خانه » جدیدترین » درباره راه حل جدید مسئولان برای حل مشکل ازدواج جوانان؛ آقای مسئول گرسنگی نکشیدی، عاشقی یادت برود

درباره راه حل جدید مسئولان برای حل مشکل ازدواج جوانان؛ آقای مسئول گرسنگی نکشیدی، عاشقی یادت برود

چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰   شماره  ۱۴۵۱

درباره راه حل جدید مسئولان برای حل مشکل ازدواج جوانان؛ آقای مسئول گرسنگی نکشیدی، عاشقی یادت برود

سایت همدم ارزانی خودتان

فاطمه باقری

نویسنده و پژوهشگر

«فاجعه در راه است» عنوان مطلب پیشین نگارنده بود که در مورخ ۱۴۰۰/۴/۲۲ در روزنامه وقایع استان منتشر شد؛ در این یادداشت به آسیب های اجتماعی حاصل از کاهش آمار ازدواج جوانان پرداختم. مطلع شدیم که گوش شنوای مسئولان با یاری خداوند صدای جوانان را شنیده و پس از سال ها هشدار و ارائه آمار و ارقام کاهش ازدواج جوانان، چــاره ای اندیشیده و مشکل ازدواج جوانان حل شده است! حتما این سوال برای شما هم پیش می آید که چگونه؟ مشخص است که با تدبیر و چاره اندیشی به هنگام و سریع مسئولان در مجلس و رونمایی از سایت همدم!
با اینکه در حیرت کامل از سرعت عمل مسئولان و رسیدگی به مشکلات جوانان مانده ایم، سوالاتی پیش می آید که با شما در این مطلب در میان می گذارم:
آقایان مسئول لطفا پاسخ دهید چگونه به این سرعت و با این دقت توانستید راه حل معضل کاهش ازدواج جوانان را بیابید؟
چطور راه حل به این سادگی وجود داشت و به ذهن هیچکس نرسید؟
آیا در دنیای شما تنها مشکل و معضل جوانان برای ازدواج صرفا آشنایی با زوج مناسب است و آن هم از طریق سایت همدم؟
چاره اندیشان، دلواپسان، مدبران معیشت جوانان لطفا خود و فرزندانتان در شرایط ما زندگی کنید شاید آن زمان متوجه شدید که دلیل اصلی کاهش آمار ازدواج جوانان و عدم رغبت ایشان به ازدواج صرفا آشنایی با فرد مناسب نیست. چه بسا جوانانی که فرد مناسب خود را بدون سایت همدم مدتهاست که یافته اند اما مشکل اصلی جیب خالی آن ها است، مشکل گرانی است، نبود مسکن، نبود شغل مناسب و بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی و دارای تحصیلات عالیه است، مشکل تلاش شبانه روزی جوانان و آخرشبی که هشت شان گرو نه شان است، مشکل رکود صنعت، تجارت، تولید و چرخ از حرکت ایستاده ی اقتصاد کشور است. چطور تمام این موانع را تنها با ساخت یک سایت حل می کنید و به خود می بالید از اینکه چنین راه چاره ی مبتکرانه و کاربردی ارائـه کرده اید؟ شرم نکردید از روی جوانان پرتلاش و پرمشغله ای که سال ها درس خواندند به امید شغل مناسب، درآمد مناسب و زندگی درخور شان یک انسان و همچنان با مشکل بیکاری و یا شاغل بودن در شغل نامناسب و کمبود درآمد و حتی نداشتن خرجی خودشان دست و پنجه نرم می کنند. درصد تورم را می دانید و برای ازدواج جوانان سایت راه اندازی کرده اید؟ بیایید فرض کنیم که سایت همدم معجزه کند و جوانان فرد مناسب را پیدا کنند، با تورم چه کنند؟ با هزینه های بالای مراسم ازدواج چه کنند؟ یا اجاره های بالای مسکن چه کنند؟ و… هر چند شما و فرزندانتان هیچ زمانی چنین مشکلاتی را نداشته و نخواهید داشت ولی باور کنید این ها تنها تعداد کمی از مشکلات جوانان و حتی تمامی جامعه است که در دنیای واقعی ما آدم های معمولی اتفاق افتاده و هر روز بدتر هم می شود و با سایت همدم که هیچ با هزاران سایت دیگرهم حل نمی شود چرا که امثال این راه حل ها فقط برای ارائه در مجلس بدرد می خورد که بگویید کاری کرده اید و در واقع هیچ کـاری هم نکرده اید… قدیم ها می گفتند: گرسنگی نکشیدی، عاشقی یادت برود. مصداق بارز این روزهای جوانان ماست . تا حدی درگیر مسائل مالی و نان شب هستند که ازدواج حتی از فکرشان هم نمی گذرد . مسئولان دل نگران، سایت همدم ارزانی خودتان! رونق اقتصادی را برگردانید جوانان خود راه ازدواج و یافتن فرد مناسب را بلدند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.