خانه » پیشنهاد سردبیر » اخلاق مداری، عقلانیت و خردجمعی محور اصلی تفکر اصلاح طلبی

اخلاق مداری، عقلانیت و خردجمعی محور اصلی تفکر اصلاح طلبی

گفتگو با «ایرج رضایی» سخنگوی فراکسیون امید شورای شهر اراک
اخلاق مداری، عقلانیت و خردجمعی محور اصلی تفکر اصلاح طلبی

علی امیدی: رقابت‌ها برای انتخاب شهردار کلان شهر اراک پایان یافت و مهندس داود تاجران با رای اکثریت اعضاء شورای شهر به عنوان شهردار اراک انتخاب شد، در این روزهای پر تلاطم متاسفانه برخی از افراد و رسانه های منفعت طلب علیه برخی از چهره های شورای شهر اراک از جمله ایرج رضایی، دکتر فلک افلاکی و محمدحسین فدایی اقدام به تخریب و تهمت زنی نمودند و با جریان سازی کثیف سعی در مخدوش نمودن چهره نمایندگان اصلاح طلب شورای شهر اراک داشتند. ایرج رضایی سخنگوی فراکسیون امید شورای شهر، غریب به ۲۲ سال در عرصه سیاسی استان وکشور و در دوره های مختلف سیاسی با گرایش اصلاح طلبی و با الگو گیری از منش آیت الله هاشمی و همنشینی با وی فعالیت تاثیر گذاری داشته است. وی با راه یافتن در جمع اعضای شورای مرکزی حزب مردمسالاری در کشور توانست جزو اولین نفراتی باشد که از استان در شورای مرکزی یک حزب کشوری اصلاح طلب حضور یافت هاست.
رضایی توانایی بالایی در ایجاد همگرایی منطقی بین نیروهای اصلاح طلب و اصول گرا دارد. برخی از افراد سودجو که به دنبال باج خواهی از رضایی در ماجرای انتخاب شهردار بودند بدلیل به خطر افتادن منافع شان شروع به انتشار عکس و مطالبی علیه وی و البته دو تن دیگر از اعضای لیست امید شورای شهر اراک، دکتر فلک افلاکی و مهندس فدایی نمودند. اما این سه نفر بدون توجه به این تخریب ها و عمل به عهد خود با مردم به عنوان یک نیروی اصلاح طلب اخلاق مدار و با عقلانیت با محوریت خود از هیچ تلاشی برای ایجاد وحدت و اجماع نهایی در انتخاب شهردار دریغ نکردند. رضایی که از تمام ظرفیت های سیاسی و علمی خودبرای انتخاب شهردار با رای قاطع استفاده کرد و با انتخاب داود تاجران رو سیاهی برای تخریبگران ماند و تاجران نه تنها با ده رای برگزیده شورا شد بلکه همگرایی حداکثری میان اصلاح طلبان و اصولگرایان شورا نیز برای خدمت بهتر و بیشتر به مردم ایجاد گردید.
رضایی در گفتگو با وقایع استان با اشاره به انتخاب داود تاجران به عنوان شهردار اراک گفت: «تاجران از افراد با تجربه در حوزه مدیریت شهری می باشند و بدون شک می توانند با تجربیاتی که دارند باعث تحولات شگرفی در شهر اراک شوند.»
وی افزود: «انتخاب شهردار جدید حاصل رای مردم بود که به شورا و نمایندگان خود اعتماد کردند و امروز با رای قاطع و به صورت منسجم شهردار را انتخاب کردند .امید است که حق این مردم ادا شود، مردمی که پس از انقلاب فراز و نشیب های بسیاری دیدند و باید توقعات آنها دنبال شود.»
عضو شورای شهر اراک تاکید نمود: «انتخاب تاجران با رای اکثریت اصلاح طلبان و اصولگرایان نشان دهنده بلوغ فکری اعضای شوراست و نوید بخش روزهای خوش برای مردمی است که به این اعضا اعتماد و به آنها رای داده اند.»

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.