خانه » جدیدترین » تصویب طرح بلوار ۳۵ متری ورودی شهر خنجین

تصویب طرح بلوار ۳۵ متری ورودی شهر خنجین

یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ شماره ۱۷۵۶

شهردار خنجین از تصویب طرح بلوار ۳۵ متری ورودی شهر خنجین در شورای هماهنگی ترافیک استان خبر داد و گفت: از زمان آغاز فعالیت اینجانب، به همراه اعضای شورای اسلامی شهر خنجین، به فکر ساماندهی ورودی این شهر بوده ایم.
محسن آشناور در گفتگو با روزنامه وقایع استان اظهار کرد: شهرداری خنجین در این راستا، اقدام به نصب تابلو با مضمون شهر خنجین زادگاه سردار جهادگر حاج اسداله هاشمی، برج نوری ۱۵متری، رنگ آمیزی دیواره های ورودی، تابلو خوشامدگویی به مسافران در ورودی شهر خنجین نموده است.
وی افزود: پس از بازدید معاون ساخت و توسعه راه های کشور، نماینده شهرستان های تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی و مدیرکل راه و شهرسازی از شهر خنجین در اردیبهشت ماه سال جاری و موافقت با احداث بلوار در ورودی شهر، نسبت به انعقاد قرارداد با مشاور جهت تهیه طرح اقدام گردید.
شهردار خنجین تاکید کرد: پس از تهیه طرح اولیه توسط مشاور و برگزاری جلسات کارشناسی، طرح بلوار در شورای ترافیک شهرستان فراهان تصویب و جهت ارائه به شورای هماهنگی ترافیک استان ارسال گردید.
آشناور در ادامه عنوان کرد: پس از ارائه طرح در جلسه مورخ ۱۹/۰۷/۱۴۰۲ شورای هماهنگی ترافیک استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، بلوار ۳۵متری ورودی شهر خنجین به طول یک کیلومتر مورد تأیید و تصویب اعضا قرار گرفت.
وی با اشاره به تصمیم اعضای شورای اسلامی مبنی بر نامگذاری بلوار مذکور به نام شهید مدافع امنیت علی بیژنی زیبا و از سوی دیگر تعریض محور فرمهین- خنجین به کمیجان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح بلوار ورودی علاوه بر تغییر چهره ورودی شهر خنجین شاهد ارتقاء وضعیت عبور و مرور وسایل نقلیه خواهیم بود.
آشناور در پایان از همکاری تمامی مدیران و مسئولان دلسوز در تصویب طرح و همراهی مردم شریف شهر خنجین و اعضای شورای شهر تقدیر و تشکر ویژه نموده و از تمامی کسانی که ایده و یا پیشنهادی جهت رشد و توسعه شهر دارند درخواست نمودند که با ارائه نظرات ارزشمند خود یاری گر مجموعه مدیریت شهری باشند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.