خانه » جدیدترین » هندبال هپکو روزهای خوبی را سپری می کند؛/رستگاری در قحطی حمایت

هندبال هپکو روزهای خوبی را سپری می کند؛/رستگاری در قحطی حمایت

گروه ورزشی- امین نجما:
تیم هندبال هپکو اراک با کسب پیروزی در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور به رده دوم جدول رده بندی گروه دوم این بازیها صعود کرد.
به گزارش وقایع استان، عصر روز سه شنبه و از چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر هندبال، که در فصل جاری برای نخستین بار به نحوی جدید و در دو گروه برگزار می شود، دو تیم هپکو اراک و شهرداری تبریز در سالن اختصاصی هپکو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان ایرج رضایی که با برتری محسوس در طول زمان بازی همواره از حریف پیش بودند توانستند مقابل نماینده آذربایجان شرقی به پیروزی ۳۳ بر ۲۹ برسند.
در این دیدار یاران هپکو را محمود عباسی،مهدی موسوی،محمدرضا قضات، وحید مرادی،مسعود جودکی،تیمور توکلی،علی گنجی،امیر حسین نظام آبادی،مهرداد خسروی،امیر احمدی،میثم عبدالرضایی،سعید نظام آبادی،مهدی میرزایی،جابر مرشدی،سید حسن جعفری و علی محمدیان تشکیل می دادند.
در طرف دیگر زمین نیز شهرداری تبریز با ترکیب سعید عبادی،مجید قلی پور،علیرضا بابایی،آکالی تالا خادزه،غلام حاتمی،وحید عزیز زاده،وحید هاشمی،رحمان شرفی،ناصر جباری و محسن هنرایی به بازی آمده بود.
سرمربی شهرداری تبریز، پس از اتمام این مسابقه گفت: مسابقه خوبی را شاهد بودیم اما باید اعتراف کنم بازیکنانم در برخی دقایق از لحاظ بدنی کم آوردند.
فرهاد قیامی افزود: طی روزهای اخیر بازیکنانمان با مصدومیت های زیادی دست و پنجه نرم کردند و همین امر باعث شد تا نتوانند برای این مسابقه به مرز امادگی کامل برسند و حتی اگر مجبور نبودیم به برخی از آنها برای این بازی استراحت می دادیم اما بالاجبار آنها را به کار گرفتیم.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع عملکرد قابل قبولی از خود به جای نگذاشتیم و نتوانستیم در طول این مسابقه خواسته های تاکتیکی مان را در زمین بازی پیاده کنیم اما با توجه به بضاعتی که در این بازی داشتیم و با نگاهی به محدودیت های موجود، توقعی بیش از این از بازیکنانمان نمی رفت.
اما ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال هپکو اراک نیز در مورد این مسابقه گفت: بازی بسیار خوبی را از دو تیم شاهد بودیم و از همان ابتدای کار توانستیم نبض بازی را در دست گیریم و سوار بر بازی باشیم.
وی ادامه داد: شهرداری تبریز یکی از تیمهای خوب لیگ برتر امسال هست اما بازیکنان ما امروز یکی از بهترین نمایش های خود را ارائه کردند و راحت بازی کردند که همین موضوع باعث شد از ابتدای بازی بتوانیم فاصله ای مناسب با حریف ایجاد کنیم.
رضایی خاطرنشان کرد: در اواخر مسابقه ترجیح دادیم از جوانان خود در زمین استفاده کنیم و همین موضوع باعث شد شهرداری تبریز کمی به ما نزدیک شود.
اما در سایر دیدارهای هفته پنجم این گروه، منیزیم فردوس صدرنشین با حساب ۳۴ بر ۲۷ از سد میزبان خود سنگ آهن بافق گذشت و شهرداری کاشان نیز ۲۷ بر ۲۵ نیروی زمینی ارتش را از پیش رو برداشت.
بدین ترتیب و در پایان دور رفت، منیزیم فردوس با کسب تمامی امتیازات، با ۱۰ امتیاز صدرنشین این گروه است و هپکو با ۳ پیروزی، یک مساوی و یک شکست، با کسب ۷ امتیاز تیم دوم جدول تا به اینجای کار لقب گرفته است. عنوانی که با توجه به بی مهری هایی که همواره در حق قدیمی ترین تیم لیگ برتر شده است، بدون شک تا همین جای کار هم نتیجه ای شگفت انگیز بوده است و می بایست به واسطه آن به دست اندرکاران تیم هندبال هپکو دست مریزاد گفت. پس از هپکو نیز در جدول، سنگ آهن بافق و شهرداری تبریز هر کدام با ۵ امتیاز به ترتیب سوم و چهار هستند و شهرداری کاشان و نیروی زمینی نیز به ترتیب با ۳ و صفر امتیاز رده های پنجم و ششم را در اختیار گرفته اند.
اما در گروه اول مسابقات نیز، مس کرمان تمامی امتیازات را کسب کرده است و با ۱۰ امتیاز وضعیتی مشابه منیزیم فردوس در گروه دوم دارد. پس از این تیم نفت و گاز گچساران و هیئت هندبال تهران هر کدام با ۶ امتیاز در رده های دوم و سوم قراردارند و فولاد مبارکه سپاهان، هلدینگ خلیج فارس بهبهان و پاس همدان نیز با ۴، ۲ و ۰ امتیاز در رده های بعدی جدول قرار دارند.
اما بد نیست اگر در پایان هفته پنجم، نگاهی هم به ترین های لیگ برتر هندبال داشته باشیم. جایی که آمار بهترین خط حمله را تیم منیزیم فردوس با ۱۷۲ گل به نام خود به ثبت رسانیده است و بعد از آن سپاهان اصفهان با ۱۴۴ گل و هلدینگ خلیج فارس با ۱۴۳ گل بیشترین گل زده را مقابل نام خود می بینند.
از سوی دیگر، کمترین گل زده هم به نام تیم پاس همدان با ۹۶ گل (با یک بازی کمتر) و بعد از آن هیئت هندبال استان تهران ۱۰۸ گل ثبت شده است.
از حیث کار دفاعی نیز تیم منتخب هیات هندبال تهران با ۸۰ گل خورده در مقام اول بهترین دفاع (بایک بازی کمتر) قرار دارد و تیم منیزیم فردوس با ۱۱۶ گل خورده دومین تیم برتر از لحاظ دفاع در نیم فصل اول بوده است.
بیشترین گل خورده هم توسط تیم هلدینگ خلیج فارس با ۱۷۳ گل و سپس تیم نیروی زمینی ارتش با ۱۶۰ گل خورده به ثبت رسیده است.

شماره ۳۱۰    تاریخ ۱۳۹۴/۰۷/۱۱

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.