خانه » جدیدترین » دور از حاشیه

دور از حاشیه

یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸  شماره ۱۲۰۹

 دور از حاشیه

بررسی آخرین وضعیت تیم هندبال خیبر اراک در گفتگو با ایرج رضایی مربی این تیم

طاهره قهیه ای

هندبال هپکو اراک پس از حدود ۲۴ سال حضوری مستمر در لیگ برتر بنابر دلایل اقتصادی با تغییر نام به هندبال خیبر موفق شد بعد از یکسال وقفه و غیبت در لیگ برتر در سال ۹۸ در این لیگ حضور یابد. در بخش ورزشی روزنامه وقایع گفتگویی را با ایرج رضایی مربی تیم هندبال خیبر اراک پیرامون آخرین وضعیت این تیم انجام دادیم که در ادامه می خوانید.
ایرج رضایی سرمربی تیم هندبال خیبر اراک گفت: تیم هندبال هپکو از حدود سال ۷۴ تاسیس شد و تا پایان سال ۹۶ در لیگ برتر حضوری مستمر و خوب داشت که در پایان سال ۹۶ بنابر دلایل و مشکلات اقتصادی که برای شرکت هپکو ایجاد شد مشکلات بر روی مسایل اجتماعی و ورزشی شرکت نیز تاثیر گذاشت و به طور حتم تیم هندبال هپکو نیز از این مشکلات تاثیر گرفت و این تیم تعطیل شد.
وی افزود: در سال ۹۷ با تمام رایزنی هایی که انجام دادیم موفق نشدیم تیمی راهی لیگ برتر کنیم و سال ۹۷ را در لیگ برتر شرکت نکردیم و در سال ۹۸ با رایزنی های شخصی، حمایت های هیات هندبال، اداره کل و نمایندگان مجلس موفق شدیم باشگاه خیبر را تاسیس کنیم، چون هیات هندبال نمی توانست تیمی را مستقیم راهی لیگ کند و با توجه به اینکه باشگاه خیبر از قبل وجود داشت این باشگاه تاسیس شد و تیم هندبال خیبر با توجه به حضور مستمر هندبال هپکو در لیگ برتر اجازه حضور در لیگ برتر امسال را دریافت کرد.
رضایی با تشکر از حمایت های اداره کل، هیات هندبال، آلومینیوم و نمایندگان از این تیم گفت: قبل از تغییر نام هپکو به خیبر، قرار بود شهرداری از این تیم حمایت کند که شورا و شهرداری مساعدت نکردند و آلومینیوم سازی قبول کرد به کمک اداره کل و هیات از این تیم در لیگ برتر حمایت کند.
سرمربی تیم لیگ برتری هندبال خیبـــر اراک ادامه داد: در سال جاری چون سال گذشته بسیاری از بازیکنان خوبمـــان را از دست داده بودیم و آنــها در تیم های دیگر توپ می زدند، تیم را با نیروهای جوان و چند بازیکن با تجربه بستیم.
رضایی گفت: در لیگ برتر سال ۹۸ تیم های هندبال در دو گروه ۶ تیمی بازی می کنند که فعلا تیم هندبال خیبر در رتبه ۵ یکی از گروه ها قرار دارد و امیدواریم با اتمام این فصل تیم بتواند در لیگ برتر بماند.
وی ادامه داد: اگر حمایت های بیشتری از این تیم شود با توجه به اینکه استعدادهای خوبی برای هندبال در اراک وجود دارد یقینا در سال آینده رتبه خوبی را در لیگ برتر کسب خواهیم کرد.
رضایی با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۰ درصد از قرارداد بازیکنانمان را پرداخت کرده ایم و سعی داریم همچون گذشته بدون حاشیه در لیگ برتر بازی کنیم، اظهار کرد: گلایه ای نیز از صدا و سیما دارم که چندان توجهی به این تیم ندارند در حالی که تیم خیبر ۱۰۰ بومی و دارای جوانان با انگیزه و بازیکنان باتجربه ای است که در صورت حمایت می توانند تیم خیبر را در لیگ برتر به مقام خوبی برسانند.
وی گفت: امسال به دلیل عدم بودجه کافی نتوانستیم بازیکنان خوبمان را که ســال گذشته در تیم های دیگر بازی کرده بودند جذب کنیم و امیدواریم با حمایت بیش از پیش از این تیم بتوانیم با ماندن در لیگ برتر به جایگاه اصلی خودمان در سال آینده در لیگ برتر هندبال برسیم.
رضایی در پایان خاطرنشان کرد: هدف گذاری اصلی ما در لیگ امسال جوان‌گرایی و بها دادن به بازیکنان بومی بوده است و در ترکیب کنونی بازیکنان زیادی از رده سنی نوجوانان برای تیم خیبر به میدان می روند که بازی به بازی شرایط تیم نیز بهتر می شود.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.