خانه » اخبار » ارائه طرح ملی درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با عنوان طرح ملی دکتر نوربخش در استان

ارائه طرح ملی درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با عنوان طرح ملی دکتر نوربخش در استان

دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸   شماره ۱۰۸۲

ارائه طرح ملی درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با عنوان طرح ملی دکتر نوربخش در استان

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: طرح ملی درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با عنوان طرح ملی دکتر نوربخش در قالب یک سامانه طراحی شده و با توجه به گستردگی خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی، تمامی سرویس های موجود و همچنین ۶۵ خدمت غیر حضوری سازمان را در یک درگاه مجتمع و یکپارچه در خود جای داده است. وی ادامه داد: این سامانه، مرجع سریع و مطمئنی را جهت آگاهی و استفاده از سرویس های جدید برای مخاطبان سازمان در سه بخش بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران فراهم آورده است.
محمدرضا بیدهندی در خصوص نحوه استفاده کاربران و مخاطبان جدید از این درگاه ملی گفت: در صورتی که خدمات مورد نظر مخاطبان جدید نیاز به احراز هویت داشته باشد، می بایست در سامانه ثبت نام کرده و نام کاربری و رمز عبور دریافت کنند. نام کاربری برای همه در این سامانه، کد ملی افراد تعریف شده است.
به گفته این مقام مسئول، برای استفاده از سرویس های عمومی و شخصی ، انجام مراحل ثبت نام غیرحضوری کفایت می کند ولی جهت استفاده از سرویس های کارفرمایی، علاوه بر ثبت نام در سامانه، نیاز به مراجعه حضوری به شعبه به منظور تکمیل فرم تعهد نامه است.
وی ادامه داد: در صورتی که مخاطبان قبلا مشترک سرویس های متمرکز سازمان تامین اجتماعی مانند سامانه نمایش سوابق بیمه ای بوده اند نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و می توانند از خدمات مختلف این درگاه بهره مند شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بخش نرم افزار «تامین اجتماعی من» نیز یکی دیگر از بخش های مهم این درگاه ملی بوده و در این بخش امکان پیگیری درخواست ها و سرویس های شخصی سازی، قرار داده شده است.
بیدهندی بیان کرد: مردم و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://eservices.tamin.ir نسبت به ثبت نام و استفاده از سرویس های مختلف اقدام کنند.
وی گفت: تمامی سرویس های غیرحضوری برای مردم و مخاطبان در ٢٣ شاخه اصلی و ٧۵ زیر شاخه فرعی تعریف شده و در سه بخش بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران قابل رویت و استفاده است.
بیدهندی اضافه کرد: تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی از طریق شماره تلفن چهار رقمی ١۴٢٠ در روزهای کاری شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٨ الی ٢٠ و پنج شنبه از ساعت ٨ الی ١۶ از جمله راه های ارتباطی برای پیگیری رفع مشکل و طرح سئوال با این درگاه ملی است.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.