خانه » جدیدترین » یکبار برای همیشه فوتبالی باشید

یکبار برای همیشه فوتبالی باشید

دوشنبه ۲۸ فروردین ۹۶
شماره ۵۶۴
****
یاسر هویدی
وقایع استان
****
سرمقاله
نمایش خیره کننده آلومینیوم اراک از زمانی که هدایت این تیم را مهدی پاشازاده بر عهده گرفت بیشتر باعث حسرت فوتبالدوستان اراکی شد تا موجب شادمانی، که چرا این تغییر در زمان مقتضی و مفید به فایده انجام نشد و چرا این مربی در ابتدای فصل سکان آبی پوشان را بر عهده نگرفت؟ ولی با این حال زمزمه های خوشایندی از باشگاه آلومینیوم به گوش می رسد. ظاهرا مدیریت باشگاه و مدیرعامل کارخانه به جمع بندی نهایی رسیده اند که با حفظ کادر فنی برای فصل پیش رو در اندیشه صعود به لیگ برتر باشند. تا اینجای کار این تصمیم را به فال نیک می گیریم ولی همانطور که می دانید فضای انتخاباتی کشور اجازه نمی دهد تصمیم ها تا لحظه اجرایی شدن بر قوت خود باقی بمانند و به زعم نگارنده هر لحظه امکان دارد این تصمیم در ورای یک تصمیم کلان تر برای همیشه فراموش شود. اصولا فوتبال در اراک هیچوقت روی مشخصی نداشته و هیچگاه نمی توان به آینده دلخوش بود. ممکن است هر لحظه در کنار این خبر خوشایند حتی خبر برچیده شدن باشگاه آلومینیوم نیز به گوش برسدولی روی سخن ما با مدیران ارشد کارخانه و مدیران باشگاه است؛ حالا که گمشده خود را یافته اید و می بینید این تیم با همین داشته ها صدرنشین دور برگشت مسابقات است دیگر لقمه را دور سر نچرخانید و اگر واقعا تصمیم به خدمت به فوتبال این شهر و مردم اراک و پایان دادن به حسرتی نزدیک به بیست سال دارید همین امروز با مهدی پاشازاده تمدید کنید و عنان کار را برای فصل آینده نیز به وی بسپارید.
نگرانی آنجا است که این خبر خوب بیشتر متاثر از فضای انتخاباتی کشور باشد تا از سر دلسوزی برای فوتبال خسته اراک. مبادا این خبر هم مانند ده ها خبر استعفایی که این چند ماهه به گوش رسید و تکذیب شد زیاد پشتوانه ای نداشته باشد.ما از روی خوش این قضیه نگاه می کنیم و این تصمیم را به فال نیک می گیریم که اگر بنا به ماندن و تمدید با پاشا باشد روزهای خوب فوتبال اراک فرا خواهد رسید. محمودی مدیر جدید باشگاه نیز نشان داده که می تواند این کشتی را به سر منزل مقصود برساند و رضایت کادر فنی و بازیکنان از فضای حاکمه بر تیم و باشگاه گواه این قضیه است.
یک بار برای همیشه فقط به دل فوتبال اراک راه بیایید و تاریخ ساز شوید و بدانید آنقدر که خلق یک حماسه برای مردم این شهر در ورزش به ماندگاری شما کمک می کند هیچ چیز دیگری موثر نخواهد بود. یکبار برای همیشه آستین را بالا بزنید و برای جوانان و فوتبالدوستان این شهر گام بردارید.باور کنید همه چیز مهیاست و این توانایی در این مجموعه دیده می شود که بتواند حسرتی بزرگ را پایان دهد.فوتبال اراک سرشار از استعداد هایی است که می تواند تا حدودی نیاز اراک را به بازیکنان غیر بومی کاهش دهد پس درنگ نکنید و پای همین تصمیم خوشایندتان بمانید و فصل دیگری را رقم بزنید.
جناب آقای محمودی مدیرعامل باشگاه بدانید راه خدمت به خلق کوتاه شده و شما حالا در این مسیر قرار دارید یاعلی بگویید و با درایتی که از شما دیده شده است این تیم را با همین کادر فنی حفظ تقویت و به سر منزل مقصود برسانید و بدانید مردم اراک اگر صداقت ببینند و نتایج خوبی از این دست جای سوزن انداختن در ورزشگاه باقی نمی گذارند،فوتبال اراک خسته است از حسرت خدمت صادقانه باور داشته باشید که می توان روزهای خوبی را برای این شهر رقم زد همتی بالا می خواهد و خدمتی صادقانه .همه چیز مهیاست و گمشده خود را پیدا کرده اید مگذارید دوباره در هیاهوی این فضا فوتبالدوستان اراکی انگشت حسرت به دهان بگیرند.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*

bigtheme
Designed & Developed by: Sepanta Group Team.