار مرکزی نیز بود. تا اینکه یکی از چهره های اصلاح طلب استان به نام «د. ب» که از نزدیکی من با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی و دو پسر وی مطلع بود و می دانست که حجت برای من نسبت به آیت الله هاشمی همان فرموده مقام معظم رهبری است که بیان داشت: «برای من هیچ کسی آیت الله هاشمی نمی شود» در یک تماس تلفنی موضوعی در خصوص اینکه آقازاده فرماندار دولت احمدی نژاد بوده و طی سخنرانی در اراک بر علیه آیت الله هاشمی سخنرانی کرده است را مطرح کرد و گفت که سی دی آن را تا ۲۴ ساعت آینده برای شما ارسال خواهم کرد. بنده نیز این مباحث را به اطلاع مرحوم هاشمی رفسنجانی رسانده که در آن حکم استانداری آقازاده برگردانده شد. از این جریان مدتی گذشت و مجید عسگری که آن زمان معاون آقازاده در کرج بود با بنده تماس گرفته و گفت آقازاده از دست شمـا ناراحت است و می خواهد که حقیقت مشخص شود. جلسه ای در هتل لاله با حضور بنده، آقازاده و معاون وی گذاشته شد؛ وی اظهار داشت که بر علیه مرحوم هاشمی رفسنجانی هیچگاه صحبتی نکرده. بنده همان موقع با «د.ب» تماس گرفته و خواستار شدم آن سی دی را که قرار بود تا ۲۴ ساعت دیگر به دست من برساند را ارسال کند صدای «د.ب» روی بلندگوی گوشی بود، وی خنده ای کرد و گفت: این یک پروژه بود و چون از نفوذ شما اطلاع داشتیم خواستیم توسط شما آقازاده را حذف کنیم.»
اخوان افزود: بنده با عصبانیت تمام گوشی را قطع کردم در همان مکان از آقازاده عذرخواهی کرده و برای یاسر هاشمی جریان را توضیح دادم و بی گناهی وی را اعلام کردم.
دکتر بهمن اخوان ادامه داد: بنده از استاندار درخواست دارم که با این تیپ افراد معاشرت نکند، استــان مرکزی استان امـام خمینی(ره)، حضرت آیت الله اراکی، امیرکبیر و دیگر مشاهیر بوده، مردم این استان به خصوص شهر اراک از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار هستند. اگر به چنین افرادی نزدیک شوند عمر خدمت شان کوتاه و ناموفق خواهد بود، امیدوارم وی از افراد توانمند و خوش نام در مدیریت استان استفاده کند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.