خانه » پیشنهاد سردبیر » هواداران در انتظار تصمیم قاطع برای باشگاه آلومینیوم اراک/سکوتتان سوهان روح ماست

هواداران در انتظار تصمیم قاطع برای باشگاه آلومینیوم اراک/سکوتتان سوهان روح ماست

دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ شماره ۵۰۷
گروه ورزش-وقایع استان:
آلومینیوم در هفته نوزدهم مسابقات لیگ دسته اول کشور جام آزادگان در اراک میزبان تیم ته جدولی استقلال اهواز بود. بدبین ترین هوادار این تیم در این روز انتظار یک پیروزی بی دغدغه را از این تیم داشت؛ ولی زهی خیال باطل که تیم تساوی های جام آزادگان از پس این تیم ته جدولی نیز بر نیامد و تن به تساوی یک بر یک داد و سوهانی که هفته هاست بر روی روح و روان هواداران اراکی کشیده می شود با قدرت تمام تر این هفته نیز کار خود را انجام داد.
دقیقا اگر آلومینیوم با این همه هزینه و اردو و بازی تدارکاتی در تعطیلات نیم فصل بله نیم فصل خسته شده ایم هرچه از نیم فصل اول نوشتیم و گذشت نتواند تیمی که در خارج از خانه و داخل خانه همه تیم ها شکست اش دادند را ببرد باید از چه بنویسیم؟ از تمام فریادهای حمایتی در نیم فصل اول بنویسیم که پشت تیم را خالی نکردیم و امیدوار بودیم به فرارسیدن روزهای خوب؟ از وعده و وعیدهای کادر فنی بنویسیم که فرمودند فاصله ای نداریم با صدر جدول و قطعا فاصله را کم خواهیم کرد؟ بله فاصله را کم کردید ولی هر هفته بیشتر و بیشتر با انتهای جدول.
حمایت غیرمنطقی باشگاه از کادر فنی نتیجه اش شد این که با این تساوی انگشت نمای خاص و عام شدیم. آقایان این تیم از دست رفته و حالا بیم سقوط بیش از پیش در روح و روان فوتبالدوستان اراکی رخنه کرده است. تکلیف با خودتان مشخص نیست که چه میخواهید بکنید اصلا تکلیف این تیم مشخص نیست که چرا در این مسابقات است برای صعود برای ماندن برای سقوط یکبار برای همیشه مردانه وار تکلیف را با مردم مشخص کنید خسته اند اراکی ها از این همه ناتوانی و این همه نتایج ضعیف با این همه هزینه و سرمایه.
وقایع استان در تمام روزهای نیم فصل اول که تیم غرق در تساوی بود حمایت کرد و حمایت کرد و امید داد که روزهای خوب می رسد پیش وجدان رسانه ای خود سربلندیم که به آتش انتقاد دامن نزدیم؛ ولی حالا با این نتایج دو هفته ابتدایی نیم فصل دوم دقیقا سوال ما این است که تکلیف باشگاه با این تیم و این کادر فنی چیست؟
این فصل هم گذشت با تمام امید آرزو و هزینه و البته زمان گرانبهایی که کادر فنی در اختیار داشت و همه از بین رفت و حالا بایستی سفت کلاه ماندن را در لیگ یک بچسبیم که مبادا از چاله به چاه سقوط کنیم. حمایت تمام قد باشگاه از مهابادی حالا به اینجا رسیده که هنوز هم با گذشت سه روز از تساوی شرم آور تا این لحظه خبری مبنی بر تغییر در کادر فنی مخابره نشده است.
آقایان، بزرگواران، سروران، فوتبال بلد ها این تیم با همین وضعیت می رود آن انتها و فانوس بر میدارد که سقوط نکند. تجربه شهرداری و سقوطش بس نبود که حالا با مدارا با این کادر فنی نمی خواهیم از فاجعه ای دیگر جلوگیری کنیم. همین امروز همین الان هم دیر شده است دست به کار شوید و آبروی رفته را باز گردانید و با خودتان دو دوتا چهارتا کنید ببینید اگر میخواهد این تیم فقط باشد که باشد رهایش کنید که نبودش صد چندان از بودن اینگونه بهتر است.
کادر فنی نیز اگر پاسخگو بود حداقل می گفتیم پاسخ داده اند و علت را توضیح داده اند ولی پشت حمایت تمام قد باشگاه این کادر با خاطری آسوده به کار ادامه می دهد. از ابتدای فصل تمامی مراحل آماده سازی و جذب بازیکن ها و بازی های تدارکاتی با نظر شخص سرمربی تیم صورت گرفت ولی نتایج همخوانی با آن برنامه ها و هزینه ها نداشت اگر این تیم هم همان هفته اول تشکیل می شد شاید جایگاهی پایین تر از جایگاه فعلی نداشت.
از غریبه انتظاری نیست انتظار از مسئولین باشگاه است که یکبار فقط یکبار وضعیت را مشخص کنند و روشن کنند که ادامه مسیر این تیم چگونه است، کمیته فنی ظاهرا تشکیل شده ولی از خروجی این جلسه تا کنون خبری بدست ما نرسیده، آنچه خواست قلبی هواداران و فوتبالدوستان اراکی است برکناری سریع مهابادی سرمربی تیم است، هواداران متفق القول نام مهدی پاشازاده را به عنوان ناجی این تیم فریاد می زنند، گوش دهید آقایان یکبار خواهشا صدای همین مردم را بشنوید مدارا کافی است و این تیم را لااقل با تصمیمی بهینه در لیگ یک نگهدارید. چهارده سال است دست و پا میزنیم در لیگ یک و دو و یک فصل دیگر هم روی آن.
در اکثر باشگاه ها با کسب نتایج مشابه آلومینیوم هیات مدیره آن باشگاه با تشکیل جلسه فوری تصمیم قاطعی برای برون رفت از شرایط می گیرد ولی در حال حاضر سه روز از نتیجه تاسف بار بازی با استقلال اهواز گذشته و نه جلسه ای برگزار شده و نه تصمیمی گرفته شده است.
شاید در فاصله نگارش این مطلب تا لحظه چاپ اتفاقی در جهت بهبود و برون رفت از این شرایط دشوار گرفته شود که به امید این رخداد این مقال را پایان میبریم.

در آخرین لحظه تنظیم این گزارش روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک اعلام کرد: داوود مهابادی از سرمربیگری تیم آلومینیوم اراک برکنار شد.
این روابط عمومی ادامه داد: پس از کسب نتایج ضعیف، داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از سمت خود برکنار شد. بدنبال کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال آلومینیوم اراک و اعتراض اهالی فوتبال به عملکرد کادر فنی تیم، دقایقی پیش داوود مهابادی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به طور رسمی از سمت خود برکنار شد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.