خانه » پیشنهاد سردبیر » سخنان جنجالی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی /خط و نشان آیت ا…/کاری نکنید که پشت پرده ها را افشا کنم/ورشکسته های سیاسی اجازه ورود به انتخابات را نخواهند داشت

سخنان جنجالی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی /خط و نشان آیت ا…/کاری نکنید که پشت پرده ها را افشا کنم/ورشکسته های سیاسی اجازه ورود به انتخابات را نخواهند داشت

یکشنبه ۲۸ شهریور ۹۵  شماره ۳۲۰

با نزدیک شدن به انتخابات دور دوازدهم ریاست جمهوری حرف و حدیث ها و نگرانی های بسیاری مبنی بر حضور برخی چهره ها در انتخابات در میان مردم و احزاب به وجود آمده است. این نگرانی ها حاصل رفتارهای سیاسی برخی هاست که امام جمعه اراک آنها را ورشکسته سیاسی می خواند. سفرهای ادامه دار استانی احمدی نژاد، شباهت بسیاری به فعالیت انتخاباتی دارد. اگرچه یار و همراه همیشگی او یعنی رحیم مشائی در سخنانی گفته است اجمدی نژاد هیچ قصدی برای کاندیدا شدن ندارد اما نشانه ها داستان دیگری را روایت می کنند. از طرفی تایید و یا رد صلاحیت برخی ها توسط شورای نگهبان در هاله ای از ابهام قرار دارد، هرچند نمی توان در این رابطه قضاوت کرد. چرا که بارها شده، تصمیمات این شورا همه را غافلگیر کرده است.
از طرفی انتقاد نماینده ولی در استان مرکزی به اختلاط خدمت دستگاه ها با بازی های سیاسی و پایمال شدن حقوق مردم در این روند قابل توجه بود. آیت ا… دری نجف آبادی در همین رابطه گفته است: « مردم هر فردی را که در حالت خدمت به جامعه ببینند ستایش خواهند کرد و هر کسی که بخواهد بازی سیاسی کند مردم تحمل نخواهند کرد و او را نکوهش خواهند کرد. امیدوارم نیاز به تذکر مجدد نباشد، در غیر این صورت پشت پرده ها را افشا خواهم کرد.»
به گزارش وقایع استان به نقل از فارس آیت‌ا… قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اراک اظهار کرد: با گذشت روزها کم‌کم به پایان کار دولت یازدهم و انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم که نباید اجازه دهیم افراد ورشکسته سیاسی و مسئله‌دار در انتخابات ورود پیدا کنند.
وی تصریح کرد: امروز مردم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند تمام دستگاه‌ها ارگان‌ها و نهادها باید سعی و تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار بسته و اجازه ندهند افراد مسئله‌دار با بازی‌های سیاسی مردم را فریب دهند. خطیب جمعه اراک بیان داشت: استان مرکزی استان امام و بزرگان بسیاری است که هرگز نمی‌گذارد عده‌ای فرصت‌طلب بخواهند با فریب مردم به مطامع شخصی و حزبی خود دست یابند. وی افزود: نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداری، استانداری، دادگستری و دیگر ارگان‌ها باید به داد مردم برسند. مردم هوشیار هستند و به خوبی مسائل را رصد می‌کنند.
دری‌نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن عید غدیر گفت: کیمیای ولایت بزرگ‌ترین دستاورد نبوت است وجود نازنین پیامبر اکرم و امام علی (ع) بزرگ‌ترین نعمتی بود که خداوند به بشریت ارزانی داشت اما متأسفانه گذشتگان قدر این نعمت را ندانسته و ۲۵ سال ایشان را خانه‌نشین کردند و بعد از آن هم به بیعت و عهد خود وفادار نبودند. وی ادامه داد: تجسم همه فضائلی که پیامبر (ص) برای بشریت به ارمغان آورده بودند در وجود نورانی امام علی (ع) متجلی است، امام علی (ع) الگوی انسانیت و اخلاق و مردانگی هستند. خطیب جمعه اراک خاطرنشان کرد: امروز زمان ظهور مکتب اهل بیت (ع) و زمان دفاع از این مکتب است و باید برای برقراری عدل الهی بسترسازی کنیم و خداوند نیز وعده خود را تحقق بخشد.
وی افزود: همه و همه باید در راستای آرمان‌های امام و رهبری حرکت کرده و در چارچوب قوانین اسلام و انقلاب حرکت کنیم هرگونه تخطی و فراقانونی عمل کردن ظلم به اسلام کشور و خون شهدا است. امام جمعه اراک به توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار ارزشمندی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگانی است که هشت سال جانانه در برابر دشمنان ایستادگی کردند. دری‌نجف‌آبادی گفت: هفته دفاع مقدس هفته عزت و شرف و اقتدار نظام اسلامی است که باید این هفته را پاس بداریم. گفتنی است اشاره به آمارگیری نفوس و مسکن از دیگر محورهای سخنرانی خطیب جمعه اراک بود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.