خانه » اخبار » بخش اورژانس مامایی بیمارستان قدس اراک افتتاح شد

بخش اورژانس مامایی بیمارستان قدس اراک افتتاح شد

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹   شماره ۱۳۶۰

بخش اورژانس مامایی بیمارستان قدس اراک افتتاح شد

بخش اورژانس مامایی بیمارستان قدس اراک با چهار تخت بستری در ۴۰ مترمربع وسعت با هدف ارایه خدمات به مادران باردار قبل و بعد از زایمان با تجهیزات مناسب درمانی ارایه خدمت می‌کند

بخش اورژانس مامایی بیمارستان قدس اراک با چهار تخت بستری در ۴۰ مترمربع وسعت با هدف ارایه خدمات به مادران باردار قبل و بعد از زایمان با تجهیزات مناسب درمانی، با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار مرکزی و جمعی از مدیران استان همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار به بهره‌برداری رسید.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در آیین بهره‌بردای از این طرح گفت: کادر درمان به ویژه پرستاران در یک سال اخیر برای مقابله با کووید ۱۹ جهاد بزرگی انجام دادند که معروف به جهاد سلامت است.
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با تبریک روز پرستار افزود: همواره در بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی بخشی از کشور درگیر می‌شود اما در شیوع کرونا تمام کشور درگیر این بلیه شد.
وی اظهار داشت: لبه مقابله با ویروس کرونا کادر درمان هستند که جانانه در خط مقدم برای سلامتی بیماران تلاش می‌کنند.
امام جمعه اراک گفت: با همکاری مردم و مدیریت انجام شده، شرایط بیماری کرونا در استان در وضعیت نسبی خوبی است ولی هنوز جهاد کادر درمان به پایان نرسیده و باید تا رفع این بیماری دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: پرستاران با حج اکبر به مقابله با ویروس کرونا رفته‌اند و در شرایط سخت همواره می‌کوشند بیماران کرونایی را درمان و سلامت را به آنان بازگردانند.
وی اظهار داشت: محققان نیز برای تهیه واکسن کرونا با جدیت در تلاش هستند و با استفاده از دانش خود می‌کوشند افتخار دیگری را با تهیه واکسن رقم بزنند.
استاندار مرکزی نیز با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: امسال روز پرستار با سالهای گذشته متفاوت است زیرا این سپیدپوشان برای درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ مجدانه در تلاش هستند و از جان خود مایه می‌گذارند.
سیدعلی آقازاده افزود: تعدادی از پرستاران و کادر درمان در یک سال اخیر در جریان کار خود،به کووید ۱۹ هم مبتلا شدند و یک شهید مدافع سلامت در استان مرکزی را تقدیم کردند.
وی اظهار داشت: پرستاران کمک ارزشمند برای بازگرداندن سلامت به بیماران کووید۱۹ انجام دادند و شایسته قدردانی هستند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند بهترین هدیه به آنان در روز پرستار باشد.
علیرضا امانی رییس بیمارستان قدس اراک نیز در این مراسم ضمن تبریک روز پرستار و قدردانی از زحمات پرستاران سراسر کشور گفت: بعد از اینکه دانشگاه اعلام کرد که در زمینه بیماران کرونایی نیاز به کمک دارد به فرموده مقام معظم رهبری بیمارستان قدس یک بخش پانزده تخته و همچنین ۱۰ تخت آی سی یو خود را در اختیار دانشگاه گذاشت. کما اینکه در ابتدا پنج تخت درخواست شده بود، اما ما دیدم که نیاز هست و چند تخت هم اضافه کردیم.
وی افزود: بحمدالله بالای ۹۵ درصد از تمام بیمارانی که در این جا پذیرش شده اند، بهبود پیدا کردند و به آغوش خانوده بازگشتند. بیمارستان قدس تقریبا۵۵۰ نفر پرسنل و ۲۵۰ پرستار دارد که در حال تلاش و خدمگزاری هستند و من از همه آن ها سپاسگزارم و این روز را به همه ی آن ها تبریک می گویم و از حمایت های مهندس فتاح رییس بنیاد مستضعفان که نماینده وی در اینجا حضور دارند تشکر می کنم که همیشه نسبت به این مجموعه نظر ویژه داشتند.

 

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.