خانه » جدیدترین » جدایی رسول از آلومینیوم

جدایی رسول از آلومینیوم

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹  شماره ۱۳۹۰

جدایی رسول از آلومینیوم

سرمربی نماینده لیگ برتری فوتبال استان با همکاری استاندار استان مرکزی و مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک به تراکتورسازی تبریز پیوست

علی امیدی

سرمربی نماینده لیگ برتری فوتبال استان هدایت تراکتور را در عین ناباوری بر عهده گرفت. باشگاه تراکتور تبریز با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. باشگاه تراکتور در بیانیه ای ضمن اعلام این خبر از حُسن همکاری استاندار استان مرکزی و سعید عباسی، مدیرعامل اسبق تراکتور و مدیرعامل فعلی باشگاه آلومینیوم اراک کمال تشکر و قدردانی اش را اعلام کرده است.
مدیر تیم آلومینیوم اراک اما در این باره گفت: رسول خطیبی سرمربی تیم ما است و نمی‌توانست از این تیم جدا شود. حمیدرضا امیدوار، با اشاره به جدایی ناگهانی رسول خطیبی از تیم آلومینیوم اراک، اظهار کرد: بعد از خداحافظی ناگهانی رسول خطیبی از اعضای تیم آلومینیوم رییس هیات مدیره مخالفت خود را با جدایی این مربی اعلام کرد. ابتدا قرار شد جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه آلومینیوم شب گذشته برگزار شود که این جلسه بنا به دلایلی به امروز موکول شد. البته هنوز زمان دقیق جلسه مشخص نیست ولی قطعاً امروز اعضای هیات مدیره در جلسه‌ای فوری و فوق العاده در این خصوص تصمیم می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه خطیبی نمی‌توانست از این تیم جدا شود تصریح کرد: رسول خطیبی سرمربی تیم ما است و نمی‌توانست از این تیم جدا شود. هیات مدیره با جدایی این مربی مخالف است و قطعا نسبت به این اتفاق موضع گرفته و از باشگاه تراکتورسازی به خاطر مذاکره با مربی تحت قراردادمان شکایت می‌کنیم. با این حال تا زمانی که جلسه هیئت مدیره تشکیل نشود نمی‌توان در این خصوص بیشتر صحبت کرد ابتدا باید همه اعضا حضور پیدا کنند تا در مورد این اتفاق که همه اعضای تیم را شوکه کردند اظهارنظر کنیم.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم افزود: تیم ما بعد از سال‌ها با رسول خطیبی به لیگ برتر صعود کرده بود و همین موضوع باعث شد مردم به او علاقه‌مند شوند. قطعا جدایی این مربی در حالی که با ما قرارداد داشت کار خوبی نبود و می‌تواند باعث ناراحتی هواداران تیم آلومینیوم از این مربی شود. خطیبی با تیم ما قرارداد دارد و این یعنی سرمربی تیم ما است قطعاً باید در قبال رفتاری که انجام داده پاسخگو باشد.
امیدوار در در مورد اینکه تیم آلومینیوم برای فصل نقل و انتقالات چه برنامه‌ای دارد، گفت: برای شرکت در فصل نقل و انتقالات زمان کافی داشتیم. از طرفی در مورد برنامه‌های بلندمدت صحبت می‌کردیم اصلاً فکر نمی‌کردیم در ذهنش چنین مسائلی مطرح باشد. ما تیم را برای سفر به اصفهان و بازی تدارکاتی با ذوب‌آهن آماده می‌کردیم این یعنی در تلاش برای آماده‌سازی تیم برای نیم‌فصل دوم بودیم. از این رو فکر نمی‌کردیم که خطیبی و باشگاه تراکتورسازی بخواهند چنین رفتار غیرحرفه‌ای انجام دهند. در اولین فرصت جلسه هیات مدیره تشکیل شده و امروز در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.
گزینه‌های سرمربیگری آلومینیوم اراک مشخص شدند
با جدایی رسول خطیبی از تیم آلومینیوم اراک، گزینه‌های جانشینی وی مشخص شدند و چه بسا طی امروز و فردا سرمربی جدید آنها مشخص شود. مدیران باشگاه با گزینه‌های متفاوتی وارد مذاکره شدند تا گزینه نهایی خود را از بین آنها انتخاب کنند. مهم‌ترین گزینه‌هایی که برای این منظور مطرح شد، مهدی پاشازاده، هومن افاضلی و ساکت الهامی هستند که اگر اتفاق خاصی روی ندهد، در نهایت یکی از این ۳ نفر به جای رسول خطیبی در نیم فصل دوم روی نیمکت آلومینیوم اراک خواهد نشست.
بنظر می آید در صورت توافق نرسیدن آلومینیوم با سرمربی جدید، عبدالهی مربی این تیم موقتا سرمربیگری آلومینیوم را به عهده بگیرد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.