خانه » جدیدترین » تاریک تر از همیشه

تاریک تر از همیشه

یکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸  شماره ۱۲۲۱

نگاهی به آخرین وضعیت تیم والیبال شهروند اراک که با وجود بی توجهی مسئولان، به همت تلاش های کادر فنی و بازیکنانش به مسابقات خود ادامه می دهد

تاریک تر از همیشه

یاسر هویدی

شرایط تیم والیبال شهروند اراک هیچ تغییر محسوسی نکرده و شاید باورش برای شما مخاطبان ما سخت باشد که دیگر نوشتن از وضعیت اسفبار این تیم خسته کننده شده است ولی چه کنیم که صدای فریاد شهروند فقط بوسیله رسانه شنیـده می شود و در میان مسئولان هیچکس فریادرس این تیم خوب که سرشار از بازیکنان آینده دار استان است نیست. در گزارش امروز پای صحبت های پیمان مقیمی مسئول روابط عمومی این باشگاه نشسته ایم تا وی پرده ای دیگر از مشکلات کنونی شهروند را برای شما بازخوانی کند؛ ولی بد نیست در ابتدای کار نقبی بزنیم به صحبت های دو ماه گذشته یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اراک درباره وضعیت تیم شهروند.
کاوه فلک افلاکی در خصوص وضعیت تیم شهروند در اواخر آبانماه گذشته با اشاره به اینکه پرداخت یک میلیارد تومان به تیم شهروند مصوب شده است بیان کرد: به سبب اینکه بودجه‌ای برای باشگاه شهرداری پیش‌بینی شده بود و از آن طرف اعلام شد که نمی‌توانند باشگاه‌داری کنند، قرارشده اصلاحیه زده شود و از مبلغ بودجه باشگاه شهرداری یک میلیارد تومان به باشگاه والیبال شهروند پرداخت شود. این عضو شورای شهر افزود: همه باید از این تیم حمایت کنند تا شهروند به جایگاه اصلی خود بازگردد. همانطور کــه می بینید نزدیک به ۷۰ روز از صحبت هـــای فلک افلاکی می گذرد و همچنان از واریز این مبلغ خبری نیست، حالا که وضعیت کمی برایتان روشن شد و به عمق وضعیت نابسامان این تیم بیشتر و بیشتر پی برده اید صحبت های پیمان مقیمی را بخوانید تا بهتر متوجه شوید که تیم داری در اراک و استان چه مشقت هایی دارد واگر شهروند هنوز زنده است و مسابقه می دهد هیچ چیز نیست جز عشق و غیرت کادر فنی، مدیریتی و بازیکنان این تیم.
آقای مقیمی از اوضاع و احوال تیم شهروند برای ما بگویید.
باید بگویم شرایط تیم والیبال شهروند اصلا شرایط مناسبی نیست و متاسفانه کاستی های مالی و نقدینگی از یک سو و عدم حمایت مناسب شهرداری از سوی دیگر باعث شده که روزهای سختی را سپری کنیم. جالب است بدانید تا چندی پیش فقط مشکل مالی داشتیم که حالا نبود سالن تمرین و مسابقه هم به آن اضافه شده است. چند ماه است که برای واریز مبلغ ۱ میلیارد تومان مصوبه شورای شهر می دویم ولی دستمان به جایی نمی رسد و شهرداری هر روز با دلایل گوناگون از پرداخت این مبلغ که باید طی ابلاغیه شورای شهر صورت بگیرد سر باز می زند.همه تیم ها بفکر تقویت خود برای شروع نیم فصل دوم هستند و ما در مجموعه شهروند همه بدنبال گرفتن حق قانونی خود هستیم تا بوسیله آن بتوانیم تیم را تقویت کرده و به بازیکنان پراختی داشته باشیم که زورمان نمی رسد. تمرینات آماده سازی نیم فصل اول را به دلیل عدم بودجه مناسب و نبود اعتبار خیلی دیر شروع کردیم که همگان دیدند که چه نتایجی حاصل شد، امیدوار بودیم در نیم فصل با تزریق این بودجه بتوانیم هم مبالغی را به بازیکنان پرداخت کنیم و هم بتوانیم با بکارگیری بازکنان جدید وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهیم که زهی خیال باطل. هنوز اندر خم یک کوچه ایم و فقط در مسیر شهرداری برای دریافت مبلغ مصوب در رفت آمد هستیم. می خواهم از طریق روزنامه پر مخاطب وقایع استان صدای تیم شهروند و بازیکنان مظلوم این تیم به گوش همه اهالی ورزش و مسئولان اراک و استان برسد و بدانند که در چه وضعیت نابسامانی به سر می بریم. اگر این پول به موقع تزریق می شد می توانستیم با اتکا به آن خیلی از معضلات تیم را حل کنیم ، در وهله اول به بازیکنان مبالغی را پرداخت می کردیم و آنها را از نظر انگیزه و روحیه ترمیم می کردیم و از سوی دیگر می توانستیم نقاط ضعف موجود در ترکیب تیم را با گرفتن بازیکن جدید پوشش دهیم که همه برنامه های ما نقش بر آب شد.
آقای مقیمی مسئله سالن برگزاری مسابقه اخیر شما چه بوده است؟
ببینید در خصوص برگزاری تمرینات و مسابقاتی که به میزبانی ما در اراک برگزار می شود قرار شد که تمرین و مسابقات در سالن شهید ثامنی که مورد تایید فدراسیون هم می باشد برگزار شود که جالب است بدانید شهرداری محترم در این زمینه هم همکاری نمی کند. درد بزرگی است که در شهر خودمان شهرداری به ما سالن نمی دهد.
در بازی آخر هم به همین دلیل که سالن ثامنی را به ما ندادند در سالن امام خمینی (ره) که سیستم گرمایشی آن معیوب است به زمین رفتیم که در تصاویر بازی هم مشاهده می کنید کادر فنی دو تیم با کاپشن و بعضا کلاه بر روی نیمکت حضور داشتند. آقایان در شهرداری حتی به فکر آبروی ورزش اراک و نام اراک هم نیستند.حالا چه هدفی را از این همه فشار بر مجموعه شهروند دنبال می کنند خدا می داند ولی احساس می کنم با فشار حداکثری در تمام زمینه ها و عدم واریز مبلغ یک میلیارد تومان مصوب به دنبال مرگ تدریجی و زودرس تیم والیبال شهروند هستند، تصور می کنم می خواهند با تمام توان بدنبال پاک کردن صورت مسئله ای بنام تیم شهروند باشند ولی ما تا آخرین ذره توانمان برای والیبالیست های مظلوم شهر ایستادگی می کنیم و تا آنجا که بتوانیم چـــراغ این تیم را روشن نگاه می داریم. امیدوارم صحبت های من باعث شده باشد مردم خوب اراک و استان وضعیت اسفبار نماینده سوپرلیگی والیبال را بخوبی درک کرده و به حجم بی کسی این تیم پی برده باشند. دیگر خیلی تکراری است اگر در پـایان صحبت هایم استمداد و درخواست کمک و یاری از مسئولان داشته باشم، ولی امیدوارم مصاحبه امروز با روزنامه وقایع استان حداقل مورد تفقد شخص استاندار محترم قرار بگیرد و ایشان به فریاد این تیم برسد.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.