خانه » جدیدترین » رییس جمهور صداشناس

رییس جمهور صداشناس

پنجشنبه ۲۹ مهر ۹۵ شماره ۴۴۳

محمد رجاییان-فعال رسانه ای

آقای رئیس جمهور
سلام
دوم آبان آخرین سفر استانی شما در راه است و استان امام در انتظار حضور منتخب مردم است. آرزو می کنم تنش ها و حاشیه های حاکم بر این سفر همچون استعفای وزرا و نیز اختلافات بی شمار همراهان شما در این دیار تلخ کامی و نامهربانی شما را در آخرین سال دوره اول ریاست جمهوری رقم نزند. آقای دکتر روحانی عزیز ! از شما انتظار می رود بدون توجه به حاشیه ها ،نگران مردمی باشید که نسبت به وسعت و جمعیت خود سهم بیشتری در تولید ناخالص ملی داشته و همواره سرافرازی میهن اسلامی را رقم زده اند. رئیس جمهور عزیز ! صنایع این استان صنعتی با وجود ظرفیت های عظیم در رکود به سر می برند و علی رغم تولیدات منحصر به فرد و مرغوب نتوانسته اند حقوق خود را در کشور کسب کنند. بافت سنتی و نابهنجار واحدهای عظیم فعال در استان بعضا مشکلات فراوان و بی حد و حصر آلودگی آب و هوا ، مشکلات کارگری و … را ایجاد نموده که نیاز به بررسی و پیگیری دارد. پرونده بزرگ و قطور آلودگی آب و هوا برای اولین و آخرین بار باید بسته شود .مردم این دیار به خصوص اراک با مشکلات عدیده و بی حد و حصر ناشی از آلودگی های موجود در استان رنج می برند و بیماری های چون سرطان و ام اس تهدید جدی برای مردم این دیار شده اند. دولت قرار بود با سرمایه گذاری های خود طی ده سال گذشته با مشارکت صنایع قدیمی و فرسوده شرایط برای کاهش آلودگی این استان تلاش کند .ضمن این که سالهاست مردم استان در انتظار یک کار کارشناسی برای تعیین سهم آلودگی همه مجموعه های ذینفع در آلایندگی هستند که هنوز نامشخص و نامعین است. نخبگان و فرهیختگان این استان طی قرن حاضر دنیا را متحول نموده اند و اما امروز از حضور آنها در راهبری و تصمیم سازی های استان خبری نیست! ورزش این استان علی رغم وجود پتانسیل های بی شمار و همچنین وجود صنایع عظیم نفتی از حامی مناسب و اسپانسر شایسته برخوردار نیست . باشگاه فرهنگی ورزشی نفت اراک برای تحت پوشش قرار دادن رشته های مختلف ورزشی در راستای انجام رسالت اجتماعی این صنایع عظیم ،در دولت قبل تصویب شد اما خبری از راه اندازی و تشکیل آن نشد و شاید این سفر بتواند گره گشای این درد باشد …
آقای رئیس جمهور پتانسیل های عظیم گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی نیاز به حمایت و سرمایه گذاری دارد و جاذبه های بی شمار ما در شهرستانهای مختلف نیاز به حمایت شما دارد.
استان مرکزی شاهراه ارتباطی کشور و کریدر ارتباطی جهت های مختلف جغرافیایی است .خیلی از حوادث و تصادفات جاده ای در مسیرهای منتهی به این استان رخ می دهد و اعتبارات قطره چکانی دولت برای تحول در راههای استان پاسخگوی نیازهای هموطنان نیست .در این سفر اعتبارات ویژه ای به این بخش اختصاص دهید.
کشاورزی استان مرکزی نیازمند اصلاح شیوه های قدیمی آبیاری و بهره گیری از روش های نوین تولید است و این موضوع نیازمند حمایت اساسی شماست و شاید با تامین زیرساخت های موجود برای این تحولات بتوان انقلابی شایسته در کشاورزی این دیار ایجاد نمود. محصولاتی چون گل و گیاه،انار ،پسته ،کلزا،لوبیا ،انگور ،تولیدات باغی و … محصولات وابسته برندهای تولیدی کشاورزی این استان هستند که با کمک شما توسعه اقتصادی استان مرکزی را فراهم می نمایند.
آقای روحانی !
یکی از عمده ترین مشکلات استان مرکزی عدم وجود انسجام و همدلی بین نیروهای انقلابی از چپ گرفته تا راست است!شاید استان مرکزی از معدود استانهایی باشد که اتحاد گروههای سیاسی نزدیک به هم نیز در آن غیرممکن است و محال ! تاکید می کنم شما رئیس جمهور مردمید و برای خدمت به مردم گزینش شده اید پس به صداهایی که به دنبال منافع شخصی هستند گوش نکنید و کوشش کنید تا مشکلات مردم مرتفع شود . برای شما و تیم همراه در سفر آخر استانی در زادگاه حضرت امام بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفقیت و بهروزی مسالت نموده و امیدوارم با اختصاص اعتبارات واقعی و منطقی مشکلات مردم این دیار را مرتفع نمایید.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.