خانه » جدیدترین » استعفا از ترس استیضاح

استعفا از ترس استیضاح

شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴      شماره ۳۲۰

گروه اجتماعی- وقایع استان:

با افزایش برخی اختلافات شورای شهر و شهرداری ساروق، سوال از شهردار در دستور کار اعضای این شورا قرار گرفت و سوالاتی از جمله دلیل عدم سکونت شهردار در ساروق، اعتراض به اجرای آسفالت بی کیفیت، هزینه بودجه در امور بی فایده، ایجاد دیون مازاد بر تأمین مالی ، ایجاد تشویش و اختلاف در بین شهروندان، عدم حضور در مراسمات و تجمعات بخصوص در نماز جمعه، بکارگیری افراد فاقد تخصصی و فاقد تحصیلات در پستهایی کلیدی، تدوین و طی مراحل قانونی به صورت کتبی به شهردار ساروق ابلاغ شد.
در پی طرح سوال های ارایه شده به شهردار پس از پایان مدت قانونی ۱۰ روز مقرر شد که در جلسه هفتم آذر ماه حضور و به سوالات پاسخ دهد که قبل از حضور، استعفای خود را توسط شهرداری ارایه داد. استعفایی که درست در روزی که قرار بود استیضاحش رقم بخورد انجام شد.
پس از قرائت در صحن شورا اسعفای مهدی عراقیه فراهانی مورد موافقت کلیه اعضا قرار گرفت و رسما از تاریخ ۷ آذر ماه جاری از سمت خود برکنار و جواد نجمی به صورت موقت با رأی اکثریت شورا به سمت سرپرست شهرداری ساروق منصوب گردید.
شهردار مستعفی درباره دلایل استعفای خود، کم سعادتی و بروز برخی موارد شخصی را علت معذور بودن از خدمتگذاری به مردم شریف و فهیم ساروق عنوان کرده است.
اما آنچه مورد توجه است این است که شهردار مستعفی در برابر تهدید استیضاح، استعفا را برگزیده و از پاسخگویی به سوالات شانه خالی کرده است و سوالاتی در مدیریت شهری ساروق بی جواب باقی مانده است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.