خانه » جدیدترین » سایه سنگین باخت بر سر آلومینیوم

سایه سنگین باخت بر سر آلومینیوم

شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲  شماره ۱۸۱۰

یاسمین شاه میرزایی: در ابتدای هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، قرار بر این بود که شاگردان حسینی در برابر تیم هوادار صف آرایی بکنند.
اما مدیر تیم آلومینیوم قبل از شروع این رقابت اعلام کرد که به دلیل شرایط نامساعد جوی، برودت هوا و بارش سنگین برف لغو و به زمان دیگری موکول شد.
این اتفاق واکنش شدیدی از طرف باشگاه هوادار را در پی داشت.
این باشگاه در متنی اذعان کردند که دلیل لغو بازی آلومینیوم و هوادار بارش سنگین برف و باران نبوده و هیچ گونه سند هواشناسی معتبری در خصوص تشدید بارش برف و باران در شهر اراک وجود نداشته است. تصاویر و ویدیو هایی که از عملیات کاور کشی و برف روبی در ورزشگاه امام خمینی اراک منتشر شد هم به این حدس و گمان ها قوت بخشید.همچنین باشگاه هوادار لغو این بازی را ناعادلانه خواندند و در ادامه این انتقادات درباره خسارت های وارد شده بر تیم هوادار از لحاظ مالی و فنی گله کردند.
در ادامه هفته هجدهم، تیم آلومینیوم اراک برای بازی مقابل شمس آذر راهی قزوین شدند. در حالی که در این رقابت آلومینیوم اراک بازی خوبی را آغاز کرد اما از نیمه دوم بازی شاهد هجومی تر شدن تیم مقابل بودیم و همین موضوع باعث شد تا در دقیقه پنجاه و یک با یک ضربه پنالتی و در دقیقه شصت و شش با گل فراز امامعلی، آلومینیوم دو بر صفر از رقیب خود عقب بیوفتد. تک گل مهدی لیموچی که حاصل یک ضربه پنالتی در دقیقه نود بود هم نتوانست بازی را به نفع آلومینیوم ورق بزند و این رقابت در خانه رقیب با نتیجه دو بر یک به اتمام رسید. با توجه به تعویق بازی اول هفته هجدهم و شکست در بازی دوم تیم آلومینیوم اراک فرصت خوبی داشتند تا با یک بازی خوب مقابل شاگردان نویدکیا بتوانند دوباره به شرایط قبلی خود بازگردند، اما انگار باخت قصد ندارد دست از سر اراکی ها بردارد!
در نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و مس رفسنجان، محرم نویدکیا سرمربی این تیم در مصاحبه ای کوتاه از شرایط تیم مس رفسنجان صحبت کردند و گفتند: تیم آلومینیوم اراک یک تیم آماده است و قطعا با بازی سختی را در پیش خواهیم داشت اما تمام سعی خود را می کنیم تا با نتیجه خوبی از زمین بیرون بیاییم.
در ادامه این نشست مربی تیم آلومینیوم آقای مجید محافظت کار، به جای آقای حسینی حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.
محافظت کار ابتدا با اشاره به بازی قبلی تیم گفت: در بازی قبلی شرایط خوبی نداشتیم و بازی آنطور که میخواستیم پیش نرفت اما این هفته با برنامه ریزی هایی که سرمربی داشتند تیم هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ فنی در شرایط بهتری قرار گرفته است تا بتوانند یک بازی خانگی خوب را رقم بزنند و دوباره نگاه و توجه فوتبال دوستان شهر اراک را به خود جلب بکنند.
محافظت کار در پاسخ خبرنگاران درباره اینکه تیم آلومینیوم در بازی های اخیر نیمه های دوم بازی را کاملا از دست دادند نیز افزود:
در کل این موضوع فقط بحث نیمه های دوم نیست و نمی توانیم در فوتبال شرایط یک تیم را با یک یا چند بازی اخیر آن بسنجیم و بهتر است این بررسی در طول فصل انجام شود.
به هر حال ما در یکی دو بازی اخیر غافلگیر شدیم و از طرفی لغو بازی هوادار و نبود تمرینات مستمر به دلیل شرایط جوی باعث شد تا تیم از آمادگی خود فاصله بگیرد اما الان همه چیز فراهم است تا نتایج بهتری کسب بکنیم.
روز چهارشنبه شاگردان حسینی در مقابل تیم مس رفسنجان قرار گرفتند، اما بر خلاف تمام پیش بینی ها صحبت های امیدوار کننده کادر فنی باز هم آلومینیوم اراک تن به شکست داد تا چشم هوادران قبل از شروع سال جدید به آخرین بازی آن ها در روز بیست و هفتم اسفند ماه مقابل تیم نساجی مازندران باشد.
تیم آلومینیوم اراک هم اکنون با نوزده بازی، هفت برد، چهار مساوی و هشت باخت با بیست و پنج امتیاز در جایگاه نهم جدول لیگ برتر خلیج فارس قرار دارد.
امید است در سال جدید با برنامه ریزی های مثبت و دقیق شاهد درخشش تیم آلومینیوم اراک باشیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.